Fie ca o faci pe cont propriu sau ca apelezi la servicii profesionale de mutari mobila, sa-ti muti lucrurile dintr-o parte intr-alta poate genera momente de reala confuzie. Nimic nu-ti pune la incercare nervii si relatiile mai mult decat o relocare. Iata ce te sfatuiesc sa faci pentru a evita senzatia ca viata ta se desface in bucati odata cu mobilierul.
In primul rand trebuie sa te previn ca oricat de mult te vei informa si pregati sufleteste, in saptamana in care are loc mutarea, va fi ceva dezordine in viata ta. In ziua zero, lucrurile tale ar trebui sa fie gata ambalate in pungi si cutii stivuite prin toata casa. Dar in loc sa fii calm, tu vei rataci dintr-o incepere in alta. Oare unde este agenda de care ai nevoie astazi? Perechea de pantofi pe care vrei sa o porti? Telefonul tau? Cheile de la masina? Colierul pe care il iubesti?
De ce sa apelezi la o firma de mutari mobila?
In aceasta stare de profunda confuzie ai mare nevoie de un inger pazitor. Am trecut de peste 20 de ori prin astfel de tranzitii, cateodata pe cont propriu, alteori cu sprijinul unor profesionisti in relocare. Iata sase lucruri pe care le-am invatat.
1. Esti singur pe lume
Nimic nu te face sa te simti atat singur pe lume ca o mutare in alta locuinta sau in alt spatiu de birouri. Daca primul tau reflex ar putea fi sa incerci sa te muti cu prietenii si rudele, si ei au acceptat, nu te mira ca odata ziua fixata in calendar, amicii inceteaza sa te mai sune sau sa iti raspunda la telefon.... mai mult
Miercuri, 16 Decembrie 2020, ora 19:38
Stresul unei mutari va fi acum de domeniul trecutului! O firma de mutari profesionala va rezolva in doi timpi si trei miscari un proces care ti-ar fi consumat energia, resursele si timpul. Specialistii in mutari de la www.nextmoving.ro iti ofera o solutie completa si eficienta atunci cand vrei sa te muti. Firma se va ocupa cu pricepere si profesionalism de tot ce tine de mutare, astfel mobila si bunurile tale vor ajunge sigur si repede la destinatia dorita de tine.
Stii foarte bine ce implica o mutare. Numai gandul ca urmeaza sa te muti, sa cari mobila, sa gasesti transport si ajutor iti creeaza o senzatie neplacuta. Te gandesti ca trebuie sa faci acest demers si vrei sa apelezi la cunoscuti, care te-ar putea ajuta sa transporti mobila. Insa exista posibilitatea ca aceste persoane sa nu fie disponibile cand ai tu nevoie, iar daca doresti sa te muti in alta localitate trebuie sa gasesti masina adecvata volumului pe care il ai de transportat.
Solutia ideala atat din punct de vedere financiar, cat si logistic este apelarea la o firma de mutari profesionala. Aceasta te va ajuta pe tot parcursul mutarii, ocupandu-se de tot procesul logistic, astfel incat mutarea sa fie eficienta si sigura, iar tu sa fii multumit si lipsit de griji. Iti vom prezenta cum te poate ajuta firma si care sunt beneficiile de care te poti bucura daca apelezi la ajutorul acesteia.
O firma de mutari profesionala iti va oferi cea mai eficienta solutie pentru o mutare ca la carte
Fie ca vorbim... mai mult
Vineri, 30 Octombrie 2020, ora 18:03
Vine un moment in viata personala sau in afaceri cand mutarea din spatiul locativ existent sau relocarea sediului firmei devine iminenta. Desi acest lucru este benefic pentru afacere sau familie, aceasta schimbare poate pune serioase probleme. La urma urmei, o relocare a casei sau firmei este un eveniment consumator de timp si stresant.
Daca treceti printr-o situatie de acest gen, exista anumite lucruri pe care este bine sa le cunoasteti inainte de a face pasul cel mare atunci cand vine vorba de marea mutare.
Avand in vedere activitatea pe care o desfasurati, poate fi greu sa planificati si o relocare de proportii din cauza volumului de efort pe care ar trebui sa il depuneti. Destui oameni incearca sa isi mute mobila si lucrurile pe cont propriu, doar pentru a descoperi pe parcurs ca ar fi fost mult mai simplu si eficient sa lase o echipa de mutari sa se ocupe de tot. Majoritatea persoanelor fizice nu au timpul sau forta de lucru necesara pentru a face fata unor asemenea schimbari radicale si nici logistica adecvata pentru a planifica in detaliu o relocare.
Apeland la o firma de mutari profesionista, veti beneficia cu siguranta de experienta necesara pentru o mutare rapida si usoara. Astfel, veti avea ajutorul unor persoane care sunt specializate in ajutarea oamenilor si companiilor sa isi deplaseze bunurile si marfurile dintr-o locatie in alta. Angajatii firmei de mutari mobila Bucuresti au experienta cu acest gen de operatiuni de mare amploare si stiu toate... mai mult
Vineri, 14 Februarie 2020, ora 12:19
Ti-ai gasit o locuinta mai buna si acum trebuie sa te muti? Cauti solutii pentru un transport mobila cu efort minim? Cu siguranta numai gandul ca trebuie sa impachetezi toate lucrurile, sa le cari dintr-o parte in alta si sa le reorganizezi ti se pare extenuant.
Pentru ca esti constient de faptul ca masina unui prieten sau a unui vecin nu ar fi doar dificil de obtinut, ci, mai ales, ar implica prea mult efort, timp si stres ca sa transporti mobila, electrocasnicele si toate celelalte lucruri pe care le-ai strans de-a lungul anilor, te-ai gandit deja, cel mai probabil, sa apelezi la serviciile unei firme de transport mobila.
Chiar si asa, lucrurile par inca destul de complicate pana la gasirea unei companii de incredere:
● Este pretul pentru transport unul corect?
● Vor avea grija la transportul si manipularea mobilei tale?
● Te vei putea baza ca vor prelua transportul in ziua si la ora stabilite?
● Ce servicii sunt incluse si ce va trebui sa platesti extra?
Iata cum stii daca firma de transport mobila este una de incredere si ce ar trebui sa faci ca sa iti iei toate masurile de siguranta pentru o mutare fara dureri de cap:
1. Are un parc auto propriu si dispune de autoutilitare de diferite dimensiuni. O firma de transport mobila care detine un parc auto dezvoltat are posibilitatea sa accepte rapid solicitarile si sa se adapteze nevoilor specifice ale unui client. Acest lucru este cu atat mai important cu cat dimensiunea/tipul masinii care va face... mai mult
Marti, 06 August 2019, ora 12:13
Mutarea intr-un birou nou este un moment important pentru orice companie, insa pentru cei care gestioneaza relocarea, poate fi extrem de stresant. In cazul majoritatii companiilor, relocarea nu are loc foarte des si nu exista un expert care sa se ocupe de acest proces.
Un sondaj realizat de E.ON a constatat ca relocarea biroului este cea de-a doua cea mai stresanta sarcina pe care managerii trebuie sa o indeplineasca.
Pentru a evita aceasta situatie neplacuta si pentru ca angajatii sa-si poata relua activitatea in cel mai scurt timp posibil exista posibilitatea apelarii la o firma specializata in mutari.
Iata cateva argumente in vedrea alegerii acestei variante.
1. Estimarea pretului si consultanta gratuita
Daca v-ati decis sa apelati la o firma mutari mobila urmatorul pas il reprezinta incadrarea in buget, deci cautarea celei mai bune oferte.
Contactand un reprezentant al unei firme specializate in mutari veti obtine nu doar o estimare gratuita, ci, de asemenea, vi se vor prezenta si metodele si mijloacele necesare mutarii precum si toti pasii ce urmeaza a fi parcursi in functie de necesitatile dumneavoastra.
Firma mutari - Relokat, de exemplu, prefera sa trimita un agent pentru evaluarea intregului proces, cu care se poate discuta fata in fata toate detaliile mutarii (volumul obiectelor ce urmeaza a fi mutate, dar si personalul si materialele necesare pentru relocare) . Cotatia este gratuita iar in urma acestei discutii veti primi oferta de pret.... mai mult
Marti, 03 Iulie 2018, ora 18:02
Ce persoana sau familie nu isi doreste sa se mute in cadrul unei locuinte care sa raspunda cel mai bine propriilor cerinte si nevoi, astfel incat sa inteleaga pe deplin semnificatia termenului de "acasa"?
Ei bine, daca procesul cel mai dificil a trecut, si anume strangerea sumelor de bani necesare atingerii acesti obiectiv important, atunci ceilalti pasi pe care urmeaza sa ii parcurgeti sunt mai mult decat usori.
A dispune de o locuinta proprie reprezinta o etapa semnificativa din viata oricarei persoane sau familii. Totusi, desi multe persoane reusesc sa isi indeplineasca aceasta dorinta, se impiedica in procese precum amenajarea locuintei, transportul mobilei catre imobilul nou achizitionat si multe astfel de aspecte similar, care in realitate pot fi rezolvate usor alaturi de ajutorul potrivit.
Prin urmare, in cele ce urmeaza va vom oferi cateva sfaturi utile prin care sa va bucurati de casa dumneavoastra intocmai dupa cum ati visat.
Ce etape trebuie parcurse pentru a dispune de o locuinta proprie conform asteptarilor intregii familii?
Daca faceti parte din categoria acelor familii ce doresc sa locuiasca in cadrul unui imobil care sa corespunda pe deplin cerintelor si asteptarilor intregii familii, atunci trebuie sa tineti cont de o serie de pasi esentiali ce trebuie parcursi in acest sens:
1. Procesul complex de achizitionare a unui imobil potrivit
Daca dispuneti de sumele de bani necesare acestui proces decizional, nu ati scapat de eforturi,... mai mult
Joi, 15 Iunie 2017, ora 00:22
In domeniul de transport mobila, mutari si logistica cum poate o firma sa fie catalogata ca una "de succes"?
Inainte sa incep a-mi raspunde singur la intrebari, as dori sa incep cu o scurta descriere a firmei in discutie - SprintMove Company.
Inca din 2008, executam lucrari de mutari mobila pentru persoane fizice precum si mutari firme sau relocari sedii pentru persoanele juridice, la preturi cat mai corect stabilite, garantand o calitate a lucrarii cel putin egala cu cerintele beneficiarului.
Pe langa aceste servicii considerate de baza, nu ne-am limitat la granitele Romaniei. Astfel, suntem capabili sa executam mutari internationale oriunde in Europa, avand un raport calitate/pret superior competitorilor nostrii.
Acestea fiind spuse, revenim la intrebarea de baza - ce te face "de succes"? - raspunsul nu este definit de un singur parametru. Ca in orice domeniu de prestari servicii trebuie sa fii capabil sa aprovizionezi calitate alaturi de cantitate, pentru ca ulterior sa sporesti cantitatea executata cu acelasi aport de calitate.
De aceea, SprintMove, la fiecare lucrare de transport mobilier, relocare sediu sau la complexele mutari internationale, a oferit maxim de atentie si grija pentru a asigura o calitatea garantata a unui serviciu realizat corespunzator.
Facand abstractie de lucrarile provenite din diversele surse de advertising online si offline, o mare parte din clienti provin din recomandarile clientilor nostri multumiti de serviciile noastre -... mai mult
Luni, 06 Iulie 2015, ora 14:33
Premier Moving & Storage a implinit 15 ani de existenta, perioada in care am mutat nenumarate familii si am ajutat foarte multe companii, oferindu-le servicii de relocare si depozitare la cele mai inalte standarde.
Dorim sa multumim, pe aceasta cale, clientilor si colaboratorilor care au avut incredere in compania noastra, iar celor care inca nu ne cunosc, avem placerea sa ne prezentam, asigurandu-i ca alaturi de noi, mutarile devin o experienta placuta.
Studii recente arata ca mutatul este unul dintre cele mai stresante evenimente din viata unui om, presupunand atat efort fizic, cat si psihic. Nu este vorba doar despre transportul efectiv al mobilierului si obiectelor din casa sau sediu de firma, ci si de protejarea acestora, de impachetare, de manuirea cu atentie pentru evitarea deteriorarii mobilierului sau a bunurilor care vor fi manipulate.
La acestea se adauga si timpul care trebuie acordat unei asemenea activitati, timp care, din pacate, este foarte greu de gasit in ziua de azi, cand ritmul alert al vietii cotidiene ne mentine intr-o fuga continua, in care orice ora libera ar trebui sa fie folosita pentru relaxare si refacerea puterilor, alaturi de familie si de cei dragi.
Premier Moving & Storage ofera servicii care ii scutesc pe clientii nostri de toate neajunsurile si eforturile pe care le presupune o relocare. Aceste servicii constau in mutari locale si internationale, mutari de birouri, relocari, transport de mobila, mutari de echipamente IT, mutari... mai mult
Vineri, 27 Martie 2015, ora 15:12
Sa pornesti o afacere in domeniul serviciilor de mutari mobila poate fi o initiativa anteprenoriala de succes. Oamenii se muta in locuinte mai mari sau in zone mai bune atunci cand intemeiaza o familie sau cand apar noi membri. De asemenea, companiile sunt in continua dezvoltare si cauta spatii suplimentare si sedii de birouri potrivite noilor cerinte.
Chiar daca in 2007-2008 criza s-a abatut si peste economia romaneasca, domeniul relocarilor nu a fost afectat intr-un mod distructiv. Se poate spune ca a fost chiar un boom pentru unii prestatori deoarece companiile sau cei care nu isi mai permiteau chirii mari, au cautat sa se mute in functie de buget. Astfel socul resimtit in unele domenii nu a fost atat de puternic pentru serviciile de mutari mobilier si bunuri.
Din nefericire, multi aspiranti la statutul de antreprenor considera ca pentru un astfel de business sunt necesare o dubita si 2 oameni capabili sa ridice o canapea. Varianta "2men and 1van" este viabila in situatia in care doresti sa ai un venit suplimentar si acesta din cand in cand. Marile companii din bransa posibil sa fi pornit ca SRL uri, dar cu siguranta au avut un plan de afaceri bine gandit.
O dezvoltare durabila poate fi lenta dar bazata pe servicii de calitate, care sa multumeasca orice client. Recomandarea este modul cel mai sigur de a creste un business si a crea un portofoliu stabil. Un vanzator excelent urmat de un serviciu mediocru nu poate duce la dezvoltare durabila, iar pe termen lung... mai mult
Marti, 17 Iunie 2014, ora 16:25