Mutarea intr-un birou nou este un moment important pentru orice companie, insa pentru cei care gestioneaza relocarea, poate fi extrem de stresant. In cazul majoritatii companiilor, relocarea nu are loc foarte des si nu exista un expert care sa se ocupe de acest proces.
Un sondaj realizat de E.ON a constatat ca relocarea biroului este cea de-a doua cea mai stresanta sarcina pe care managerii trebuie sa o indeplineasca.
Pentru a evita aceasta situatie neplacuta si pentru ca angajatii sa-si poata relua activitatea in cel mai scurt timp posibil exista posibilitatea apelarii la o firma specializata in mutari.
Iata cateva argumente in vedrea alegerii acestei variante.
1. Estimarea pretului si consultanta gratuita
Daca v-ati decis sa apelati la o firma mutari mobila urmatorul pas il reprezinta incadrarea in buget, deci cautarea celei mai bune oferte.
Contactand un reprezentant al unei firme specializate in mutari veti obtine nu doar o estimare gratuita, ci, de asemenea, vi se vor prezenta si metodele si mijloacele necesare mutarii precum si toti pasii ce urmeaza a fi parcursi in functie de necesitatile dumneavoastra.
Firma mutari - Relokat, de exemplu, prefera sa trimita un agent pentru evaluarea intregului proces, cu care se poate discuta fata in fata toate detaliile mutarii (volumul obiectelor ce urmeaza a fi mutate, dar si personalul si materialele necesare pentru relocare) . Cotatia este gratuita iar in urma acestei discutii veti primi oferta de pret.... mai mult
Marti, 03 Iulie 2018, ora 18:02
Ce persoana sau familie nu isi doreste sa se mute in cadrul unei locuinte care sa raspunda cel mai bine propriilor cerinte si nevoi, astfel incat sa inteleaga pe deplin semnificatia termenului de "acasa"?
Ei bine, daca procesul cel mai dificil a trecut, si anume strangerea sumelor de bani necesare atingerii acesti obiectiv important, atunci ceilalti pasi pe care urmeaza sa ii parcurgeti sunt mai mult decat usori.
A dispune de o locuinta proprie reprezinta o etapa semnificativa din viata oricarei persoane sau familii. Totusi, desi multe persoane reusesc sa isi indeplineasca aceasta dorinta, se impiedica in procese precum amenajarea locuintei, transportul mobilei catre imobilul nou achizitionat si multe astfel de aspecte similar, care in realitate pot fi rezolvate usor alaturi de ajutorul potrivit.
Prin urmare, in cele ce urmeaza va vom oferi cateva sfaturi utile prin care sa va bucurati de casa dumneavoastra intocmai dupa cum ati visat.
Ce etape trebuie parcurse pentru a dispune de o locuinta proprie conform asteptarilor intregii familii?
Daca faceti parte din categoria acelor familii ce doresc sa locuiasca in cadrul unui imobil care sa corespunda pe deplin cerintelor si asteptarilor intregii familii, atunci trebuie sa tineti cont de o serie de pasi esentiali ce trebuie parcursi in acest sens:
1. Procesul complex de achizitionare a unui imobil potrivit
Daca dispuneti de sumele de bani necesare acestui proces decizional, nu ati scapat de eforturi,... mai mult
Joi, 15 Iunie 2017, ora 00:22
In domeniul de transport mobila, mutari si logistica cum poate o firma sa fie catalogata ca una "de succes"?
Inainte sa incep a-mi raspunde singur la intrebari, as dori sa incep cu o scurta descriere a firmei in discutie - SprintMove Company.
Inca din 2008, executam lucrari de mutari mobila pentru persoane fizice precum si mutari firme sau relocari sedii pentru persoanele juridice, la preturi cat mai corect stabilite, garantand o calitate a lucrarii cel putin egala cu cerintele beneficiarului.
Pe langa aceste servicii considerate de baza, nu ne-am limitat la granitele Romaniei. Astfel, suntem capabili sa executam mutari internationale oriunde in Europa, avand un raport calitate/pret superior competitorilor nostrii.
Acestea fiind spuse, revenim la intrebarea de baza - ce te face "de succes"? - raspunsul nu este definit de un singur parametru. Ca in orice domeniu de prestari servicii trebuie sa fii capabil sa aprovizionezi calitate alaturi de cantitate, pentru ca ulterior sa sporesti cantitatea executata cu acelasi aport de calitate.
De aceea, SprintMove, la fiecare lucrare de transport mobilier, relocare sediu sau la complexele mutari internationale, a oferit maxim de atentie si grija pentru a asigura o calitatea garantata a unui serviciu realizat corespunzator.
Facand abstractie de lucrarile provenite din diversele surse de advertising online si offline, o mare parte din clienti provin din recomandarile clientilor nostri multumiti de serviciile noastre -... mai mult
Luni, 06 Iulie 2015, ora 14:33
www.inPaket.ro este mai mult decat o bursa de transport, este o platforma de licitatii care pune in legatura transportatori verificati cu persoane fizice si companii care cauta solutii de transport.
De ce as alege sa ma inregistrez pe inPaket.ro?
Atat cei care solicita, cat si cei care ofera servicii de transport au la dispozitie aplicatii moderne bazate pe harti prin intermediul carora pot identifica de-a lungul rutelor marfuri sau transportatori disponibili, sistem automatizat de licitare si notificari, sisteme de calificative, dar si aplicatii ce permit utilizatorilor sa-si gestioneze cu usurinta toate activitatile, chiar si atunci cand nu pot accesa platforma o perioada mai lunga.
Persoanele fizice si companiile pot obtine oferte competitive pentru transportul anumitor marfuri, fie ca vorbim de transport marfa generala, transport mobila, transport persoane, tractari auto sau utilaje agricole.
Prin intermediul sistemului de cautare de-a lungul rutelor, transportatorii care urmeaza sa plece in curse si mai au spatii disponibile in camioane au posibilitatea de a transporta la tarife foarte bune si marfurile altor clienti de-a lungul rutelor pe care oricum le parcurg.
Toti cautam la un moment dat o solutie pentru a transporta diverse lucruri, fie ca vorbim de transport de marfuri generale, tractari auto, transport mobila ori relocarea unei locuinte. Exista multe variante, insa nu intodeauna sunt accesibile si sigure.
Cea care a pus bazele proiectului... mai mult
Marti, 21 Aprilie 2015, ora 09:57
1Perspectiva mutarii sediului firmei poate fi descurajatoare. Dar ca orice operatiune aceasta poate fi impartita pe etape si trebuie ai in vedere realizarea unei liste de activitati si obiective de care sa tii seama. Eficientizarea tine foarte mult de respectarea anumitor pasi. Organizeaza cronologic activitatile astfel incat planificarea sa cuprinda operatiunile specifice pre-mutarii, mutarii efective si post mutarii.
1. Analiza SWOT
Este indicata in orice situatie. O decizie importanta pentru viitorul companiei trebuie sa aiba in vedere toate aspectele, chiar si cele minore. Detaliile logistice si operationale necesita o coordonare perfecta cu activitatea firmei. Pentru un timp rapid de tranzit si o siguranta sporita este indicat sa apelezi la o firma de transport mobila.
2. Motive ce pot duce la relocarea sediului:
- costul chiriei
- expansiune / contractie / fuziune / achizitie
- schimbari de marketing sau pozitionare noua in piata
- apropiere de client
- nevoia de retehnologizare
- cresterea productivitatii etc.
3. Vechiul sediu
Este foarte important sa pleci in conditii amiabile, asa cum sunt specificate in contract, de la vechiul sediu. Astfel eviti complicatiile si eventualele penalitati sau chiar procese ce iti pot afecta brandul sau activitatea pe termen lung.
4. Alocarea bugetului si contractarea firmei de mutari
Deciziile importante trebuie luate din timp. Analiza, strategia si procesul operational trebuie sa fie in stransa... mai mult
Luni, 04 August 2014, ora 12:50