Samsung, Google si Apple au fost desemnate de catre romani cele mai inovatoare branduri de tehnologie in 2020. Studiul a fost realizat pentru revista Biz de Unlock Market Research, in luna martie 2020. Top 10 este completat de Microsoft, Huawei, HP, Philips, Sony, Lenovo si LG.
Tehnologia este integrata in toate aspectele vietii noastre, iar gadgeturile au devenit omniprezente. Inovatia este un diferentiator cheie in acest domeniu, iar obiectivul studiului realizat pentru Biz a fost masurarea perceptiei consumatorilor pentru marcile de tehnologie cu care interactioneaza in viata de zi cu zi din punct de vedere al gradului de inovatie pe care il atribuie acestora.
"Tehnologia nu ne mai impresiona la fel de mult in ultima vreme. Ni se parea ca nu avanseaza suficient de spectaculos. Numai ca, dintr-o data, distantati social si obligati sa lucram de la distanta, am inceput sa-i redescoperim virtutile. Realizam cat de utile sunt gadgeturile pentru videoconferinte, cum ne ajuta platformele software sa fim productivi in echipe si cum canale de promovare si vanzare ne pot acum salva businessul", a declarat Gabriel Barliga, redactor-sef al revistei Biz.
Top Tech 30 - Cele mai inovatoare branduri tech in Romania a aparut in suplimentul Biz Tech, pe care echipa revistei Biz l-a lansat astazi.
Biz Tech este ghidul care te ajuta sa afli sunt cele mai potrivite produse high-tech pentru angajati, antreprenori sau companii. Ce gadget, ce platforma sau serviciu iti poate oferi... mai mult
Miercuri, 29 Aprilie 2020, ora 15:22
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului celor mai bune branduri din lume realizat de firma de consultanta Interband.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%, informeaza Bloomberg.
Topul celor mai valoroase si puternice branduri din lume - surpriza de pe primul loc
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Topul celor mai valoroase branduri din lume - cine conduce, cine se ...citeste mai departe despre "Cele mai valoroase branduri din lume" pe Ziare.com mai mult
Luni, 05 Octombrie 2015, ora 18:01
Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, urmat indeaproape de Google, cei doi giganti IT americani fiind singurele companii cotate la mai mult de 100 de miliarde de dolari.
Valoarea Apple a crescut 21 la suta fata de anul precedent, la 118,9 miliarde de dolari, in timp ce Google a crescut 15 la suta comparativ cu anul precedent, pana la 107,44 de miliarde de dolari, relateaza CNN.
Clasamentul a fost intocmit de firma de consultanta Interbrand, luand in considerare trei criterii principale. Astfel, pe langa performanta financiara a produselor brandului, studiul ia in calcul si felul in care brandul influenteaza alegerea clientului, precum si daca poate creste astfel pretul unui produs.
Topul celor mai valoroase branduri din lume - Apple a fost detronat
"Cresterea meteorica a Apple si Google la peste 100 de miliarde de dolari este intr-adevar o marturie a puterii constructiei unui brand", a spus presedintele Interbrand, Jez Frampton.
Companiile din domeniul ...citeste mai departe despre "Topul celor mai valoroase branduri din lume - cine conduce, cine se prabuseste" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 12 Octombrie 2014, ora 16:46
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat de eurobrand, potrivit caruia cele mai de valoare 10 marci din lume apartin companiilor americane.
Cel mai valoros brand din afara Americii este China Mobile, care se plaseaza pe locul 11 in topul global, cu o valoare estimata la 43,98 miliarde dolari, potrivit Mediafax.
In Europa, LVMH (Luis Vuitton Moet Hennessy) a ramas cel mai valoros brand corporativ, evaluat la 39,3 miliarde euro, pe locul 12 in top, urmat de Nestle cu o valoare de 33 miliarde euro, pe pozitia 18, si de AB Inbev cu 29,8 miliarde euro, pe 19.
Apple, Google si Coca-Cola sunt urmate in top, in ordine, de Microsoft (62,3 miliarde dolari), IBM (54,4 miliarde dolari), McDonald's (48 miliarde dolari), Procter&Gamble (47,7 miliarde dolari), Johnson&Johnson (47,2 miliarde dolari), AT&T (44,9 miliarde dolari) si Philip Morris (44,8 miliarde dolari).
"Peisajul brandurilor americane este dominat de sectorul IT& Tehnologie, cel al bunurilor de larg consum si cel al serviciilor financiare, reprezentand 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume. Europa este prezenta in top cu 41 de branduri, brandurile germane clasandu-se pe primele pozitii, iar Asia este prezenta cu 13 branduri corporative", se arata in studiul eurobrand.
Printre brandurile prezente in top se numara si Pepsi (locul 13), Volkswagen... mai mult
Luni, 06 Octombrie 2014, ora 16:55
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
Valoarea primelor 10 branduri de lux a crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton si pana la Burberry Group avand ca prioritate exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Hermes, producatorul francez al gentilor Birkin, detinut partial de LVMH, a inregistrat la randul sau o crestere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, si s-a plasat pe pozitia a doua.
Gucci, detinut de compania Kering, competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe pozitia a treia, cu o crestere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.
Vuitton se numara printre producatorii de bunuri de lux care introduc produse mai scumpe, intr-un numar restrans de magazine, cumparatorii bogati fiind tot mai interesati de branduri percepute ca fiind de elita.
In primul trimestru, veniturile obtinute de grupul francez LVMH din comercializarea de haine si articole din piele au inregistrat cea mai mare crestere din ultimii doi ani, indicand ca reorganizarea Vuitton functioneaza.
"Daca pierzi exclusivitatea, pierzi statutul de brand de lux. Multe companii renunta la cresterea cotei de piata pentru a scoate in evidenta atractivitatea lor pe segmentul de lux", a... mai mult
Joi, 22 Mai 2014, ora 08:13
Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de publicitate si cercetare Millward Brown.
Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, in timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari.
In precedenta editie a studiului, Google se afla pe pozitia a doua. Brandurile din sectorul tehnologic domina primele pozitii ale topului.
Google si Apple sunt urmate in top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald's ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) si Amazon (64,3 miliarde dolari).
Unele dintre marile companii din IT nu au reusit, insa, sa intre in top zece.
Astfel, brandul Facebook valoreaza 36 de miliarde de dolari si se afla pe locul 21, in urma unei cresteri de aproape 70% fata de anul anterior. Cresterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo si Siemens a fost mai limitata, de 21%, 44% si 36%.
Printre brandurile intrate in top in aceasta editie se numara Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, si LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari. mai mult
Miercuri, 21 Mai 2014, ora 13:10
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.
Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual incepand din 2000 si este unul dintre cele mai urmarite astfel de rapoarte.
Astfel, Apple a urcat pe primul loc in acest an, cu o valoare a brandului estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.
Pe locul secund se gaseste Google, marca evaluata la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decat in 2012.
Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a cazut de pe prima pozitie pana pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut in valoare cu 2% in ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.
Top 10 este dominat de companii din sectorul IT. Locul al patrulea revine grupului IBM, cu o valoare a brandului de 78,8 miliarde de dolari, urmat de Microsoft, cu 59,54 miliarde de dolari.
Locul sase este ocupat de General Electric (46,9 miliarde de dolari), urmat de McDonald's (42 miliarde de dolari).
Urmatoarele doua pozitii revin unor giganti din industria IT: Samsung este pe locul 8, cu un brand evaluat la 39,6 miliarde de dolari, urmat de Intel, cu 37,2 miliarde de dolari. Cele doua companii au facut schimb de locuri fata de raportul din 2012.
Locul al zecelea revine marcii Toyota, evaluata la... mai mult
Luni, 30 Septembrie 2013, ora 12:20
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat companiile germane Mercedes-Benz si BMW.
Topul 100 Best Global Brands este un top realizat de compania de cercetare Interbrands si prezinta cele mai valoroase branduri din lume, indiferent de domeniul de activitate, scrie stuff.co.nz.
In clasamentul general, Toyota s-a plasat pe locul 10, cu un loc mai sus decat anul trecut, cu o valoare a brandului de 30,23 miliarde de dolari, in crestere cu noua procente fata de 2011.
Mercedes s-a plasat pe locul 11, si ea cu un loc mai sus, cu o valoare de 30,1 miliarde de dolari, iar BMW pe 12, valoarea brandului sau crescand cu 18%, pana la 29,1 miliarde de dolari.
Cel mai mare avans fata de 2011 l-a avut insa Nissan. Japonezii s-au ridicat de pe locul 90 anul trecut, pe locul 73, iar brandul sau este cu 30% mai valoros in acest an, atingand nivelul de 4,96 miliarde de dolari.
Honda a fost singura companie auto care a scazut in top, ajungand de pe locul 19 in 2011, pe locul 21 in acest an. Valoarea brandului sau a scazut cu 11% pana la 17,3 miliarde de dolari.
Dintre marcile din afara sectorului auto, Coca-Cola si-a mentinut pozitia intai, ca si anul trecut. Diferenta insa dintre ea si competitorii sai se micsoreaza. Apple a castigat sase pozitii fata de anul trecut, ajungand pe locul doi, iar urmatoarele clasate, IBM... mai mult
Sambata, 06 Octombrie 2012, ora 16:30
Desi companiile cheltuiesc miliarde, in fiecare an, pentru a-si fideliza clientii si pentru a fi sigure ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor, putine dintre acestea reusesc sa primeasca un feedback aproape „fanatic”, din partea celor mai loiali clienti.Pe de alta parte, firmele care se pot lauda cu asemenea consumatori sunt mandre de influenta lor asupra publicului si de avantajele care deriva dintr-un interes crescut al consumatorilor.
Clientii fideli vin in mod constant si cumpara din ce in ce mai multe produse branduite cu sigla companiei iubite. In plus, sunt dispusi chiar sa plateasca preturi mai mari si se dovedesc a fi sustinatori foarte puternici ai produselor, in cercurile sociale, atat online cat si offline, pe care le frecventeaza.
Brand Keys, o firma de cercetare, dedicata masuratorilor comportamentului consumatorilor, a actualizat, recent, Indexul Customer Loyalty Engagement, care supervizeaza 528 de branduri importante din 79 de categorii diferite, de la smartphone-uri pana la medicamentele impotriva alergiilor.
Printr-o combinatie de evaluari psihologice si analize statistice ale clientilor, Brand Keys determina cat de multe companii reusesc sa indeplineasca asteptarile clientilor si modul in care acestia din urma vor fi sau nu loiali brandului.
20. Twitter
Retelele sociale ocupa prima pozitie in topul realizat de Brand Keys, citat de Business Insider. In ciuda numarului mare de site-uri de socializare, nimic nu se compara cu... mai mult
Marti, 20 Septembrie 2011, ora 17:31