Modelul de afaceri bazat pe oameni multi-tasking, care au foarte multe atribuții dincolo de cele de bază, nu mai este de mult timp unul de actualitate în mediul de business modern și performant. Evident, fiecare persoană trebuie să aibă cât mai multe abilități, însă focusul este pe ceea ce are de făcut concret pentru companie, pe acea nișă unde aduce valoare concretă echipei. Când o persoană încadrată pe un job cu pregătire superioară primește extra atribuții legate de munci fizice, inclusiv partea de curățenie la locul de muncă (dincolo de ceea ce este elementar), există o mare probabilitate să apară nemulțumiri, iar oamenii cu adevărat performanți își vor căuta alte joburi...
Este clar că orice spațiu de lucru, de la spații birouri la zone comerciale sau logistice, are nevoie de servicii de curățenie profesională în mod constant - de la curățenie după constructor imediat după amenajare, la curățenie de întreținere și ocazional curățenie generală. Cu cât există mai mulți oameni care lucrează în spațiul respectiv și cu cât există nevoi mai speciale legate de curățenie, cu atât serviciile de profil trebuie să fie mai bine adaptate, aplicate corect și în mod regulat.
Așadar, în foarte multe firme este nevoie ori de angajare personal pentru curățenie, ori de apelarea la o firmă de curățenie profesională. Prima variantă este destul de costisitoare și implică eforturi și riscuri asociate. De... mai mult
Marti, 07 Decembrie 2021, ora 17:56
Serviciile de curierat au devenit cea mai sigura si rapida metoda de a expedia si de a receptiona colete, atat in cazul persoanelor juridice cat si al persoanelor fizice. In privinta persoanelor juridice, colaborarea cu o firma profesionista de curierat este foarte importanta, mai ales daca vorbim de o afacere in domeniul vanzarilor online. Exista si alte domenii de activitate in care o astfel de colaborare este esentiala, iar in cele ce urmeaza iti vom explica in detaliu de ce.
Clientii prefera mai multe optiuni de livrare
Cercetarile de piata arata ca 41% dintre clientii care fac cumparaturi online sunt determinati sa faca o comanda si prin prisma faptului ca pot alege singuri metoda de livrare. Unii poate prefera sa li se livreze coletul acasa, altii poate vor sa-l ridice personal de la o locatie a curierului, precum un Ship & Go, atunci cand au timp.
Un serviciu de curierat profesionist ofera mai multe optiuni de livrare, iar clientii vor fi mai multumiti de acest lucru, crescand sansele sa comande de la tine.
Optiunea platii la livrare
Aceleasi studii de care am amintit anterior releva ca 65% dintre clientii care plaseaza comenzi online sau telefonic, prefera sa achite cash la momentul livrarii. O astfel de modalitate de plata este posibila datorita curierului, care incaseaza banii si elibereaza factura, virand apoi suma catre expeditor.
S-a mai stabilit totodata ca 57% dintre clienti sunt dispusi sa comande daca au mai multe optiuni de plata, astfel... mai mult
Marti, 07 Decembrie 2021, ora 16:12
Contrar opiniei populare, cele mai bune firme de paza Bucuresti au un mod de lucru extrem de complex care implica mai mult decat trimiterea unor agenti de paza in anumite locatii. Unii stiu ca, referitor la modul de lucru, acesta trebuie sa fie executat la perfectie din momentul primului interviu cu un agent de paza si pana cand acesta isi incheie contractul.
Mai mult decat atat, servicile unei firme de paza nu sunt limitate la asigurarea de agenti de protectie unei companii. In functie de firma, poti beneficia si de monitorizare, interventie si alte servicii.
Totusi, daca esti in cautarea unei firme de paza exceptionale, iata cum ar trebui sa arate modul si procedurile de lucru ale acesteia.
Procesul de angajare este riguros
Majoritatea firmelor de paza de top nu vor angaja un agent de paza pana nu ii vor verifica atat cariera, cat si viata in detaliu. Evident, probabil stii ca astfel de agenti nu ar trebui sa aiba antecedente penale si sa prezinte calitati precum calm, gandire strategica si asa mai departe.
In procesul de cautare al celei mai bune firme de paza Bucuresti, poti intreba administratorii despre procesul de angajare al agentilor. De altfel, nu ai vrea sa pui siguranta afacerii tale in mainile unor agenti fara experienta.
Antrenarea si calificarea agentilor vine pe primul loc
Chiar daca un potential agent trece interviul si este angajat, acesta nu poate fi trimis imediat pe teren – chiar daca a mai lucrat ca si agent in trecut. Mai... mai mult
Luni, 22 Noiembrie 2021, ora 16:19
Traiesti in capitala si tantarii, viespile, gandacii de bucatarie sau orice alte insecte iti dau viata peste cap? Inseamna ca este timpul sa apelezi la o firma de dezinsectie din Bucuresti! Afla din acest articol cu ce se ocupa o astfel de companie si cum iti poate ea imbunatati radical stilul de viata.
Chiar daca au un corp fragil si sunt usor de omorat, pentru faptul ca se inmultesc extrem de rapid si in primul rand, pentru ca pot fi periculoase, insectele nu sunt usor de invins odata ce au pus stapanire pe un spatiu.
Sa luam de exemplu tantarii. La nivel mondial, se spune ca din cauza lor, in fiecare an, mor aproximativ 750.000 de oameni. Iar boli precum febra West Nile, provocata de un virus purtat de tantari, au fost descoperite si in tara noastra si au facut deja victime. De aceea, cu tantarii nu este de glumit si chiar daca iti pui plase de insecte la fiecare geam din locuinta ta, ei tot te pot ataca atunci cand te afli in curte sau gradina. De gandacii de bucatarie, prezenti in aproximativ 63% din locuintele din intreaga lume si purtatori de peste 30 de tipuri de bacterii nici nu mai pomenim. Iar viespile sunt atat de periculoase incat pot omori un om cu o singura intepatura. De aceea, rezolvarea problemelor cauzate de insecte nu ar trebui amanata nici macar un moment.
Cum se infiinteaza o firma de dezinsectie?
O firma de dezinsectie trebuie in primul rand sa aiba un obiect de activitate din grupa 812 ca de exemplu:
8121 - activitati generale de... mai mult
Marti, 29 Iunie 2021, ora 15:01
Depozitele rezidentilor clienti neguvernamentali au crescut in luna aprilie 2021 cu 0,6% fata de luna anterioara, pana la nivelul de 433,339 miliarde de lei, avansul fata de aprilie 2020 fiind de 14,5% (10,9% in termeni reali), potrivit datelor Bancii Nationale a Romaniei publicate joi, 27 mai.
Depozitele in lei ale rezidentilor, cu o pondere de 65,2% in totalul depozitelor clientilor neguvernamentali, au crescut cu 0,8% fata de luna martie 2021, pana la 282,466 miliarde de lei, si cu 17,1% (13,5% in termeni reali) fata de aprilie 2020.
Conform BNR, depozitele in lei ale gospodariilor populatiei s-au majorat cu 1,2% fata de luna anterioara, pana la 157,099 miliarde de lei, iar fata de luna aprilie 2020 au inregistrat o crestere de 13,9% (10,3% in termeni reali).
Depozitele in lei ale altor sectoare (societati nefinanciare si institutii financiare nemonetare) au crescut cu 0,4% (pana la 125,367 miliarde de lei) fata de luna precedenta si cu 21,5% (17,7% in termeni reali) fata de luna aprilie 2020.
Depozitele in valuta ale rezidentilor, exprimate in lei, reprezentand 34,8% in volumul total al depozitelor clientilor neguvernamentali, s-au majorat cu 0,1% fata de luna martie 2021, ajungand pana la nivelul de 150,873 miliarde de lei (exprimate in euro, acestea s-au diminuat cu 0,1%, pana la 30,636 miliarde de euro). Comparativ cu luna aprilie 2020, indicatorul a crescut cu 9,9%, exprimat in lei si cu 8,1%, daca este exprimat in euro.
Depozitele in valuta ale... mai mult
Joi, 27 Mai 2021, ora 11:59
Parteneriatele de afaceri nu mai reprezinta niciun fel de noutate pentru lumea in care traim avand in vedere ca numerosi antreprenori se vad nevoiti sa faca acest pas pentru a-si putea propulsa afacerile pe culmile succesului. In teorie lucrurile pot parea destul de simple, insa de indata ce un antreprenor este pus in situatia de a gasi partenerul de afaceri potrivit, lucrurile se complica destul de mult. La modul ideal, un parteneiat de afaceri presupune ca fiecare dintre cei implicati in proiect sa contribuie cu competente si resurse proprii, un aspect nu tocmai usor de identificat intr-o prima etapa. Foarte multi antreprenori aleg sa stabileasca parteneriate fara a tine cont de aceste aspecte, astfel ca in timp, realizeaza ca alegerea facuta este una mai mult decat neinspirata.
In prezent, avem acces la informatii mai simplu ca niciodata, astfel ca procesul de analizare al potentialilor parteneri de afaceri a devenit unul mult mai facil. La acest lucru se adauga si celebrele servicii de verificare firme la care in prezent ar trebui sa recurga orice antreprenor care isi doreste sa gaseasca mult mai simplu partenerii de afaceri compatibili. Ce presupune insa un astfel de serviciu si cum te poate ajuta sa iti gasesti mult mai simplu partenerii de care intreprinderea ta are nevoie?
Verificare datelor unei firme, la un click distanta
Un serviciu de verificare firme se face remarcat indeosebi prin faptul ca iti pune la dispozitie o multime de date despre statusul... mai mult
Joi, 06 Mai 2021, ora 18:53
Firmele care fac export ar putea sa nu mai primeasca direct bani pentru participarea la targuri, aceste cheltuieli urmand sa se deduca din impozitul pe profit, a anuntat ministrul Economiei, Claudiu Nasui.
Potrivit oficialului, pana acum, banii pentru acest program se duceau doar catre un numar limitat de firme, care erau mereu aceleasi.
"Programul care este acum in vigoare nu ajuta exporturile, este doar un vehicul de a lua bani de la stat prin acesti intermediari si a se plimba prin locuri luxoase pe banii contribuabililor, de care beneficiaza un cert foarte restrans de interese. Eficienta participarii pe bani publici, pe banii contribuabililor, in Dubai, in New York, in Singapore, Las Vegas, Abu Dhabi, nu este in niciun fel evaluata, noi nu avem un indicator daca a mers bine. Avem doar o autoevaluare unde am gasit numeroase nereguli, pe care le fac aceste firme. Daca ele spun ca fac contracte de milioane de euro, apoi cifra de afaceri este zero ani la rand, unde sunt acele contracte?", s-a intrebat ministrul Economiei.
Acesta spune ca solutia pentru a incuraja exporturile nu este acordarea de subventii catre unele firme, in functie de fiecare ministru.
"Aceasta schema intretine o cardasie intre firme asa-zis private, care traiesc din banii statului, si indivizi din interiorul statului, care primesc avantaje personale in aceasta schema, lucru confirmat si de rapoartele Curtii de Conturi, si de rapoartele Corpului de control", a mai declarat ministrul.... mai mult
Joi, 22 Aprilie 2021, ora 13:44
In ciuda pandemiei, anul 2020 a fost un an foarte bun pentru organizarea de evenimente, mai ales daca acestea erau facute prin contracte cu statul, sau mai bine zis, sub obladuirea Ministerului Economiei.
Actualul ministru al Economiei, Claudiu Nasui, a publicat toate contractele mai mari de 5.000 de euro pe care institutia le-a avut pe parcursul anului trecut.
De departe, castigatorul contractelor banoase pare sa fie o firma de apartament cu 5 angajati, care in ultimii ani a inregistrat venituri si castiguri care au cunoscut crestere de 3 cifre, adica de 200% pana la 500%, in anii buni.
Este vorba despre firma Xtra Expo care din 2017 pana in 2020 a avut 55 de contracte cu Ministerul Economiei, cu o valoare care depaseste 33 de milioane de lei.
In 2020, firma a avut 7 contracte cu Ministerul Economiei in valoare totala de peste 9,5 milioane de lei. Toate contractele sunt pentru "prestare servicii pentru organizarea participarii operatorilor economici" la diferite targuri. Si dupa cum se poate vedea in imaginea de mai jos este vorba despre targuri de moda, targuri pe tehnologie si altele.
Competitorii principali ai acestei firme sunt ceva mai cunoscuti in piata, aceasta aflandu-se intr-un clasamant la Bucuresti pe locul 3 si fiind depasita doar de Romexpo si Universum Events, pe partea de organizare si prestare de servicii pentru evenimente.
Cine sunt antreprenorii care conduc firma
Strutu Andrei si Mocanu Liliana Olga sunt cei doi actionari ai... mai mult
Joi, 18 Februarie 2021, ora 18:00
Politistii din Capitala au organizat miercuri, 27 ianuarie 2021, mai multe perchezitii intr-un dosar de evaziune fiscala cu prejudiciu estimat la un milion de lei prin metoda facturilor fictive emise pe numele unor firme "fantoma".
"La data de 27 ianuarie a.c., intr-un dosar penal aflat in supravegherea Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti, politisti ai Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti - Politia Sectorului 5 - Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice pun in aplicare un mandat de perchezitie domiciliara pe raza municipiului Bucuresti. In cauza sunt efectuate cercetari sub aspectul savarsirii infractiunii de evaziune fiscala, prejudiciul estimat in cauza fiind de aproximativ 1.000.000 de lei", anunta Politia Capitalei.
Din cercetari a reiesit ca, in perioada 2016-2017, administratorii unei societati comerciale din Bucuresti ar fi inregistrat fictiv in contabilitate peste 600 de facturi de achizitii de piese auto in valoare de aproximativ 3.000.000 lei, documentele justificative fiind emise in numele unor societati fantoma.
La sediul Politiei Sectorului 5 vor fi duse cu mandat mai multe persoane.
Lege in favoarea celor acuzati de evaziune fiscala
Camera Deputatilor a adoptat marti 15 decembrie 2020 un proiect de lege initiat de fostul deputat PSD Catalin Radulescu care prevede ca inculpatii pentru fapte evaziune fiscala de pana la 100.000 de euro, nu mai executa pedeapsa cu inchisoare daca achita integral prejudiciul, ci... mai mult
Miercuri, 27 Ianuarie 2021, ora 08:37