Grupul Grampet continua campania lansata in luna mai si doneaza unul dintre cele zece aparate de testare COVID-19 spitalului de copii Victor Gomoiu din Bucuresti, impreuna cu 1.000 de kituri de
In contextul pandemiei de Coronavirus, Grupul GRAMPET anunta proiectul Trenul Solidaritatii Romanesti, mobilizand transportul feroviar pentru companiile romanesti care realizeaza importuri de
Austriecii de la Agrana au ajuns la un acord cu producatorul de zahar Lemarco pentru preluarea fabricilor acestuia din Urziceni si Liesti, a anuntat compania. Pretul tranzactiei nu a fost dezvaluit.
Privatizarea HZ Cargo din Croatia este in desfasurare, potrivit Grampet, care infirma informatiile legate de incetarea procesului, dar precizeaza ca preluarea se va incheia daca situatia
Guvernele ar trebui sa inceapa un nou val de privatizari in perioada urmatoare, insa de data aceasta ar trebui sa se concentreze pe proprietati. In prezent, cand economiile tarilor avansate se
Companiile Grup Feroviar Roman (GFR), SNCF (Franta) si RZD (Rusia) vor primi avizul pentru a participa la etapa a doua a privatizarii companiei feroviare de transport marfa si pasageri TRAIN OSE din
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a anuntat marti ca va inapoi cele 10 milioane de euro pe care Grupul Feroviar Roman le-a depus drept garantie pentru privatizarea CFR Marfa, in timp ce contul
Grupul Feroviar Roman a platit pana acum 30 de milioane de euro pentru achizitia CFR Marfa si va plati diferenta pana la 202 milioane de euro ulterior avizului Consiliului Concurentei, potrivit unui
Cel mai bogat roman este, in acest an, Ioan Niculae cu o avere de 1,1 miliarde de euro, potrivit Top 500 miliardari Forbes. O mare absenta in acest top este Dinu Patriciu, care a "retrogradat" la
Grup Feroviar Roman (GFR) a depus legal notificarea la Consiliul Concurentei pentru a solicita aprobarea achizitiei CFR Marfa, a declarat Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei.
Solicitarea depusa marti de Grup Feroviar Roman (GFR) la Consiliul Concurentei pentru aprobarea preluarii CFR Marfa este incompleta, a declarat sambata, la Sinaia, presedintele Consiliului
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Romania va tine sub control cheltuielile publice, in ciuda alegerilor care urmeaza, si va continua sa vanda active, a afirmat vineri premierul Victor Ponta, intr-un interviu acordat publicatiei
Activele companiei GFR Marfa, controlata de omul de afaceri Gruia Stoica, cel care a castigat licitatia pentru privatizarea CFR Marfa, au fost puse sub sechestru de procurorii din Iasi, intr-un dosar
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Croatia a acceptat joi oferta Grup Feroviar Roman (GFR) pentru achizitionarea unei participatii de 75% in operatorul de transport de marfa pe calea ferata din Croatia, HZ Cargo.
Privatizarea CFR Marfa se afla intr-un impas, fiind blocata intre institutiile statului. Guvernul amana aprobarea contractului de vanzare, in timp ce Consiliul Concurentei nu poate incepe analiza
Premierul Victor Ponta, care este si ministru interimar al Transporturilor, refuza sa semneze contractul de privatizare a CFR Marfa, cu toate ca a sustinut ca e un succes.
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Contractul de vanzare a pachetului de 51% actiuni ale CFR Marfa ar putea fi semnat in cursul saptamanii viitoare, stadiul actual fiind de obtinere a avizelor necesare din partea vanzatorului,
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
Dupa ce a ramas singur in competitia pentru CFR Marfa, Gruia Stoica, omul care controleaza GFR a incercat, pe ultima suta de metri. Oferta: 202 milioane de euro, dar cu plata in rate, timp de trei
Niciunul dintre cei trei investitori care au depus oferte nu s-a calificat in etapa urmatoarea pentru preluarea a 50% din actiunile CFR Marfa. Cu toate acestea, reprezentantii Grupului Feroviar Roman
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
Guvernul a publicat anuntul de privatizare a companiei CFR Marfa, cu un pret de pornire de 180 de milioane de euro, in conditiile in care compania are datorii in valoare de 1,5 miliarde de lei (333,3
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu