Nu e usor sa faci marketing de calitate pe Facebook. Dincolo de a crea reclame persuasive care sa atraga clientii, trebuie sa faci asta in mod constant. Te-ai gandit vreodata ce bine ar fi sa creezi iar si iar continut calitativ care sa treaca testul timpului cu succes?
Din fericire, acest lucru nu este imposibil, iar in cele ce urmeaza vom discuta despre practica atemporala in marketing (evergreen) si despre promovare facebook cu strategii evergreen.
Marketingul "evergreen" - ce inseamna?
In marketing, conceptul de "evergreen" face referire la un continut mereu proaspat si nou. Desi unele piese de continut pot avea o vechime considerabila (cum ar fi continutul postat in urma cu mai multe luni sau mai multi ani), anumite tipuri de continut, cum ar fi testimonialele si tutorialele, pot ramane permanent relevante si oarecum "noi" fara sa se schimbe prea mult de-a lungul anilor.
Acest tip de continut este usor de creat si poate deveni un pilon fundamental pentru site-ul si si chiar pentru anunturile de promovare facebook.
Tutoriale
Este suficient sa ne uitam la popularitatea tutorialelor de pe YouTube ca sa intelegem ce impact fabulos au aceste forme de continut. Cel mai probabil, in prezent exista cate un tutorial pentru orice - de la cum sa-ti repari singur masina, pana la cum sa te machiezi si cum sa desenezi simplu.
Din fericire, cu putina creativitate, astfel de tutoriale video sau postari cu sfaturi practice pot fi folosite cu mare succes in... mai mult
Miercuri, 23 Septembrie 2020, ora 16:44
Daca esti curios sa vezi cine nu mai este prieten cu tine pe Facebook, atunci poti folosi o aplicatie, care iti arata in timp real acest lucru.
Numita sugestiv Who Deleted Me, ea poate fi descarcata din Google Play sau din AppStore.
De asemenea, o poti folosi si de pe laptop sau calculator, sub forma unei extensii pentru browser, informeaza BuzzFeed.
Zuckerberk, luat la intrebari de Schwarzenegger si ...citeste mai departe despre "Cum poti sa vezi cine ti-a dat "unfriend" pe Facebook" pe Ziare.com mai mult
Marti, 07 Iulie 2015, ora 10:19
Reteaua de socializare Facebook va introduce un curand o noua optiune, butonul "Unfollow" (Nu mai urmaresc), cu ajutorul caruia utilizatorii vor putea bloca pe News Feed-urile lor toate postarile din partea anumitor persoane.
Posibilitatea de a face pe cineva sa dispara in mod discret din viata ta virtuala fara a fi nevoit sa-l stergi din lista de prieteni exista si pana acum, butonul "Hide All" (Ascunde tot) avand in mare masura un rol similar.
"Scopul acestei modificari este de a ajuta oamenii sa isi "curete" News Feed-urile si sa vada mai mult continut care sa ii intereseze", a precizat un purtator de cuvant al Facebook pentru NBC News.
Utilizatorii retelei pot deja sa foloseasca optiunea "unfollow" in cazul celor pe care ii urmaresc pe Facebook, dar cu care nu sunt prieteni.
Citeste mai multe despre mai mult
Miercuri, 04 Decembrie 2013, ora 11:14
Reteaua sociala a devenit o parte atat de importanta in viata multor utilizatori, incat ar putea beneficia in curand si de o legislatie speciala. Primul pas a fost facut in Oregon, SUA, unde este in lucru o lege care prevede ca sefii nu-si mai pot obliga angajatii sa le devina prieteni pe Facebook sau sa dea Like-uri la comanda.
Aflata deocamdata in discutie, legislatia americana ar putea deveni in curand un standard global pe masura ce Facebook are un impact tot mai mare asupra vietii utilizatorilor.
Prevederile legii includ mai multe masuri care apara angajatii de abuzuri, scrie Acasa.ro. Daca va fi adoptata, sefii nu vor mai putea cere datele de Facebook ale angajatilor si nici pe cele ale celor care vin la interviuri pentru slujba.
Mai mult, angajatorii nu mai pot cere angajatilor sa-i adauge pe Facebook, sa le dea Like-uri si risca pedepse daca ii discrimineaza pe angajatii care nu fac acest lucru. mai mult
Miercuri, 17 Aprilie 2013, ora 11:42
Un numar mare de prieteni care au un aspect fizic seducator asigura un nivel mai mare de popularitate pe Facebook, mai ales pentru femei, afirma autorii unui studiu efectuat de cercetatoii olandezi.
Realizatorii acestui studiu au facut apel la teoriile formulate de Charles Darwin pentru a decripta "codurile" retelelor de socializare.
Potrivit studiului, semnalele asociate capacitatii de reproducere influenteaza deciziile oamenilor in materie de prietenie, a declarat cercetatorul olandez Piet Kommers.
"Oamenii sunt atrasi de persoane care par sanatoase, fericite si productive - in sensul sexual al termenului. Este o lege a evolutiei unanim admisa", a adaugat savantul olandez.
Desfasurarea studiului
Cercetatorii de la Universitatea Twente din Olanda au creat patru profiluri pe Facebook, folosind imaginile unui barbat si unei femei considerati ca fiind neutri din punct de vedere al atractivitatii, intr-un test de preevaluare.
Doua pagini pe Facebook au fost create pentru fiecare dintre ei: o pagina cu fotografiile a doi "prieteni" seducatori - un barbat si o femeie - si o doua pagina cu fotografiile unor "prieteni" putin atragatori.
Profilurile erau de altfel identice, precizand localitatea de rezidenta, data nasterii, pasiunile si preferintele cinematografice, muzicale si din domeniul televiziunii ale titularului.
Cercetatorii au aratat apoi profilurile unui esantion de 74 de studenti cu varstele cuprinse in intervalul 21-31 ani, care au fost... mai mult
Marti, 24 Aprilie 2012, ora 20:08
Facebook a venit cu o noua idee pentru utilizatorii retelei de socializare, acestia avand acum posibilitatea sa-si retrogradeze prietenii la stadiul de cunostinte.
Cand prietenul a fost retrogradat la statutul de cunostinta, utilizatorul va primi mai putine alerte privind activitatea lui pe reteaua sociala. Facebook chiar a adaugat o unealta care sugereaza ca unii prieteni sa devina cunostinte, aceasta functionand pe baza interactiunii mai mici dintre cei doi.
"Toamna trecuta am adaugat listele de "Prieteni apropiati" si "Cunostinte" pentru a-i ajuta pe utilizatori sa vada mai multe alerte din partea prietenilor apropiati si mai putine din partea cunostintelor. Azi adaugam o functie prin care utilizatorii pot adauga mai usor oameni la lista de cunostinte", a spus inginerul Facebook Jonathan Coens, informeaza Daily Mail.
Noua unealta functioneaza invers decat cea care sugereaza prieteni. Cand vizitezi lista de cunostinte, site-ul sugereaza ce alti prieteni ar trebui sa fie pe ea.
Coens a dorit sa precizeze ca prietenii trecuti la lista de cunostinte nu vor sti ca au fost retrogradati. mai mult
Vineri, 23 Martie 2012, ora 20:40
Intreaga lume traieste cu impresia ca Twitter si Facebook si-au propus sa aiba grija de utilizatorii sai si de informatiile acestora. Lucrurile s-ar putea sa nu fie chiar asa, potrivit celor de la Time.com. Toti utilizatorii ar trebui sa-si repete in minte ca Facebook nu este un prieten, este o afacere.
Chiar daca legile care reglementeaza activitatea online si libertatea de exprimare pe Internet sunt abia la inceput, instantele de judecata folosesc deja statusuri de Facebook drept proba la dosar.
In aceeasi situatie se afla si celelalte mari retele sociale, cum sunt Twitter, LinkedIn sau Foursquare.
Insa pentru ca este cea mai mare, toata lumea, chiar si cea juridica, a inceput sa se raporteze la Facebook.
Toate aceste companii sociale au un singur scop: profitul, potrivit Techland, blogul de tehnologie al Time.com.
Nu sunt malefice la radacini, dar nici nu le pasa foarte mult de utilizatorii sai.
Doar de informatiile personale pe care le pot afisa in fata advertiserilor.
Cazul "planking"
Saptamana trecuta, mai multe publicatii au facut apel la Facebook sa interzica pozele cu tineri care fac "planking", dupa ce un australian de 20 de ani si-a gasit sfarsitul in acest mod.
Planking-ul, o adevarata senzatie pe internet, presupune sa stai intins, perfect drept, pe unele dintre cele mai nebunesti suprafete.
Tanarul de 20 de ani din Australia a ales sa faca planking pe un balcon, la etajul sapte. Jocul a pornit in 2007, cand un grup de prieteni au inceput sa... mai mult
Duminica, 29 Mai 2011, ora 22:12
Cea mai mare retea de socializare din lume, cu peste 500 de milioane de utilizatori, Facebook permite si celui mai mai nesociabil dintre oameni sa-si faca o lista lunga de prieteni. Ce trebuie sa faci daca, dintr-un motiv sau altul, vrei sa dispari din lista de prieteni a altora, se intreaba in mod sarcastic jurnalistii de la PC Magazine.Iata cateva metode sigure de a fi ignorat de cei care pana de curand te-au numit "prieten" pe Facebook.Spameaza-ti prieteniiGandeste-te daca ai ceva de comunicat, nu neaparat foarte important, si spune-le tuturor celor din lista de prieteni. Facebook limiteaza numarul de utilizatori carora le poti trimite un mesaj la 20, asa ca trebuie sa repeti procedeul de cateva ori. Al doilea pas este trimiterea de invitatii, la care trebuie sa raspunda, altfel aceste invitatii nu vor disparea niciodata. Ascunde-ti fataNu e nimic mai enervant decat un profil cu o poza care infatiseaza o masina sau un apus de soare, si nu fata utilizatorului, potrivit PC Magazine. Postari dubleCele doua conturi, de Facebook si Twitter, pot fi interconectate. Astfel, ai posibilitatea de a importa tweet-urile direct pe Wall-ul de Facebook. Abuzeaza de aceasta optiune pentru a publica acelasi lucru de doua ori, din doua surse diferite.Jocuri neincetateAlege-ti un joc, de preferabil Farmville, si publica pe Wall-ul toate mesajele pe care le primesti in acest joc. Cere ajutor tuturor prietenilor, cand vine timpul recoltei. O alta optiune este accesarea cat mai multor... mai mult
Marti, 09 Noiembrie 2010, ora 14:46
Prieteniile care se leaga la locul de munca se transfera in mod natural in mediul online, in ziua de astazi. Mai mult decat atat, exista manageri care considera Facebook drept o cale catre coeziunea echipelor si apropierea membrilor. Luand in considerare proportiile pe care Facebook le-a dobandit cu cei peste 500 de milioane de utilizatori, trebuie sa iti pui totusi la cale un plan bine gandit pentru a-ti pastra imaginea impecabila si in mediul online.Fie ca esti de acord sau nu cu politica Facebook de transparenta totala, nu poti sa ignori existenta ei.
In ceea ce priveste atitudinea pe care trebuie sa o ai fata de colegii de munca in cadrul retelei sociale, cel mai bine este sa interactionezi cu ei cat mai corect si potrivit pentru riscurile pe care ti le asumi in mediul online.
Invata sa spui "nu"
Pentru a fi scutit de orice neplaceri profesionale, evita sa adaugi colegi in lista de prieteni pe Facebook.
Daca te temi sa nu ofensezi pe cineva, poti explica gestul ca pe o reactie care tine de politici profesionale, nimic personal.
Aceasta atitudine te-ar putea pune in fata multor confruntari, insa este cea mai buna alegere, potrivit specialistilor.
Alternativele care iti raman sunt sa legi prietenii cu toti membrii companiei care te abordeaza, sau sa ii "ranesti" pe cei a caror cerere de prietenie o refuzi, si niciuna din cele doua nu iti este favorabila.
In plus, refuzul te poate scuti de complicatiile care pot aparea in urma celor care nu sunt invitati la... mai mult
Miercuri, 03 Noiembrie 2010, ora 14:46