Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele financiare din 2017.
Cresterea businessului a fost sustinuta de vanzarile din cadrul retelei magazinelor de brand, in crestere cu 40,35%, precum si de vanzarile din magazinul online, care au raportat un avans cu 19,14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.
De asemenea, strategia de expansiune pe piata externa a producatorului clujean, precum un nou parteneriat in China, initiat in 2018, a contribuit la evolutia cifrei de afaceri, inregistrandu-se o majorare a vanzarilor la export cu 48,85% fata de 2017.
"Piata cosmeticelor din Romania urmareste si se adapteaza la trendurile internationale, iar Farmec s-a preocupat intotdeauna de ceea ce isi doresc consumatorii romani, atat in ceea ce priveste calitatea produselor, cat si in materie de pret. Astfel, planurile ambitioase si aceasta grija pentru frumos ne-au ajutat sa ne mentinem in topul celor mai importanti producatori de cosmetice, iar trendul ascendent al vanzarilor inregistrat pe toate palierele, reprezinta confirmarea potentialului Farmec.
Continuand ritmul de crestere din ultimii ani, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea si dezvoltarea continua a brandurilor existente, lansarea de noi produse si extinderea magazinelor de brand, care in momentul de fata au... mai mult
Joi, 28 Februarie 2019, ora 16:35
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta un avans al cifrei de afaceri in 2017, in crestere cu 9,12% fata de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214 milioane lei (45.8 milioane Euro).
Pentru 2018, a fost stabilit un program investitional de peste 11 milioane lei (2,4 milioane de euro), o suma considerabila fiind alocata proceselor de retehnologizare si modernizare a productiei, dar si dezvoltarii retelei magazinelor de brand, atat la nivel national, cat si international.
"Businessul Farmec a crescut constat, pe fondul expansiunii sustinute si dezvoltarii portofoliului propriu, in conformitate cu ultimele tendinte din domeniul cosmetic, dar adaptate pietei locale. An de an, am atins noi tinte de dezvoltare, care ne-au reconfirmat statutul de lider local al acestui sector.
Suntem primul si singurul producator roman de cosmetice care dispune de o retea proprie de magazine de brand si, dupa dublarea numarului de spatii in 2017 (de la 11 la 21 de centre nationale), ne propunem sa deschidem alte 10 magazine in 2018, in toata tara.
Bazandu-ne pe un plan sanatos de investitii si pe un model propriu de business, anul 2017 a fost unul curajos din punct de vedere strategic, fiind anul in care am lansat primele game pe 2 segmente de piata noi pentru Farmec - cosmeticele de lux si cosmetica decorativa", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Cresterea cu peste 9% a Farmec din 2017 s-a datorat mai multor... mai mult
Marti, 17 Aprilie 2018, ora 12:45
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
"Anul 2015 a reconfirmat pozitia de top pe care compania si produsele noastre o au in piata de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara sustinerea clientilor nostri fideli, care apreciaza calitatea si inovatia produselor romanesti.
De asemenea, acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata tinand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic.
Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse.
Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comertul traditional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec, intr-un comunicat de presa remis Business24.
In 2015, Farmec a lansat pe piata trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament... mai mult
Miercuri, 02 Martie 2016, ora 10:03
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de marketing a fost cheia succesului in cazul acestei firme cu actionariat romanesc.
Intr-un interviu acordat Business24, Mircea Turdean, directorul general Farmec, a explicat strategia de modernizare a magazinelor companiei. Practic, ele devin adevarate Centre de Frumusete ce cuprind trei zone: una comerciala, in care sunt disponibile toate produsele din portofoliul nostru, una de consultanta cosmetica de specialitate si una dedicata evenimentelor.
Firma a raportat o cifra de afaceri cu 16% mai mare fata de primele noua luni ale anului 2012 si un nivel dublu de exporturi fata de anii precedenti.
Estimati o crestere a vanzarilor cu15% fata de aceeasi perioada din anul trecut, datorita investitiilor companiei. Cat ati investit, mai exact in cercetare, linii de productie, noi magazine, ...
Pentru noi, investitiile in cercetare si dezvoltare de produse sunt extrem de importante, alaturi de acestea fiind investitiile in capacitatea de productie si distributie, dar si cele in marketing.
Ati spus ca ati deschis un magazin in care ati investit peste 360.000 de euro. Unde a fost deschis si in ce au constat investitiile?
La inceputul lunii octombrie, am inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin de brand al companiei, acesta deschizand o serie de modernizari pe care... mai mult
Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 07:10
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat marti producatorul de cosmetice.
Directorul general al companiei, Mircea Turdean, a declarat intr-un comunicat ca Farmec va continua in acest an investitiile in modernizarea sectiilor de productie, a laboratoarelor si in dezvoltarea sistemului propriu de distributie, dar si in cercetare si inovare la nivelul portofoliului de produse.
"De asemenea, vom investi puternic in cresterea prezentei noastre la export, cu precadere in tari din zona Europei Centrale si de Est", a aratat Turdean. Potrivit unor declaratii anterioare, planurile Farmec pana in 2015 sunt ca 50% din productie sa mearga la export.
In prezent, compania livreaza produse cosmetice in 45 de tari, printre care Ungaria, Polonia, Spania, Italia, Grecia, Ucraina, Japonia, Coreea de Sud, Emiratele Arabe si Kuweit.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 121 de milioane de lei, cu 10% mai mare fata de 2011, pentru acest an fiind estimata o crestere similara.
Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice si are circa 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital. mai mult
Marti, 14 Mai 2013, ora 11:51