La IBC Amsterdam, cel mai mare targ de tehnologie media din Europa, Facebook seamana frica.
Puternica furtuna care s-a abatut asupra Amsterdamului a afectat starea de spirit a participantilor la editia IBC de anul acesta. Senzatia s-ar putea sa dainuie si dupa festivitatea de deschidere.
Directorul de produs de la Facebook, Daniel Danker, este unul dintre profesionistii care seamana frica in randul traditionalistilor.
Din luna august, Facebook USA a inaugurat propria platforma pentru spectacole si aparitii live: Facebook Watch - care ingusteaza mult plaja de actiune a actorilor deja consacrati.
Posturile media traditionale trebuie deja sa faca fata concurentei tot mai aprige venite din partea YouTube, Netflix si Amazon. Si nu mai este pentru nimeni un secret ca si Apple va lansa in curand un produs propriu pe aceasta nisa.
Amenintarea este evidenta pentru producatorii TV: Facebook are peste doua miliarde de utilizatori, din care peste un miliard acceseaza zilnic platforma sau viziteaza cel putin o data pe luna unul din nenumaratele grupuri formate aici - informatiile fiind furnizate chiar de gigantul american.
Puterea distribuirii de continut
Fara indoiala ca cel mai de succes produs este reprezentat de clipurile video: "40% din videourile accesate pe Facebook provin din distribuire, din share", a dezvaluit Danker. Mai ales in grupurile formate pe Facebook, videoclipurile sunt extrem de apreciate.
Numeroasele live-videouri realizate in timpul... mai mult
Sambata, 16 Septembrie 2017, ora 21:39