Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
Atunci cand Warren Buffett te inspira pe drumul tau in afaceri, viitorul nu are cum sa fie altfel decat stralucitor. Este si cazul lui Cristian Logofatu, care in 2007 a pus bazele companiei Bittnett
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009
Campania de publicitate "Amana intalnirea cu batranetea", realizata de agentia Next Advertising pentru produsele Gerovital H, a dublat vanzarile gamei de produse Gerovital, fabricate de Farmec Cluj,
N-au ambalaje ochioase sau reclame care sa deschida buzunarele romanilor. In schimb, au denumiri care nu mai sunt la moda, asociate de cele mai multe ori cu perioada ceausista, cu comunismul. Si pe
Evenimentele de dupa 1989 au reprezentat un nou punct de plecare pentru turismul romanesc. Managerii au fost obligati sa faca fata concurentei destinatiilor externe, interzise pina atunci in Romania.
Compania Farmec Cluj estimeaza anul acesta afaceri de 23 milioane euro, cu 15% mai mult fata de anul trecut si deschide trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul lui 2008, au informat vineri
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite