Mai multi clienti ING s-au trezit luni fara bani pe card, iar cand si-au interogat conturile au observat ca pe anumite tranzactii le fusesera luati banii de doua ori.
Dincolo de situatia de a nu avea acces la propriile fonduri, principala critica ce este adusa bancii este legata de comunicare. Oamenii au aflat fie cand au fost fata in fata cu contul si au vazut alta suma decat se asteptau, fie de la prieteni sau din presa.
Afla mai multe despre situatiile semnalate de clienti: Spun ca vor face sesizari la ANPC
Contactati de Ziare.com, reprezentantii ING au spus ca, odata identificata problema, prioritatea a fost rezolvarea ei.
"Situatia a fost identificata recent si imediat ce a fost identificata am intrat in legatura prin canalele noastre cu clientii si ei cu noi. Da, am scris pe Facebook in comentarii", ne-a declarat Silvia Jalea, reprezentant al biroului de presa al ING Romania.
Intrebata cum au fost informati cei care nu au comentat pe Facebook sau nu au sunat direct la banca, Silvia Jalea a raspuns: "Important era sa stim exact de unde vine situatia si care este termenul de solutionare si ne asiguram clientii ca pe parcursul zilei de azi sumele vor fi restituite si urmeaza sa facem aceasta informare".
In ce priveste tranzactiile afectate, este vorba de toate care au fost procesate in cursul zilei de luni.
"A fost o eroare operationala in sensul in care o parte din fisierele de tranzactii au fost dublate", a spus oficialul.
Am vrut sa stim daca... mai mult
Luni, 08 Octombrie 2018, ora 17:33