Tehnologia de blocare a reclamelor intruzive a fost activata in Google Chrome.
Asa cum avertiza inca de anul trecut, Google a inceput din 15 februarie sa blocheze in propriul browser web reclamele considerate intruzive.
Clasificarea reclamelor ca acceptabile sau intruzive a fost realizata de o structura numita Coalition for Better Ads, din care fac parte atat companii de tehnologie, precum Google si Facebook, dar si unele dintre cele mai importante institutii de presa.
Popup-urile, prestitialele (reclamele care se incarca inaintea continutului si-l acopera), reclamele care acopera mai mult de 30% din ecran, clipurile video cu sunet care pornesc singure - sunt cateva dintre tipurile de reclame care sunt acum blocate in Chrome, atat pe desktop, cat si pe mobile.
Un site care afiseaza una sau mai multe reclame din categoriile considerate intruzive, va avea blocate toate reclamele, inclusiv cele acceptabile.
De asemenea, nu se tine cont de reteaua care livreaza reclamele, iar acestei reguli se supun inclusiv reclamele furnizate de Google. Cu alte cuvinte, si site-urile care au reclame prin AdSense sau DoubleClick se pot trezi cu reclamele blocate, daca cel putin una dintre acestea incalca noile reguli.
Utilizatorii vor lua contact cu noua functie prin intermediul, ironic, al unui pop-up. Cand va ajunge pe un site pe care Chrome blocheaza reclamele, va fi afisat un pop-up care va oferi optiunea blocarii sau afisarii reclamelor considerate intruzive.
De... mai mult
Joi, 15 Februarie 2018, ora 11:06
Reteaua Facebook testeaza posibilitatea ca utilizatorii sa poata selecta blocarea acelor reclame care-i deranjeaza.
Pentru moment, functia este testata in privinta reclamelor de pe Facebook la marcile de bauturi spirtoase sau asupra comerciantilor acestei nise, precum si in cazul cresterii si educarii copiilor, conform portalului Ad Age, transmite digitaltrends.com.
Aceasta masura ar urma sa fie prima dintr-o serie prin care platforma de socializare va permite utilizatorilor sai blocarea selectiva a anumitor reclame. Cei de la Facebook sustin ca vor lua in considerare adaugarea si altor optiuni pentru aceasta functie in urma opiniilor exprimate de utilizatori.
Citeste si Schimbari semnificative la Facebook Messenger: Viitorul imaginat de Zuckerberg si asul din maneca sa (Video)
Acestea sunt doua dintre cele mai des intalnite chestiuni, a spus Mark Rabkin, vicepresedinte pentru reclame in cadrul ...citeste mai departe despre "In curand am putea bloca pe Facebook reclamele care ne deranjeaza" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 18 Decembrie 2016, ora 16:21