Editia de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est, a avut loc la Bucuresti intre 29-30-31 mai si a reunit peste 1000 de participanti unici in cele 3 zile de conferinta.
Brian McBride, Peep Laja si Karl Gilis au fost doar cativa dintre specialistii recunoscuti la nivel global care au urcat pe scena evenimentului.
In premiera, GPeC & iSense Solutions au prezentat Studiul de Piata E-commerce cuprinzand cele mai noi cifre despre comportamentul consumatorilor online din Romania, cat cheltuiesc si ce tipuri de produse cumpara cel mai mult.
1000+ participanti40+ speakeri locali si internationali53% dintre romani fac cumparaturi online cel putin o data pe luna46% dintre romani inca nu au incredere in magazinele online
Mai mult de 40 de speakeri internationali si romani au participat anul acesta la GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online desfasurat la Bucuresti, in zilele de 29-30-31 mai 2018.
"Multumim tuturor celor peste 1.000 de participanti care ne-au fost alaturi in cele 3 zile de GPeC SUMMIT si ne bucuram ca am contribuit inca o data la dezvoltarea afacerilor online prin content de calitate, asa cum facem de 13 ani", spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Comertul electronic pe piata din Romania: STUDIU GPeC & iSense Solutions
Ca in fiecare an, GPeC si iSense Solution au dezvaluit, in premiera, cele mai noi cifre despre piata, comportamentul consumatorilor online,... mai mult
Vineri, 08 Iunie 2018, ora 16:41
Doar pana vineri, 11 mai 2018, este valabila Oferta Early-Bird care aduce preturi semnificativ reduse la biletele de acces pentru GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online din Romania si Europa Centrala si de Est.
Evenimentul se desfasoara la Bucuresti, in zilele de 29-30-31 Mai si reuneste cei mai buni experti internationali si romani din domeniu. Biletele pot fi achizitionate online de pe website-ul GPeC.
Content la cel mai inalt nivel de la specialisti practicieni pentru afacerile online
In cadrul GPeC SUMMIT, zilele de 29 si 30 Mai sunt dedicate Conferintei la care sunt asteptati peste 800 de participanti unici - top management din cadrul: magazinelor online, principalilor retaileri offline interesati de extindere in e-commerce, agentiilor specializate (Web Development, optimizarea conversiilor, Usability, SEO, Securitate, Mobile, platforme e-commerce, PPC, Content Marketing, Social Media, E-Mail Marketing), companiilor de logistica si curierat, dezvoltatorilor de tool-uri pentru magazinele online, companiilor de cercetare de piata, presei de specialitate etc.
In cadrul Conferintei GPeC din 29-30 Mai vor urca pe scena sustinand prezentari de maxim interes, unii dintre cei mai cunoscuti si apreciati experti din intreaga lume: Brian McBride (Presedinte ASOS), Peep Laja (CEO CXL), Karl Gilis (#3 la nivel international in Usability & Optimizarea Conversiilor), Jeff Bullas (#1 mondial in Content Marketing), Jim Sterne... mai mult
Marti, 08 Mai 2018, ora 17:21
GPeC Summit, cel mai important eveniment de eCommerce si Marketing Online din Europa de Sud-Est, anunta venirea, pentru prima data in Romania, a lui Brian McBride, Chairman ASOS, cel mai mare retailer online de fashion. Urmatoarea editie a GPeC Summit va avea loc la Bucuresti pe 29-30-31 mai.
Brian si-a inceput cariera la Xerox, iar mai apoi a lucrat in cadrul IBM si Dell, urmand sa devina Managing Director al T-Mobile UK. In 2006, a devenit CEO-ul Amazon UK, functie pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul Amazon.
Dupa 6 ani in fruntea Amazon UK, Brian a fost ales Presedintele ASOS - cel mai mare retailer online de fashion, functie pe care o ocupa de 6 ani. In acelasi timp este si presedinte al Wiggle, unul dintre cei mai mari retaileri online de echipamente pentru biciclisti, cat si membru in Board of Advisors in cadrul Departamentului de Digital al Guvernului Marii Britanii.
ASOS - de la start-up, la tinute pentru Michelle Obama
In cadrul GPeC Summit din 29-31 mai 2018, Brian McBride va vorbi despre unicitatea si evolutia ASOS, de la un simplu start-up din Marea Britanie la retailer-ul care a reusit sa o "imbrace" pe Michelle Obama in timpul campaniei prezidentiale pentru al doilea mandat a lui Barack Obama, cu o rochie de 93 de dolari (noiembrie 2012).
Fotografia a devenit virala si simbolica pentru brand-ul ASOS, iar rochia cu pricina - lansata cu 3 ani inainte de a fi achizitionata si purtata de Michelle - a devenit un... mai mult
Marti, 03 Aprilie 2018, ora 17:15