Nu e usor sa faci marketing de calitate pe Facebook. Dincolo de a crea reclame persuasive care sa atraga clientii, trebuie sa faci asta in mod constant. Te-ai gandit vreodata ce bine ar fi sa creezi iar si iar continut calitativ care sa treaca testul timpului cu succes?
Din fericire, acest lucru nu este imposibil, iar in cele ce urmeaza vom discuta despre practica atemporala in marketing (evergreen) si despre promovare facebook cu strategii evergreen.
Marketingul "evergreen" - ce inseamna?
In marketing, conceptul de "evergreen" face referire la un continut mereu proaspat si nou. Desi unele piese de continut pot avea o vechime considerabila (cum ar fi continutul postat in urma cu mai multe luni sau mai multi ani), anumite tipuri de continut, cum ar fi testimonialele si tutorialele, pot ramane permanent relevante si oarecum "noi" fara sa se schimbe prea mult de-a lungul anilor.
Acest tip de continut este usor de creat si poate deveni un pilon fundamental pentru site-ul si si chiar pentru anunturile de promovare facebook.
Tutoriale
Este suficient sa ne uitam la popularitatea tutorialelor de pe YouTube ca sa intelegem ce impact fabulos au aceste forme de continut. Cel mai probabil, in prezent exista cate un tutorial pentru orice - de la cum sa-ti repari singur masina, pana la cum sa te machiezi si cum sa desenezi simplu.
Din fericire, cu putina creativitate, astfel de tutoriale video sau postari cu sfaturi practice pot fi folosite cu mare succes in... mai mult
Miercuri, 23 Septembrie 2020, ora 16:44
Facebook Shops, cea mai noua facilitate a celei mai mari retele sociale, adauga un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vand.
Facebook a anuntat Shop, o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook si profiluri de business pe Instagram isi pot prezenta produsele intr-o sectiune speciala.
Astfel, companiile pot sa-si creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. In acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la randul lui pe categorii.
In formatul actual, majoritatea achizitiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. In schimb, utilizatorii vor fi directionati care site-ul companiei.
Doar putinele branduri care folosesc in prezent functia de Checkout din Facebook si Instagram vor putea face vanzarile direct in cadrul celor doua retele sociale.
Checkout se afla deocamdata in faza de testare, fiind disponibil doar unui numar limitat de branduri. Este clar, insa, ca acesta este scopul final pentru Facebook: sa opereze vanzarile direct pe platformele sale.
Utilizatorii pot comunica cu reprezentantii companiilor prin WhatsApp, Messenger si Instagram Direct. Facebook ar putea incerca ulterior sa monetizeze aceasta facilitate, permitand companiilor sa trimita mesaje comerciale utilizatorilor cu care au avut contact in acest fel.
Pe Instagram, noua functie va fi promovata si mai puternic decat pe Facebook. Shop va deveni una din sectiunile principale ale... mai mult
Miercuri, 20 Mai 2020, ora 11:17
Compania americana Facebook Inc a anuntat ca are pe plan mondial un milion de utilizatori activi care publica reclame si care au utilizat platforma Facebook in ultimele 28 de zile, o veste buna pentru reteaua de socializare care vrea sa-si majoreze veniturile.
Marea majoritate a celor care publica reclame sunt proprietari ai unor mici afaceri care au apelat la serviciile celei mai mari retele de socializare din lume, transmite Reuters.
Directorii Facebook spera sa atraga si mai multi afaceristi din cele 16 milioane de afaceri locale, de la vanzatori de bijuterii la proprietari de magazine de haine, care sa-si infiinteze gratuit pagini pe Facebook.
Reclamele online reprezinta 85% din veniturile Facebook
Desi este dificil de stabilit cati bani cheltuiesc persoanele care publica reclame online, in total acestea au cheltuit aproximativ 32 miliarde de dolari in Statele Unite anul trecut, conform datelor firmei de cercetare de piata eMarketer.
"Majoritatea proprietarilor de mici afaceri incep ca utilizatori de Facebook apoi migreaza devenind proprietari de pagini si de acolo devin utilizatori activi care publica reclame", a declarat Dan Levy, director Facebook pentru afaceri mici. Acesta a explicat ca Facebook nu intentioneaza sa taxeze afacerile care au pagina pe reteaua de socializare.
Reclamele reprezinta 85% din veniturile Facebook.
Trimestrul trecut, Facebook a raportat venituri de 1,46 miliarde de dolari. Veniturile din reclame au crescut cu 43%, cel... mai mult
Miercuri, 19 Iunie 2013, ora 09:34
Fanii paginii de Facebook Cocor Department Store vor beneficia de "10.000 de minute de relaxare". Cocor a lansat prima campania destinata fanilor de pe reteaua de socializare, care se va incheia pe 8 martie. "De la sfarsitul anului trecut am investit in comunicarea prin intermediul canalelor social media, Cocor devenind unul dintre centrele comerciale cu cea mai mare interactivitate si cei mai multi fani pe Facebook.La 10.000 de fani ne-am dorit sa cream un moment aniversar, dar in acelasi timp ne-am propus sa testam the Return On Investment care se poate obtine din acest tip de comunicare. Prin acest concurs vrem sa vedem cat de activi sunt fanii din online in mediul offline, vis-a-vis de brandul Cocor", a declarat Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A. Campania se va desfasura sub forma unui concurs in care participarea fanilor se face in urma efectuarii de cumparaturi in magazinul Cocor. Fanii care in perioada concursului sunt si cumparatori la Cocor au astfel posibilitatea de a castiga 10.0000 minute (un sejur de 7 zile) la Cocor Spa Hotel****, unul dintre cele mai mari si moderne centre SPA din Romania. Castigatorul va primi si 1000 de secunde de faima pe fatada media Cocor Media Channel. mai mult
Miercuri, 23 Februarie 2011, ora 11:57