FCR Media On Line - Pagini Aurii Romania - a devenit Partener autorizat Google AdWords pentru IMM-uri in Romania (Google AdWords Premier SME Partner).
FCR Media On Line, compania care detine brand-ul Pagini Aurii in Romania, a incheiat o alianta strategica cu Google™, devenind astfel Partener autorizat Google AdWords™ pentru IMM-uri in Romania.
Astfel, FCR Media isi intareste pozitia de aliat al companiilor in publicitatea online, largindu-si aria de consultanta si management al publicitatii pe internet, ajutand si mai mult companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile, prin promovare si prezenta prioritara in Google ™, cat si pe motorul de cautare www.paginiaurii.ro.
"Prin acest parteneriat, FCR Media On Line devine Partener autorizat Google AdWords™ pentru IMM-uri in Romania, oferind posibilitatea companiilor mici si medii sa obtina o mai mare vizibilitate online prin intermediul platformei de publicitate Google AdWords™. Clientii Pagini Aurii, dar nu numai, au la indemana de acum cel mai performant instrument de publicitate online, campaniile Google AdWords™. Reprezentantii nostri certificati sunt in masura sa ofere cele mai bune practici pentru creearea si gestionarea campaniilor AdWords™ generand mai mult trafic pe site-urile companiilor si implicit cresterea numarului de potentiali clienti a acestora", a declarat Mihai Cristea, Director General al FCR Media On Line.
Informatii complete despre serviciile & tarifele Campaniilor Google... mai mult
Luni, 03 Martie 2014, ora 13:49
Incepand cu 02 octombrie, FCR Media On Line relanseaza motorul de cautare Pagini Aurii - www.paginiaurii.ro - intr-o noua versiune si conceptie, adaptata perfect cerintelor actuale in publicitatea online.
FCR Media On Line inaugureaza noua platforma de search a celui mai avansat si complex motor de cautare din Romania, www.paginiaurii.ro
Noul www.paginiaurii.ro se prezinta intr-un format cu totul nou fiind reconceput pentru a oferi utilizatorilor acces direct la o baza de date completa, actualizata zilnic, in care gasesc cele mai relevante si detaliate rezultate despre companiile de care sunt interesati, din Romania si Europa. Motorul de cautare are si o componenta separata in limba engleza, prezenta pe site-ul corporate.
Noul site foloseste cea mai avansata tehnologie de sortare si afisare a rezultatelor, avand incorporat conceptul de landing page, ceea ce avantajeaza atat utilizatorii cat si propagarea informatiilor relevante despre companii in motoarele de cautare gen Google.
Noua interfata se prezinta intr-un format actualizat cu sectiuni si servicii nou introduse pentru o navigare mai usoara, o informare completa si un grad maxim de interactivitate cu utilizatorii. Interactivitatea interfetei online este pusa in valoare de serviciul Chat Online, ce constituie pentru utilizatori o modalitate in plus de intrare in dialog interactiv cu echipa de Relatii Clienti. O noutate este si sectiunea de bannere si logo-uri care fac trimitere direct catre website-urile... mai mult
Miercuri, 02 Octombrie 2013, ora 14:46