Cel mai important festival dedicat tehnologiei digitale si Internetului din regiune aduce la Bucuresti, pe 15 si 16 iunie, speakeri si companii majore din industrie si dedica o intreaga zi celor care viseaza doar campanii CPC, conversii sau reducerea ratei de abandon a cosului de cumparaturi.
iCEE.fest va gazdui prezentari extinse din partea gigantilor Facebook si Google, dar si din partea altor companii cu o rata de succes considerabila cand vine vorba despre comertul online.
Focus Stage 2 este gazda sesiunile care au la baza eCommerce-ul iar un bilet pentru intreaga zi costa doar 75 euro.
Setlist-ul fiecarei sesiuni a fost publicat in Agenda festivalului dar, fie ca vorbim despre Performance Marketing, Retail, Content Discovery sau Email Marketing iata cateva exemple de prezentari de pe scena ai carei moderator vor fi Raluca Radu (Answear) si Andrei Radu (GPEC):
Workshop extins Facebook
- Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE: Dupa 6 ani la Google, Karolina lucreaza acum alaturi de cele mai importante companii din zona CEE
- Igor Skokan, Measurement Lead: Este implicat in tot ceea ce inseamna masurare, analiza holistica si punerea in aplicare a science marketing dar si in introducerea noilor produse de research create prin identity data
- Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE: Dupa 8 ani petrecuti la Procter & Gamble, acum isi concentreaza atentia pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
Workshop extins Google:
-... mai mult
Miercuri, 31 Mai 2017, ora 14:09