Facebook Shops, cea mai noua facilitate a celei mai mari retele sociale, adauga un tab de shopping paginilor prin care business-urile pot lista produsele pe care le vand.
Facebook a anuntat Shop, o facilitate prin care companiile care au pagini de Facebook si profiluri de business pe Instagram isi pot prezenta produsele intr-o sectiune speciala.
Astfel, companiile pot sa-si creeze un tab special la pagina de Facebook sau profilul de Instagram. In acest tab, va fi prezentat catalogul de produse, organizat la randul lui pe categorii.
In formatul actual, majoritatea achizitiilor nu se vor face pe Facebook sau Instagram. In schimb, utilizatorii vor fi directionati care site-ul companiei.
Doar putinele branduri care folosesc in prezent functia de Checkout din Facebook si Instagram vor putea face vanzarile direct in cadrul celor doua retele sociale.
Checkout se afla deocamdata in faza de testare, fiind disponibil doar unui numar limitat de branduri. Este clar, insa, ca acesta este scopul final pentru Facebook: sa opereze vanzarile direct pe platformele sale.
Utilizatorii pot comunica cu reprezentantii companiilor prin WhatsApp, Messenger si Instagram Direct. Facebook ar putea incerca ulterior sa monetizeze aceasta facilitate, permitand companiilor sa trimita mesaje comerciale utilizatorilor cu care au avut contact in acest fel.
Pe Instagram, noua functie va fi promovata si mai puternic decat pe Facebook. Shop va deveni una din sectiunile principale ale... mai mult
Miercuri, 20 Mai 2020, ora 11:17