Facebook a integrat o serie de instrumente care-l transforma (si) intr-un site de joburi, devenind astfel concurent direct pentru Linkedin si pentru toate site-urile actuale cu oferte de locuri de munca.
Compania americana a inceput sa testeze inca din noiembrie anul trecut o serie de optiuni care vizeaza slujbele si care vor putea fi folosite de ambele parti angrenate in procesul de angajare. Incepand de joi, aceste optiuni sunt lansate in mod oficial.
In principiu, vorbim de doua optiuni.
Pe de o parte, va exista un nou tip de postare, care le va permite paginilor de Facebook sa publice un format de posturi creat special pentru joburi. Companiile vor folosi acest nou tip de posturi pentru a-si face cunoscute joburile disponibile.
Pe de alta parte, companiile care listeaza un numar mai mare de joburi vor beneficia de un tab special in cadrul propriei pagini de Facebook, unde se vor regasi toate slujbele disponibile.
Postarile de joburi, pe langa descrierea de rigoare, vor avea si un buton ce va putea fi folosit pentru a aplica. In cadrul procesului de aplicare pentru un job, care va folosi aplicatia Messenger pentru a face legatura dintre cele doua parti, Facebook va completa automat datele personale ale utilizatorului, simplificand astfel procesul, dar creand si preocupari legate de intimitate.
Apar insa probleme
Aceasta abordare ar putea crea reticente in a folosi Facebook ca un site de joburi in randul utilizatorilor. Multi dintre acestia nu doresc... mai mult
Joi, 16 Februarie 2017, ora 09:28