Companiile se dezvolta astazi intr-o economie bazata pe experiente, o noua lume in care exista o stransa legatura intre experientele pe care le au angajatii la locul de munca si rezultatele de business ale companiei.
In continuare, dialogul constant cu angajatii, intelegerea diferentelor dintre generatii, cultura organizationala bazata pe merit si respect, tehnologia si flexibilitatea oferita de angajator sunt cateva ancore in retentia si implicarea angajatilor.
Si totusi, asta nu mai este de ajuns.
"Cel mai important lucru pe care o companie trebuie sa-l faca in economia bazata pe experiente este masurarea experientelor pe care le creeaza. Exista o diferenta foarte mare intre perceptie si realitate, adica intre ceea ce credem noi ca se intampla la nivel organizational si ceea ce se intampla de fapt. Se numeste The Experience Gap", explica Irina Tache, HXM Sales Executive SAP Romania, intr-un interviu acordat Business24.
Pentru inceput, as vrea sa vorbim despre cum arata piata muncii, in acest moment, in Romania?
Avand in vedere contextul actual, toate companiile si organizatiile de la nivel mondial se adapteaza, se reinventeaza si pun bazele unei noi normalitati. Daca ne uitam la piata muncii din Romania, asa cum era acum o luna, aceasta se afla inca de pe atunci intr-o continua schimbare.
Rata somajului din Romania este la 2.97% conform ANOFM, fiind printre cele mai mici valori din Uniunea Europeana, ceea ce indica faptul ca exista, intr-adevar, un... mai mult
Luni, 06 Aprilie 2020, ora 15:45