GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza primele rezultate ale studiului anual "Comertul electronic pe piata din Romania".
Deja o traditie a evenimentului dedicat comertului electronic si marketingului digital, GPeC SUMMIT anunta cateva dintre cele mai importante statistici privind comportamentul de consum al romanilor pe website-urile de comert electronic.
Studiul prezinta evolutia pietei in ultimii trei ani si este reprezentativ pentru mediul urban, acolo unde volumul de tranzactii este semnificativ pentru realizarea unui astfel de studiu.
De la an la an, numarul celor care fac cumparaturi online creste, astfel ca, in 2019, 27% mai multi romani au achizitionat produse sau servicii online cel putin o data pe luna comparativ cu 2017. Fata de 2018, cresterea a fost de 10%.
Principalele concluzii:
➤ Romanii cheltuiesc cele mai mari sume in online pentru sejururi si servicii de turism - in medie 1429 lei pe an - si pentru produse electronice si electrocasnice - in medie 1129 lei pe an;
➤ In 2019, proportia celor care au vizitat magazine online a crescut cu 10% fata de 2018;
➤ Principalul motiv pentru care romanii cumpara produse sau servicii online este economisirea timpului.
"In fiecare an analizam schimbarile care se petrec la nivel comportamental pe site-urile de comert electronic de produse si servicii in randul romanilor. De la an la an, vedem cresteri... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2019, ora 14:57
Pe 25 octombrie expira Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative, in valoare de minimum 50 EUR + TVA pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT. Cu o traditie de 14 ani, GPeC este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce si Digital Marketing din Romania si se va desfasura in zilele de 4 si 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti.
Ryan Holiday vine, pentru prima oara in Romania, la GPeC SUMMIT
Ryan Holiday este unul dintre cei mai cunoscuti autori contemporani la nivel international, marketer si antreprenor care a transformat principiile si intelepciunea filosofiei stoice in strategii de marketing revolutionare.
Holiday este autorul bestseller-urilor Trust Me, I'm Lying, Growth Hacker Marketing, The Obstacle Is The Way si Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts. Ultima sa carte, Stillness is The Key, a vazut lumina tiparului la inceputul acestei luni si se afla deja printre cele mai vandute titluri de pe Amazon.com.
Ryan Holiday va vorbi in cadrul GPeC SUMMIT pe 5 noiembrie despre cum pot fi create brand-uri care sa treaca de testul timpului si sa devina perene cu putina expunere media si campanii de marketing sau chiar deloc.
6 specialisti internationali in E-Commerce si Digital Marketing i se alatura
Pe langa Ryan Holiday, unii dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial vor urca pe scena GPeC SUMMIT in zilele de 4 si 5 noiembrie:
➤ Els Aerts - expert in User Research
➤ Angie Schottmuller -... mai mult
Luni, 21 Octombrie 2019, ora 13:53
GPeC SUMMIT, evenimentul Anului in E-Commerce si Digital Marketing, aduce pe scena speakeri de renume internationali care vor aborda subiecte de actualitate pentru specialistii in digital marketing, eCommerce, social media si comunicare in era digitala.
Aflat deja la a paisprezecea editie anuala, evenimentul reuneste la Teatrul National Bucuresti nu mai putin de sapte speakeri internationali citati in cele mai prestigioase publicatii din lume, autori de best-seller si cap de afis al marilor conferinte de profil.
Speakerii vor aborda subiecte care se regasesc pe agendele marketerilor si specialistilor in comunicare precum impactul pe care il are social media in vietile oamenilor, depasirea obstacolelor din business, schimbarile din peisajul mediatic, optimizarea site-urilor in vederea cresterii vanzarilor, cat si teme legate de comportamentul actual de consum si cum poate fi el influentat cu precadere in mediul online.
Ryan Holiday (antreprenor, marketer si best-selling author)
Ryan Holiday este unul dintre cei mai cititi autori de catre specialistii in marketing online si antreprenorii care isi doresc sa gaseasca solutiile care pot "pacali" piata prin creativitatea lor. Ryan este unul dintre cei mai cunoscuti growth hackeri, asa cum se numesc cei care nu isi mai bazeaza strategiile de marketing pe teoriile standard, ci inoveaza pentru a scala si a obtine o crestere rapida a business-ului.
Vitaly Friedman (co-fondator si redactor-sef Smashing Magazine)... mai mult
Luni, 07 Octombrie 2019, ora 19:09
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, isi anunta startul. Cele doua zile de conferinta vor avea loc pe 4 si 5 noiembrie la Teatrul National Bucuresti, unde speakeri de renume international vor fi prezenti pe scena pentru prima data in Romania, vor inspira si vor raspunde intrebarilor participantilor dornici sa afle ultimele noutati din Digital.
Aflat deja la a paisprezecea editie anuala, evenimentul GPeC SUMMIT aduce pe scena Teatrului National Bucuresti nu mai putin de 7 speakeri internationali citati in cele mai prestigioase publicatii din lume, best-selling authors si cap de afis al marilor conferinte de profil:
Ryan Holiday (antreprenor, marketer si best-selling author)Vitaly Friedman (co-fondator si redactor-sef Smashing Magazine)Andy Crestodina ("Top 10 Online Marketing Experts to Watch", potrivit Forbes)Christian Holst (co-fondator Baymard Institute, companie de Web Usability Research)Els Aerts (co-fondator AG Consult, expert in User Research)Angie Schottmuller (considerata Regina Strategiei de Content bazat pe Conversii)Tiffany daSilva ("One of the Most Influencial Growth Marketers", potrivit Mashable)
Lor li se vor alatura cei mai buni specialisti din Romania, experti practicieni cu o vasta experienta in domeniu.
"An de an ne dorim sa aducem pe scena GPeC SUMMIT speakeri dupa care publicul nostru ravneste. De exemplu, vedeta editiei din toamna anului trecut a fost Nir Eyal, autorul celebrei carti Hooked: How To Build... mai mult
Vineri, 13 Septembrie 2019, ora 15:45
GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing Online din Romania si Europa de Est - va avea loc pe 4-5 noiembrie, la Sala Mare a Teatrului National Bucuresti.
Organizatorii au anuntat primii speakeri internationali confirmati, iar inscrierile la eveniment au inceput cu o oferta speciala de pret valabila pana pe 2 septembrie 2019, care aduce doritorilor un discount de minimum 90 EUR/persoana.
Pretul unui bilet de acces porneste de la 79 EUR + TVA. Detalii complete si inscrieri, pe website-ul GPeC.
Ryan Holiday, pentru prima data in Romania, la GPeC SUMMIT
Ryan Holiday este unul dintre cei mai cunoscuti autori contemporani la nivel international, marketer si antreprenor care a transformat principiile si intelepciunea filosofiei Stoice in strategii de marketing revolutionare.
Pana la varsta de doar 31 de ani, cartile lui se vandusera deja in aproape 2 milioane de exemplare in intreaga lume si au influentat modul de gandire si strategia gigantilor internetului precum Google, Microsoft si Twitter, dar si al unora dintre senatorii americani ori leaderi militari si chiar al echipelor sportive castigatoare ale Super-Bowl, precum New England Patriots.
Ryan Holiday este autorul bestseller-urilor Trust Me, I'm Lying, Growth Hacker Marketing, The Obstacle Is The Way si Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts.
Ultimul sau titlu, Conspiracy, sta deja la baza unui film aflat la acest moment in productie. Urmatoarea sa... mai mult
Sambata, 10 August 2019, ora 08:12
Cu o traditie de 14 ani, GPeC este considerata cea mai importanta serie de evenimente de E-Commerce si Digital Marketing din Romania si CEE. Astazi a luat startul editia 2019 cu primele informatii si lansarea inscrierilor la doua din evenimentele majore din portofoliul GPeC: Competitia Magazinelor Online si GPeC SUMMIT - evenimentul de referinta din domeniu care va avea loc pe 27-28 Mai la Teatrul National Bucuresti, Sala Mare.
Competitia GPeC - cea mai buna resursa a magazinelor online de a-si evalua si optimiza website-urile
Succesul unui magazin online depinde de multi factori - de la planul de afaceri, strategia de marketing, bugetele alocate, pretul competitiv al produselor si multe altele pana la calitatea serviciilor magazinului per ansamblu.
Dar daca website-ul magazinului nu este intuitiv si usor de folosit de catre utilizatori, daca intregul flux de comanda nu are un parcurs cursiv si logic, daca butoanele de actiune nu sunt asezate corespunzator, daca lipsesc functionalitati etc., atunci - de cele mai multe ori - utilizatorii abandoneaza procesul de cumparare si parasesc website-ul, iar magazinul online pierde clienti.
De aceea, orice magazin online care isi doreste sa aiba un website bine optimizat si sa isi creasca rata de conversie, ar trebui sa se inscrie in Competitia GPeC.
Auditarea magazinelor online prin peste 200 de criterii de evaluare
Peste 25 de specialisti in E-Commerce si Marketing Online - membri in Juriul Competitiei GPeC - vor... mai mult
Joi, 21 Martie 2019, ora 18:50
Supranumit drept "The Prophet of Habit-Forming Technology" de catre prestigioasa publicatie M.I.T. Technology Review, Nir Eyal vine pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT - cel mai mare eveniment de E-Commerce si Marketing Online, care se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12-13 noiembrie 2018.
Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre intersectia dintre psihologie, tehnologie si business. Este autorul bestseller-ului "Hooked: How to Build Habit-Forming Products" - carte care a schimbat modul de gandire, strategia si comportamentul unora dintre cei mai cunoscuti antreprenori din intreaga lume.
Cartea este considerata un adevarat ghid despre cum sa creezi tehnologii si produse de care utilizatorii sa devina dependenti si este dedicata antreprenorilor, marketerilor, product managerilor si designerilor. Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune ca este cartea despre care toata lumea din Silicon Valey vorbeste, iar Eric Ries - autorul The Lean Startup - o considera un must-read pentru toti cei interesati sa creasca engagement-ul clientilor.
Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate - printre altele - de prestigioasele publicatii Harvard Business Review, TechCrunch si Psychology Today.
Nir Eyal preda in cadrul Stanford Graduate School of Business si Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) si este investitor in companii de renume despre care crede, cu adevarat, ca dezvolta tehnologii care... mai mult
Miercuri, 03 Octombrie 2018, ora 16:06