Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si pana la Burberry Group avand ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Hermes, producatorul francez al gentilor Birkin, detinut partial de LVMH, a inregistrat la randul sau o crestere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, si s-a plasat pe pozitia a doua.
Gucci, detinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe pozitia a treia, cu o crestere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numara printre producatorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, intr-un numar restrans de magazine, cumparatorii bogati fiind tot mai interesati de branduri percepute ca fiind de elita.
In primul trimestru, veniturile obtinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine si articole din piele au inregistrat cea mai mare crestere din ultimii doi ani, indicand ca reorganizarea Vuitton functioneaza.
"Daca pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunta la cresterea cotei de piata pentru a scoate in evidenta atractivitatea lor pe segmentul de lux", a... mai mult
Joi, 22 Mai 2014, ora 08:13
Vanzarile pe piata produselor de lux din Romania au scazut cu 30% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara din 2011, potrivit CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd.
Cele mai importante scaderi s-au inregistrat pe segmentele de moda, accesorii, bijuterii si ceasuri, conform CPP-Luxury.
Brandurile de lux Belstaff si Pal Zileri au anuntat rezultate in scadere luna trecute. In luna iunie, mai mult de 40% dintre locatiile premium de pe Calea Victoriei au fost inchise. Brandurile Furla si Guess si-au inchis magazinele, mutandu-se intr-unul din cele mai importante mall-uri din Romania.
Cele mai slabe rezultate inregistrate de brandurile de lux in primele sase luni ale acestui an in Romania au apartinut firmelor Gucci, Moschino, Alfred Dunhill, Valentino, Emporio Armani, Hugo Boss and Burberry. Louis Vuitton si-a mentinut pozitia de lider de piata, insa este putin probabil ca cifra sa de afaceri sa atinga valoarea record de anul trecut, si anume 5,1 milioane de euro.
Brandurile rmenegildo Zegna, Canali, Gucci, Max Mara si Emporio Armani inregistreaza fiecare o cifra anuala a afacerilor de 1,5 milioane de euro pe an. Desi magazinele de pe Calea Victoriei sunt pe jumatate goale, chiriile nu au scazut semnificativ.
Christian Dior, care are magazin pe Calea Victoriei 46, este cel mai bine vandut brand de lux, cu o gama larga de produse. Brandurile care au disparut de pe piata magazinelor multi-brand sunt Chloe, Bottega Veneta,... mai mult
Marti, 07 August 2012, ora 18:32
Louis Vuitton a fost numit cel mai valoros brand de lux din lume pentru al saptelea an consecutiv.
Brandul, detinut de multinationala franceza LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, valoreaza 25,9 miliarde de dolari, inregistrand o crestere de 7% comparativ cu 2011, potrivit unui studiu realizat de BrandZ, citat de Bloomberg.
Hermes, unde LVHM este actionar, s-a clasat pe locul al doilea cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, in crestere cu 61% anul trecut. Rolex a ocupat locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari, avand o crestere de 36%.
Chanel este pe locul al patrulea in studiul BrandZ, valoarea sa de piata inregistrand o scadere de 2% pana la 6,68 miliarde de dolari, in timp ce valoarea de piata a Gucci s-a diminuat cu 14%, pana la 6,42 miliarde de dolari. Valoarea Gucci a fost afectata de scaderea cotatiei actiunilor PPR SA anul trecut.
Maiestria adusa la un inalt nivel, mostenirea si istoria sunt factori cheie ai succesului pentru brandurile de lux, potrivit studiului BrandZ.
Valoarea Louis Vuitton reprezinta aproximativ o treime din capitalizarea de piata a LVMH, care ajunge la 61,05 miliarde de euro (78 miliarde de dolari).
Prada, care a vandut actiuni la Hong Kong prin oferta publica initiala de anul trecut, ocupa locul al saselea in topul brandurilor de lux, cu o valoare de 5,7 miliarde de dolari.
Compania de lux planuieste sa deschida 80 de magazine in urmatorii trei ani, majoritatea acestora urmand sa fie... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 12:13
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Top 100 al celor mai valoroase branduri de lux din domeniul modei a fost realizat luandu-se in considerare cota de piata cat si feedback-ul consumatorilor.
Primele pozitii in topul brandurilor de lux din domeniul modei sunt ocupate de brandurile franceze Hermes, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior dar si de italienii Ferragamo si Versace, scrie Luxuo.com.
Hermes, cel mai valoros brand fashion de lux din lume este o casa de moda franceza, infiintata inca din prima jumatate a secolului XIX si specializata in accesorii de piele, ceasuri, parfumuri si haine.
Anul trecut a reprezentat un an bun pentru afacerile Hermes care s-au dezvoltat, sustinute de cererea consumatorilor pentru produsele brandului, astfel incat Hermes estimeaza o crestere de 10% in 2012, in cazul in care economia globala nu intra in recesiune.
In plus, Hermes a anuntat ca vrea sa investeasca in construirea de noi fabrici in Franta, pentru divizia sa de produse din piele, compania nefiind ingrijorata de situatia economica, tinand cont si de cresterea de 16% a vanzarilor companiei, pe trimestrul trei.
Oamenii vor achizitiona produse de la Hermes chiar si in conditii de nesiguranta economica, deoarece acestia considera produsele companiei drept investitii pe termen lung, ce pot fi adaugate la averea familiei, a explicat Patric... mai mult
Duminica, 22 Ianuarie 2012, ora 10:45