Clubhouse a creat o noua nisa pe social media, iar Facebook, ca de obicei, pregateste un rival, pentru a nu exista vreo sansa sa piarda utilizatori.
Facebook are, de obicei, doua tipuri de raspunsuri pregatite pentru startup-urile care vin cu o idee noua pe zona de social media si au potentialul de a se transforma in rivali: fie ii cumpara, fie le copiaza produsele.
Pentru ca achizitionarea rivalilor este deja unul din capetele de acuzare in procesele in care compania este acuzata de politici anticoncurentiale, in cazul noii "stele" din social media, Clubhouse, Facebook va merge pe a doua varianta si va lansa un produs similar.
Cel putin asta sustin surse anonime din cadrul companiei americane, citate de The New York Times. Conform acestora, clona Facebook de Clubhouse se afla acum in fazele incipiente de dezvoltare si nu este clar cand va fi lansata.
Comunicarea se realizeaza audio
Clubhouse este o retea sociala in care comunicarea se realizeaza audio si, in prezent, este disponibila doar pe baza de invitatie. Exista foarte mult interes in jurul Clubhouse, in special dupa ce Elon Musk a participat la o sesiune de discutii.
Chiar si seful Facebook, Mark Zuckerberg, a participat saptamana trecuta la o serie de discutii despre viitorul tehnologiei, in cadrul unui grup de Clubhouse.
Copierea rivalilor este o indeletnicire frecventa in zona de tehnologie, iar dezvoltarea unei clone de Clubhouse de catre Facebook nu ar trebui sa surprinda pe nimeni,... mai mult
Joi, 11 Februarie 2021, ora 09:10
Autoritatea de supraveghere in domeniul confidentialitatii a Uniunii Europene, EDPS, a sustinut, miercuri, eforturile UE de a restrange puterea detinuta de Apple, Amazon, Google, divizie a grupului Alphabet, si Facebook, prin masuri mai stricte, sugerand mai multa protectie pentru imbunatatirea drepturilor la viata privata ale utilizatorilor, transmite Reuters.
Comisarul pentru Concurenta Margrethe Vestager si comisarul pentru Industrie Thierry Breton au prezentat, anul trecut, doua seturi de propuneri, Legea pentru Piete Digitale (DMA) si Legea pentru Servicii Digitale (DSA).
DMA prevede obligatii si interdictii, precum punerea unor date la dispozitia companiilor concurente si a autoritatilor de reglementare si interzicerea favorizarii propriilor servicii pe platformele companiilor.
DSA cere platformelor online mari si altor companii de internet sa ia masuri mai ferme pentru combaterea continutului ilegal, sa fie m
ai transparente in legatura cu politicile de publicitate pe platformele lor.
Amenzile, procent din cifra de afaceri
Amenzile pot fi de pana la 10% din cifra globala de afaceri in cazul DMA si de 6% in cazul DSA.
"EDPS saluta propunerea DMA, dorind sa promoveze piete deschise si corecte, precum si procesarea corecta a datelor personale", a anuntat intr-o opinie autoritatea de reglementare din UE, care se asigura ca institutiile uE respecta regulile comunitare privind confidentialitatea.
Aceste comentarii ar putea sa ii incurajeze pe... mai mult
Joi, 11 Februarie 2021, ora 08:45
19 femei lideri de comunitati Facebook din Europa Centrala si de Est, regiune din care fac parte 400.000 de utilizatori, s-au intalnit la Varsovia, recent, pentru evenimentul Women Community Leadership Meeting (WCLM).
Reuniunea a reprezentat un bun prilej pentru a discuta despre provocarile si satisfactiile de a aduce oamenii impreuna, dar si o ocazie de a impartasi povesti si experiente, atat cu ceilalti participanti, cat si cu reprezentantii Facebook.
Printre femeile lider prezente la eveniment s-a aflat si Atena Boca, din Romania, fondatoarea comunitatii Facebook La primul bebe.
Cu acest prilej, ea a declarat: La inceput am crezut ca oamenii vor cauta informatii intr-un grup ca al nostru. Dar in scurt timp ne-am dat seama ca, mai mult decat orice, ei cauta sprijin emotional si incurajare. La fel, intalnirile ca aceasta sunt valoroase pentru liderii de comunitati, pentru ca avem cu totii nevoia de a simti ca facem parte dintr-un grup mai mare. Aici putem intalni oameni ca noi, cu probleme similare, si primi usor sprijin.
Alaturi de Atena Boca, din Romania au mai participat Bianca Mereuta de la Ce Le Citim Copiilor, Diana Mihaila, initiatoarea comunitatii Idei de Organizare, Andreea Ionescu, coordonatoarea comunitatii Parintii Cer Schimbare, precum si Nicoleta Cristea Brunel, fondatoarea Asociatia SOS Infertilitatea.
Tineri parinti, femei antreprenor, donatori de sange - acestea sunt doar cateva dintre comunitatile Facebook aduse impreuna la Varsovia pentru... mai mult
Luni, 03 Iunie 2019, ora 16:24
Codurile scrise de femeile programatori au mai multe sanse sa fie acceptate fata de cele scrise de barbatii care activeaza in acelasi domeniu, arata un studiu. Concluzia e insa valabila doar atunci cand genul celui care scrie codurile sau le modifica nu este identificabil.
Cercetatorii americani au monitorizat aproape 1,4 milioane de programatori, utilizatori ai programului de sharing Github, observand ca schimbarile de cod venite din partea femeilor aveau mai multe sanse sa fie acceptate fata de cele venite din partea programatorilor barbati, informeaza BBC.
Oamenii de stiinta de la Universitatea de Stat din Carolina de Nord au analizat, in total, 4 milioane de conturi, dar au reusit sa-si dea ...citeste mai departe despre "Femeile, mai buni programatori? Iata dovada" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 12 Februarie 2016, ora 18:02
Facebook a facut o schimbare subtila, in contextul in care se discuta tot mai mult in Statele Unite despre rolul femeii in societate si egalitatea intre sexe.
Poate ca ati observat ca pana acum iconita de la "Friends/Prieteni" infatisa o parte din silueta unui barbat, in spatele caruia se afla o femeie.
Insa designerul Caitlin Winner din California a inversat rolurile, informeaza NBC News.
Facebook face o noua schimbare: Ce se intampla daca te uiti mai mult la o poza
Mai mult, ea a facut si coafuri moderne celor doi "protagonisti".
Sursa: Facebook/NBC News
Nu doar iconita "Friends/Prieteni" a suferit modificari. Logo-ul de la notificari, un glob ...citeste mai departe despre "Femeia inainte de toate: Schimbare subtila la Facebook, dar cu inteles profund" pe Ziare.com mai mult
Joi, 09 Iulie 2015, ora 11:40
Facebook a urmat exemplul altor giganti tehnologici americani, precum Google si Yahoo!, si a publicat cifrele privind diversitatea etnica si prezenta feminina in companie, relevand ca doar 31% din angajati sunt femei, iar 4% sunt hispanici, informeaza joi agentia EFE.
Cifrele publicate de Facebook nu difera in aceasta privinta de restul companiilor din sector: profilul majoritar al angajatilor sunt barbati albi sau asiatici, in timp ce femeile au o prezenta de sub 40%, iar procentul persoanelor de culoare (nu doar afro-americani) si al hispanicilor este extrem de redusa.
Din cei aproximativ 7.000 de angajati confirmati de compania Facebook din SUA, 69% sunt barbati, fata de 31% de femei, in timp ce diversitatea etnica este de 57% albi; 34% asiatici; 4% hispanici; 3% alte rase si 2% persoane de rasa neagra.
Sunt cifre similare celor dezvaluite de Google, la 28 mai, cand a publicat un grafic in care domina barbatii (70%) si rasa alba (61%), in conditiile in care 30% din angajati sunt femei si doar 3% sunt hispanici.
"La Facebook, diversitatea este esentiala pentru a reusi in misiunea noastra. Elaboram produse pentru a conecta lumea, ceea ce inseamna ca avem nevoie de o echipa care sa inteleaga si sa ilustreze comunitatile, experientele si culturile diferite", noteaza totusi intr-un comunicat Maxine Williams, responsabilul la Global Diversity al celei mai mari retele de socializare din lume. mai mult
Joi, 26 Iunie 2014, ora 13:12
Compania Facebook este dispusa sa recruteze mai multe femei pentru pozitii tehnice, chiar daca femeile nu sunt prezente la nivel de top management.
Un director-inginer din cadrul companiei, Jocelyn Goldfein a declarat ca "spera ca Facebook sa reuseasca sa echilibreze balanta intre femei si barbati". Potrivit angajatei, misoginismul de care este banuit Mark Zuckerberg, mai ales din cauza filmului The Social Network, nu exista in realitate, iar Facebook este dispusa sa recruteze femei pentru posturi tehnice, potrivit Mashable.com.
"Te uiti intr-o incapere, vzi numai barbati si isi spui ca nu e pentru tine, pentru ca esti femeie. Eu cred ca Facebook poate face diferenta. Exista atat de multe adolescente care folosesc reteaua de socializare, ar trebui sa le incurajam sa se indrepte profesional in aceasta directie", a mai precizat aceasta.
In ciuda intentiilor bune pe care le afiseaza compania, deocamdata nu exista nicio femeie in board. mai mult
Luni, 19 Martie 2012, ora 16:13
Principalul motiv pentru care femeile folosesc Facebook este dorinta de a cunoaste pe cineva in viata reala, si de a crea relatii "reale", potrivit unui studiu.
Aproximativ 82% dintre femei utilizeaza Facebook pentru ca isi doresc sa cunoasca pe cineva si in viata reala, in timp ce barbatii folosesc reteaua sociala pentru a-si face prieteni comuni, indica un studiu realizat de NM Incinte, informeaza Dailymail.com.
In timp ce barbatilor le place sa lase comentarii si sa participe la crearea unei comunitati, femeile tind sa foloseasca Facebook, ca pe un instrument creativ.
De asemenea, femeile manifesta tendinta de a sterge persoane din lista de prieteni din cauza comentariilor cu caracter ofensator, in timp ce pentru barbati, ofensa capitala este trimiterea unui link comercial.
Totodata, cercetatorii au observat ca postarea de comentarii deprimante sau orientate spre vanzari, atrag si ele stergerea din lista a utilizatorului Facebook cu astfel de activitati.
Desi barbatii si femeile utilizeaza reteaua sociala in mod diferit, ei se intalnesc intr-un punct comun: ambele sexe il folosesc pentru jocuri, urmarirea celebritatilor si pastrarea legaturii cu familia. mai mult
Miercuri, 21 Decembrie 2011, ora 10:48
Sheryl Sandberg a fost inclusa in Topul Fortune al celor mai puternice femei din lume in ultimii patru ani. Detinand functia de Chief Operating Officer al Facebook din 2008, Sandberg se ocupa de tot, de la operatiunile de business pana la politica de relatii publice."Fara ea, am fi incompleti", a declarat Mark Zuckerberg, pentru Businessweek.
Anterior, Sandberg a fost vicepresedintele de operatiuni al Google, avand un rol important in lansarea programelor AdWords si AdSense.
De asemenea, a fost seful de personal al Departamentului de Trezorerie pe vremea lui Bill Clinton si economist al Bancii Mondiale.
"Sheryl ii ajuta pe oameni sa avanseze, sa fie vazuti si auziti", a spus, pentru The new Yorker David Fischer, adjunctul lui Sandberg la Trezorerie.
BusinessInsider a extras cele mai importante trasaturi ale celei mai puternice femei din Silicon Valley din biografiile aparute in The New Yorker, Vogue si Businessweek. Ce pot invata femeile manageri de la Sheryl Sandberg?
Se implica total la serviciu
"Suntem ceea ce suntem. Cand incerci sa-ti separi total viata personala de cea profesionala, devii robot. Acest lucru nu inseamna ca oamenii trebuie sa-mi spuna totul despre viata lor personala. Dar eu le impartasesc din a mea", spune Sandberg.
In acest fel, nimic nu ii mai surprinde. Nici cand ii concediezi.
Isi creaza relatii cu alte femei puternice
Sandberg organizeaza evenimentele "Femei in Silicon Valley", in cadrul carora invita zeci de femei din toate domeniile pentru a... mai mult
Miercuri, 13 Iulie 2011, ora 14:43