Flanco Retail a avut, in weekendul 21-23 noiembrie, vanzari totale de 98 de milioane de lei, reprezentand 200.000 de produse, compania depasind rezultatele din perioada similara a anului trecut cu aproximativ 40% ca valoare si cu 45% ca numar de unitati comercializate.
"Anul acesta, am derulat Black Friday atat in reteaua de 87 de magazine din intreaga tara, cat si pe Flanco.ro. Ne-am pregatit cu o gama de produse care, in proportie de 95%, au fost lansate in ultimul an, iar optiunea clara a clientilor pentru noile tehnologii, reflectata in rezultatele de vanzari, ne confirma ca am avut dreptate sa mizam pe nou", a spus Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.
Ponderea vanzarilor in rate in weekendul deschis de Black Friday a fost de aproximativ 20%.
"Oamenii au putut achizitiona produsele pe care si le doreau nu numai la preturi foarte bune, dar si cu solutii de finantare avantajoase, fara dobanzi, fapt care a dus la un trade-up, respectiv clientii au putut opta pentru tehnologii de ultima ora sau pentru performante superioare ale produselor", a mai spus Sirbu. "Am extins, astfel, sfera oportunitatilor de cumparare si clientii au reactionat imediat, pentru ca oricine isi doreste sa cumpere ce e mai bun, in cele mai bune conditii."
In cele trei zile de vanzari de varf, retailerul s-a pregatit cu un program de lucru extins si 1100 de consilieri de vanzari. Traficul inregistrat in intreaga retea de magazine si pe www.flanco.ro a fost de peste 2,5 milioane vizitatori.... mai mult
Luni, 24 Noiembrie 2014, ora 13:58
Flanco anticipeaza vanzari de 110 milioane lei (24,8 milioane euro) in perioada campaniei de reduceri Black Week, care se va desfasura in 21-23 noiembrie, cu 53% mai mult fata de evenimentul similar din 2013, a declarat directorul general al retailerului electro-IT, Dragos Sarbu, intr-o conferinta.
"Ne asteptam ca anul acesta, de Black Friday, sa avem peste 2,5 milioane de vizitatori si vanzari de 110 milioane de lei, totul intr-un interval de 3 zile, atat in magazine cat si pe pagina web franco.ro. E un week-end pe care l-am pregatit timp de sase luni, eforturile si investitiile urmand sa se revada in aceste trei zile", a spus Sirbu, citat de Mediafax.
In 2013, vanzarile Flanco in perioada Black Friday au cumulat 72 milioane de lei, reducerile fiind disponibile numai in magazine.
"In acest an avem reduceri si pe pagina web. Anticipam ca flanco.ro va avea o pondere de 10% in totalul vanzarilor din intervalul 21-23 nooiembrie", a spus Sarbu.
Campania incepe vineri
El a adaugat ca startul campaniei de reduceri va avea loc vineri, la ora 06:00, in toate cele 87 de magazine, care vor avea program prelungit intre 21 si 23 noiembrie.
"In toate cele 87 de magazine si pe flanco.ro vom acorda discounturi care ajung pana la 80%, la peste 400.000 de produse in stoc. Totalul reducerilor care vor fi acordate in campania Black Friday 2014 depaseste 50 milioane de lei. Cea mai mare reducere, de 50.000 de lei, va fi aplicata unui televizor care costa 149.999 lei", a spus... mai mult
Marti, 18 Noiembrie 2014, ora 12:25
Retailerul electroIT Flanco a inchiriat o suprafata de aproximativ 5.000 de metri patrati in centrul logistic H.Essers din Bucuresti, ceea ce va covnduce la o scadere a timpului de aprovizionare a magazinelor la maximum 24 de ore, a anuntat compania.
"Am ales sa lucram cu cei de la H.Essers pentru rapiditatea si acuratetea identificarii produselor in depozit si precizia in respectarea termenelor de livrare. In plus, am reusit sa eficientizam cheltuielile, printr-o reducere cu 15% a costurilor de distributie si depozitare, ceea ce la final se va reflecta inclusiv in preturi mai bune pentru clientii nostri ", a declarat Catalin Cirnaru, supply chain manager al Flanco, potrivit Mediafax.
Flanco va depozita in noul spatiu peste 1,6 milioane metri cubi de produse anual.
Reteaua Flanco numara 82 de magazine.
Compania belgiana de logistica H.Essers a dezvoltat in apropiere de autostrada A1 spatii logistice in suprafata de 30.000 metri patrati.
H.Essers este o afacere de familie infiintata in 1928, activa in Europa, care asigura servicii de transport personalizat si integrat si solutii logistice. mai mult
Joi, 11 Septembrie 2014, ora 09:31
Flanco Retail a facut schimbari in echipa de Senior Management prin promovarea Nicoletei Capata si a lui Madalin Rugeanu, membri cu performante exceptionale si experienta in cadrul companiei.
Incepand din februarie anul acesta, Nicoleta Capata va ocupa functia de Director de Resurse Umane, iar Madalin Rugeanu va promova in pozitia de Director de Retail, completand echipa de Senior Management, alaturi de Directorul General, Directorul Financiar si Directorul de Marketing.
"Investitia continua in dezvoltarea profesionala a echipei este un factor motivant pentru rezultate peste asteptari si pentru performante care sunt recompensate si recunoscute", a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco.
"Nicoleta Capata si Madalin Rugeanu au condus departamente importante in Flanco - respectiv Resurse Umane si Dezvoltare. Maturitatea si experienta dobandite, precum si rezultatele obtinute in cei 10 ani petrecuti in Flanco ii recomanda pentru noile pozitii in coordonarea strategica a companiei si sunt convins ca vor confirma increderea mea si a companiei."
Nicoleta Capata si-a inceput cariera la Flanco Retail in 2004
Din pozitia de Director de Resurse Umane, Nicoleta Capata va dezvolta strategia de resurse umane a companiei, avand ca prioritati pentru acest an implementarea programelor de dezvoltare profesionala, managementul performantei, precum si identificarea si cultivarea talentelor din organizatie.
Nicoleta Capatasi-a inceput cariera ca HR Recruitment Officer in... mai mult
Miercuri, 05 Februarie 2014, ora 15:17
Electronicele, electrocasnicele si produsele IT reprezinta 2,6% din cosul de cumparaturi al romanilor, aproape la fel ca parfumurile, a declarat Madalin Rugeanu, property&development manager la Flanco Retail.
"Bulgaria are un consum de 86 de euro pe cap de locuitor, iar Germania de zece ori mai mare. Retailul electroIT inseamna 2,6% din cosul romanilor, o piata atat de competitiva mai este doar in zona de parfumuri. Noi din 2010 avem un focus pe servicii, pentru ca preturile nu le mai putem duce in jos. Retailerii trebuie sa puna accentul pe servicii, pentru ca de acum diferenta o va face calitatea acestora. Ne-am orientat pe servicii pentru a ne mentine business-ul sustenabil", a adaugat Rugeanu, la o conferinta de profil.
El spune ca pentru a creste cheltuielile cu acest segment ar trebui sa convinga oamenii sa cheltuie mai putin pe mancare, care are pondere de peste 40% in cosul de cumparaturi.
Potrivit reprezentantului Flanco Retail, o competitie importanta vine de la retailul online, dar si de la hipermarketuri.
"Vanzarile online au ajuns de la 7% anul trecut la 22-23% in acest an si estimam ca vor atinge 25% in 2014. (...) Hipermarketurile nu mai pot atrage consumatori doar cu reclame pentru mancare, si atunci aduc oameni in magazine cu reclame la televizoare si electrocasnice si pun presiune pe marjele retailerilor de profil", a aratat Rugeanu.
In ceea ce priveste extinderea, el spune ca strategia Flanco este ca nu deschide daca magazinul nu este... mai mult
Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 15:47
Flanco va deschide, joi, doua magazine in orasele Deva si Galati, in urma unei investitii totale de 3,6 milioane de lei, reteaua retailerului electro IT urmand sa ajunga astfel la 82 de unitati, a anuntat luni compania.
"Magazinul Flanco din Galati Shopping City, alaturi de cel din Ulpia Shopping Center Deva, adauga peste 1.400 metri patrati spatiu de expunere si vanzare retelei Flanco (...)", se arata intr-un comunicat al companiei.
Anul trecut, Flanco a inregistrat o cifra de afaceri de 137 milioane euro, in crestere cu 25% comparativ cu 2011.
Pentru acest an, compania estimeaza un avans al afacerilor de 15%.
Cu peste 900 de angajati, Flanco Retail opereaza business-ul fostei companii Flanco International. Retailerul este controlat de The Retail Network SRL, unde omul de afaceri Iulian Stanciu detine 100% din partile sociale. mai mult
Luni, 18 Noiembrie 2013, ora 14:52
Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a declarat directorul general al Dante International, Iulian Stanciu, intr-o conferinta.
"In anul 2012, vanzarile emag.ro si Flanco au insumat 27 milioane de euro si au reprezentat 39,5% din totalul vanzarilor inregistrate in perioada campaniei Black Friday pe piata electroIT, plus celelalte piete pe care mai activam, cum ar fi jucari, obiecte de gradinarit si altele. Anticipez ca in acest an vom ajunge la vanzari de 183 milioane de lei, din care emag.ro va contribui cu 98 milioane de lei", a afirmat Stanciu.
Potrivit lui Stanciu, emag.ro a inregistrat 2,65 milioane de vizitatori unici in ziua cand a inceput campania Black Friday, iar Flanco - peste 400.000 de vizitatori.
"Cifrele arata ca avansul pietei electroIT din 2012 a fost sustinut in proportie de aproape 80% de campania Black Friday. Astfel, anul trecut, piata a crescut fata de 2011 cu 54 milioane de euro, la 1,25 miliarde de euro. Daca in primele trei trimestre ale anului trecut avansul pietei a fost relativ nesemnificativ, in ultimul trimestru a adus un plus de peste 42 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de campania Black Friday", a spus Stanciu.
Datele unui studiu comandat de Dante International arata ca 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere produse in timpul campaniei de reduceri, dublu... mai mult
Joi, 14 Noiembrie 2013, ora 14:17
Flanco a avut anul trecut o cifra de afaceri de 137 milioane de euro, in crestere cu aproape 25% comparativ cu anul anterior, pe fondul extinderii suprafetei de vanzare cu 10%, la peste 44.500 metri patrati, si a atins o cota de piata de 13%, a anuntat retailerul electroIT.
La inceputul anului precedent, compania a anuntat ca obiectiv pentru 2012 atingerea unei cifre de afaceri de 140 milioane de euro, de la 110 milioane de euro in 2011.
Potrivit datelor companiei, piata de electroIT din Romania a urcat cu 5% comparativ cu 2011.
"Flanco a obtinut o crestere de 25% a cifrei de afaceri, gratie investitiilor in modernizarea retelei de magazine, in dezvoltarea echipei si in managementul portofoliului de produse, atingand astfel obiectivul propus pentru 2012.
Rezultatele obtinute confirma faptul ca modelul nostru de business si strategia de pozitionare alese sunt oportune si ne diferentiaza pe o piata in care eroziunea preturilor si strategia 'copy-paste' au fost singurele metode de stimulare a vanzarilor din ultimii ani", a declarat directorul general al companiei, Violeta Luca.
Flanco are cel mai bun randament al vanzarilor/ mp
Flanco a investit peste 2,5 milioane de euro in reteaua de magazine, atat in modernizarea, remodelarea si extinderea unor spatii deja existente, cat si in deschiderea unor magazine noi in orase precum Iasi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiesti, Deva, Targoviste sau Bucuresti.
In prezent compania detine o retea de 78 de magazine, cu o... mai mult
Marti, 09 Aprilie 2013, ora 13:30
Lantul de retail electro-IT Flanco estimeaza vanzari de 45 milioane de lei, in special datorita Black Friday.
Anul trecut compania a vandut cu ocazia Black Friday 60.000 de produse, in valoare de peste 30 milioane lei, scrie Mediafax.
Black Friday 2012: Peste 4 milioane de romani se pregatesc de cumparaturi
Conceptul Black Friday, preluat de pe piata americana, marcheaza intrarea in sezonul de cumparaturi de iarna prin acordarea de reduceri semnificative de preturi, in general pentru o zi.
Pe langa Flanco, in cursa de Back Friday s-au mai inscris magazine precum eMAG, F64, Altex, Koyos, Elefant.ro sau Watchshop.ro.
Black Friday 2012: Afla ce site-uri au mai intrat in campanie mai mult
Miercuri, 21 Noiembrie 2012, ora 14:13