IAB Forum Romania, evenimentul de referinta al industriei locale de publicitate, prezinta in premiera rezultatele studiului de profilare a utilizatorilor de internet din Romania, gemiusAudience. Studiul, realizat pentru prima oara in Romania de catre agentia de cercetare Gemius, contine date despre profilul utilizatorilor romani de internet, frecventa de folosire a internetului si un clasament al celor mai populare site-uri.
In cadrul editiei a treia a IAB Forum Romania de pe 1 octombrie 2013, Gemius, lider in domeniul cercetarii internetului in regiunea EMEA, va prezenta primele rezultate ale studiului gemiusAudience. Studiul are ca scop determinarea profilului utilizatorilor de internet, analizarea comportamentului acestora pe internet in general, dar si pe anumite site-uri in particular, si, nu in ultimul rand, realizarea unui clasament al celor mai populare site-uri.
Studiul gemiusAudience ofera informatii unice referitoare la utilizatorii romani de internet si pune la dispozitie rezultate utile pentru intreaga industrie locala. Publisherii pot adapta continutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalitati de promovare a site-ului si pot oferi o imagine completa a comportamentului utilizatorilor de pe site-ul lor.
Agentiile de media pot identifica site-urile cele mai frecventate de publicul tinta al campaniilor publicitare online, astfel incat sa maximizeze audienta atinsa si sa comunice cu utilizatorii acolo unde... mai mult
Vineri, 27 Septembrie 2013, ora 09:54
Asociatia industriei de publicitate online din Romania va organiza in data de 16 octombrie IAB Forum Romania, eveniment in cadrul caruia va fi comunicata valoarea pietei de publicitate online din Romania si vor fi dezbatute subiecte de actualitate care privesc aceasta piata.
PWC Romania va anunta in cadrul IAB Forum valoarea pietei de publicitate online la nivelul primului semestru din 2012, potrivit studiului Romanian Online Advertising Study (ROADS).
Valoarea raportata a pietei de publicitate online din Romania in anul 2011 a fost de 91,8 milioane de lei (21,7 milioane de euro), potrivit studiului ROADS.
Protectia datelor cu caracter personal este unul dintre subiectele care vor fi dezbatute in cadrul IAB Forum Romania. Specialistii online vor discuta in cadrul acestui eveniment despre tendinte in prezenta brandurilor in mediul online - atat in mediul local cat si international, instrumente si strategii de online branding si importanta in demersurile de crestere a pietei, tendinte in comunicare digitala, importanta prezentei pe zona de mobile pentru un brand, tendinte in masurare,ce inseamna campaniile virale pentru un brand si ce rezerva viitorul pentru media.
Printre vorbitorii acestei editii se anunta nume importante precum: Alain Heureux ( President & CEO IAB Europe), Catalin Marinescu (Presedinte ANCOM), Ionel Naftanaila ( OBA Project Manager IAB Europe), Chris Sherwood (Director, Public Policy, Yahoo!), Ruxandra Bandila (Marketing & Business... mai mult
Joi, 04 Octombrie 2012, ora 11:00