Google a anuntat, sambata, o schimbare in privinta cautarilor de pe mobil.
Astfel, ori de cate ori o cautare a unui utilizator furnizeaza si un videoclip, pe ecran va rula un clip de sase secunde pentru a ajuta utilizatorul sa se decida daca este un filmulet pe care doreste sau nu sa il vada, conform Techcrunch.
Practic, clipul de sase secunde nu va cuprinde primele momente din videoclip, ci un algoritm Google analizeaza intreg filmuletul si apoi decide ce sa redea, astfel in cat sa fie concludent pentru utilizator.
Acest nou sistem va functiona pentru majoritatea videoclipurilor de pe Internet, fara sa se limiteze la Youtube. Emily Moxley, director din cadrul Google care se ocupa de acest proiect, a precizat ca e posibil sa nu functioneze chiar in toate cazurile, pentru ca Google ar putea sa nu aiba o astfel de previzualizare pentru cele mai recente videoclipuri disponibile.
Sursa citata noteaza ca clipurile video devin din ce in ce mai populare, dar ca nu e cel mai convenabil mod de a obtine informatii si ca in aceste conditii Goole incearca sa ajute utilizatorii, astfel incat acestia sa nu mai piarda timpul cu un clip plictisitor in timp ce incearca sa gaseasca ceea ce ii intereseaza cu adevarat.
A.G. ...citeste mai departe despre "Google a schimbat modul in care afiseaza rezultatele la cautari pe mobil" pe Ziare.com mai mult
Sambata, 19 August 2017, ora 17:02
Google are o functie de cautare vocala, care te scuteste de tastare, insa gigantul IT face ceva ce ar putea sa te deranjeze.
Compania pastreaza toate cautarile vocale, pentru a-si imbunatati serviciul, dar foloseste informatiile si pentru a afisa reclame personalizate, arata Cult of Android.
Google face schimbari in versiunea pentru mobil - Stirile se vor incarca instantaneu
Google implineste 17 ani si sarbatoreste cu un doodle special, chiar daca e o ...citeste mai departe despre "Stiai ca Google inregistreaza ce vorbesti?" pe Ziare.com mai mult
Joi, 15 Octombrie 2015, ora 11:35
Google va acorda o mai mare importanta site-urilor optimizate pentru versiuni mobile, comparativ cu cele disponibile doar in varianta desktop.
Astfel, compania se pregateste sa modifice, incepand de marti, politica de ranking, luand in calcul versiunile site-urilor pe dispozitive mobile ca smartphone-uri si tablete, noteaza Digital Trends.
Acest lucru inseamna ca site-urile cu versiuni pentru mobil vor avea o pozitie mai buna in rezultatele afisate pe astfel de dispozitive, ceea ce ar putea avea un impact semnificativ asupra vizibilitatii companiilor atunci cand ...citeste mai departe despre "Google pregateste o schimbare importanta: ce pierzi daca n-ai site-ul adaptat pentru mobil" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 19 Aprilie 2015, ora 11:02