Mircea Turdean, directorul general al Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, afirma ca prelungirea autorizatiilor pentru a putea vinde pe piata
Aproximativ 60 de companii din Romania produc biocide, printre care mari producatori, precum Farmec Cluj, Antibiotice Iasi, OMV Petrom si Chimcomplex Borzesti, iar 24 de firme produc masti, a afirmat
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, incepe de astazi productia a doua noi produse igienizante pentru uz personal, pe baza de alcool 70%: Lotiunea igienizanta pentru maini si Gelul de
O serie de producatori romani doresc sa-si modifice sau sa achizitioneze linii de productie de masti si combinezoane sanitare, iar saptamana viitoare ar putea incepe productia la cel putin unul
Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, continua investitiile in modernizarea echipamentelor si liniilor de productie, pregatind constant fabrica pentru dezvoltarea
Antreprenorii si mediul de afaceri sarbatoresc "1 Mai Antreprenoresc" in comuna Corbi, judetul Arges, pentru a atrage atentia asupra acestei zone pitoresti a Romaniei, ale carei comori sunt inca
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
Clujenii de la Farmec au inaugurat recent primul magazin de brand din Italia, in Acqui Terme, o zona turistica aflata la 50 de km distanta de Genova, faimoasa pentru izvorul cu apa sulfuroasa, ce
Atunci cand Warren Buffett te inspira pe drumul tau in afaceri, viitorul nu are cum sa fie altfel decat stralucitor. Este si cazul lui Cristian Logofatu, care in 2007 a pus bazele companiei Bittnett
Ingredientele naturale sunt cea mai buna alegere, mai ales daca pielea ta este sensibila la cosmetice. Teoria se aplica inclusiv la sampoane, iar daca iei in considerare ca un par frumos reprezinta
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat
Infiintata in urma cu peste 50 de ani, Farmec Cluj-Napoca a fost cateva decenii singura sursa de produse cosmetice pentru populatia Romaniei. A supravietuit taierii importului de materii prime,
Producatorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut in primele sapte luni vanzari de 72,5 milioane de lei, in crestere cu 12,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi
Un grup format din 44 de artisti clujeni, membri ai Uniunii Artistilor Plastici, expun valoroase lucrari, timp de trei zile, cu prilejul Festivalului International de Film Transilvania (TIFF), in
Cele mai importante criterii care trebuie luate in considerare pentru alegerea unui furnizorii de solutii de tip cloud sunt siguranta datelor, disponibilitatea lor si confidentialitatea, potrivit
Romania este inexistenta pe harta producatorilor de parfum si neimportanta pe cea a consumatorilor.Insa, in fabrica Miraj, desfiintata acum doi ani, s-au nascut parfumuri cu nume sonore: Farmec 16,
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009
Retailerul francez Carrefour, cu afaceri de peste un miliard de euro, spune ca numarul companiilor care produc marci private pentru Carrefour a crescut de patru ori de la inceputul acestui an, ceea
Este vorba de o instalatie de centrifugare si feroaliaje pe care reprezentantii celor doua societati au vrut sa o aduca in tara fara a plati insa taxele vamale aferente."Astfel, a rezultat o datorie
Campania de publicitate "Amana intalnirea cu batranetea", realizata de agentia Next Advertising pentru produsele Gerovital H, a dublat vanzarile gamei de produse Gerovital, fabricate de Farmec Cluj,
POLITYKA (Polonia), 10 iulie 2007 - Candva polonezii se incalzeau pe plajele de la Marea Neagra. Astazi, in aceasta tara interesanta merita sa cauti cu totul alte atractii.Polonezii, care asociaza
Brandul Ana Aslan se mai bucura astazi doar de faima. Produsele pierd teren in fata concurentei straine.Valoarea vinzarilor de cosmetice antiimbatrinire de pe piata romaneasca a fost anul trecut 200
N-au ambalaje ochioase sau reclame care sa deschida buzunarele romanilor. In schimb, au denumiri care nu mai sunt la moda, asociate de cele mai multe ori cu perioada ceausista, cu comunismul. Si pe
Evenimentele de dupa 1989 au reprezentat un nou punct de plecare pentru turismul romanesc. Managerii au fost obligati sa faca fata concurentei destinatiilor externe, interzise pina atunci in Romania.
Compania Farmec Cluj estimeaza anul acesta afaceri de 23 milioane euro, cu 15% mai mult fata de anul trecut si deschide trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul lui 2008, au informat vineri
Compania Farmec Cluj va deschide trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul anului 2008, potrivit unui comunicat al firmei, prima dintre acestea urmand sa se deschida la Budapesta, pana la