Economia Germaniei, considerată cea mai mare de pe continentul european și a patra cea mai mare putere economică din lume, s-a contractat substanțial anul trecut, extinzând o perioadă de declin
Grupul auto Volkswagen AG va muta productia vehiculului sau Passat si a modelului premium Skoda Superb la fabrica sa din Bratislava, Slovacia, dupa ce, initial, a vrut sa produca cele doua masini in
Volkswagen AG va amana din nou decizia privind construirea in Turcia a noii sale fabrici multibrand, evaluata la 1,3 miliarde de euro (1,4 miliarde de dolari), au declarat, pentru Reuters, surse care
Turcia intentioneaza sa produca anual pana la 175.000 de vehicule, conform proiectului dedicat vehiculelor electrice, prezentat vineri de presedintele Recep Tayyip Erdogan.
Puternicele sindicate de la grupul german Volkswagen AG s-au angajat sa blocheze planul producatorului auto de a construi in Turcia o fabrica de 1,3 miliarde de euro (1,4 miliarde de dolari) pana
Volkswagen nu cauta alternative in timp ce isi evalueaza planurile de construire a unei noi fabrici in Turcia, a afirmat marti Andreas Tostmann, sef de productie la VW.
Decizia Volkswagen de a amana construirea fabricii in Turcia a declansat o noua rivalitate intre statele balcanice pentru gazduirea investitiei de 1,3 miliarde de euro (1,4 miliarde de dolari).
Bulgaria ofera conditii competitive pentru o noua fabrica Volkswagen si inca este in cursa pentru aceasta unitate, a afirmat ministrul Economiei Emil Karanikolov, transmite Novinite.
Reprezentantii angajatilor VW au respins construirea unei noi fabrici in estul Europei sau in Turcia. Acestia doresc folosirea mai eficienta a unitatilor de productie deja existente.
Grupul auto german Volkswagen ar fi decis ca noua fabrica din Europa de Est sa fie construita in Serbia, potrivit presei locale. Astfel, sunt respinse tari precum Romania, Turcia, Macedonia de Nord
Grupul auto Volkswagen AG se pregateste sa realizeze o investitie majora in Turcia, ca parte a planului de extindere in Europa de Est, printre posibilele locuri anuntate anterior numarandu-se Romania
Un senator liberal din Galati le-a cerut ajutorul parlamentarilor Puterii si autoritatilor locale din Galati si Braila, pentru a convinge impreuna concernul auto Volkswagen sa deschida o fabrica in
Tara noastra a fost in ultimii ani un adevarat magnet pentru investitori din zona pieselor auto, la fel ca majoritatea tarilor din Europa de Est, care face tot posibilul sa atraga investitori straini.
Una dintre marile companii germane din industria auto va deschide o fabrica in Romania, board-ul companiei urmand sa adopte o decizie finala in acest sens, potrivit premierului Victor Ponta.
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Loganul este unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei economice, din care industria auto din Europa emergenta a iesit intr-o forma extrem de buna, urmand sa se dezvolte in continuare in
Uzina Dacia de la Mioveni si alte fabrici auto din Europa Centrala si de Est beneficiaza enorm in urma primelor de casare acordate in cadrul programelor de innoire a parcurilor auto din
Trnava, Slovacia. Inaugurarea aici a unei fabrici de automobile, cu un capital de 890 milioane dolari, a fost un eveniment major pentru Slovacia. Primul- ministru si alti oficiali guvernamentali au
Cifra de afaceri a producatorului de automobile Renault a crescut cu 2,9% in primele luni ale anului 2005, comparativ cu aceeasi perioada din 2004, ajungand la 30,8 miliarde euro, potrivit unui
Concernul Volkswagen asteapta sa primeasca ca saptamana viitoare sa primeasca aprobarea pentru a construi o fabrica pentru constructia de automobile in Rusia.Fabrica total echipata va avea o
Daca inainte de 1989 industria auto din tarile din Europa Centrala si de Est, in afara de Romania, fie nu exista, fie nu producea nici pe de parte atitea modele, astazi, tari precum Ungaria produc
Europa Centrala si de Est a devenit un adevarat magnet pentru constructorii de masini. Marea Britanie a pierdut cele mai multe fabrici, in timp ce partea de est a Germaniei si vecinii din zona au
BMW, Mercedes si Audi sunt marcile preferate de romanii cu bani. Piata masinilor de lux din Romania se afla pe un trend ascendent, mult mai puternic decat cel din tarile Europei Centrale si de Est,
Una cate una, firmele constructoare de automobile parasesc Europa de Vest, care este prea scumpa. La presiunile acestora, fabricantii de echipamente s-au A"mutatA" deja. In mai putin de cinci ani,
Compania americano-coreeana da pe o fabrica poloneza de cinci ori mai mult decat a dat Ford pentru Automobile Craiova. Compania coreeana Daewoo, preluata de General Motors, aplica in Polonia o
FINANCIAL TIMES (Marea Britanie) - Daimler, producatorul auto german, analizeaza planurile de a demara productia de masini Mercedes in Europa de Est, la o fabrica de asamblare care ar angaja mii de
Printre titluri:In 2006, vor fi listate titlurile de stat, Fondul Proprietatea, Transelectrica si Transgaz. Anul acesta, indicele BET ar putea avansa cu 30%. Mall-uri de jumatate de miliard de euro.
Prima fabrica Volkswagen in Rusia * Romania are 15 banci in lista celor mai mari institutii bancare din sud-estul Europei * ProCredit Bank a emis 5000 de carduri cu chip * Preluarea A"Academiei
Agentia de evaluare financiara Fitch Ratings a indicat ca trendul de majorare a productiei si a vanzarilor de autovehicule in Europa Centrala si de Est (CEE) este un fapt pozitiv pentru profilul de
Bernd Pischetsrieder, presedintele grupului Volkswagen, spune ca firma sa nu este interesata sa investeasca la Automobile Craiova.Pischetsrieder se afla in Romania, chiar de Ziua Nationala a