Cand ai adus ultima data acasa un articol promotional? De unde l-ai primit?
Produsele promotionale sunt ca si cadourile. Oamenii se bucura sa le primeasca si sa le aduca acasa.
Ce poate face un articol promotional personalizat pentru afacerea ta?
Asociatia britanica promotionala a marfurilor (BPMA) a efectuat mai multe sondaje si a facut cercetari care ofera dovezi ca exista o corelatie directa intre publicitatea de produse promotionale si o imbunatatire a recunoasterii marcii si cresterea vanzarilor.
Cercetarea a inclus sondaje pe un numar de 15.000 de persoane care au primit gratuit un produs promotional in anul precedent.
66% dintre participanti au afirmat ca si-ar putea aminti brandul pe produsul promotional primit in ultimele 12 luni.9% ar alege sa faca din nou afaceri cu compania.Aproximativ jumatate (56%) au declarat ca impresia lor despre companie s-a imbunatatit dupa ce a primit un cadou promotional.
Minunat, nu? Produsele promotionale reprezinta o parte impresionanta a strategiei de marketing a companiei, dar cum le puteti folosi pentru afacerea vaostra?
1. Lansari de produse pentru produse sau servicii noi. Ai un produs sau serviciu nou? Anuntarea acestuia intr-un buletin de stiri sau postare pe blog este o modalitate excelenta, dar proiectarea unui produs promotional personalizat ar putea fi un mod inteligent si util de a sensibiliza.
2. Multumiri utile. Este important sa tineti cont de clienti dar si de angajati. Pentru ca oamenii sa se... mai mult
Vineri, 03 Aprilie 2020, ora 14:48
Echipa SilkWeb lanseaza primul hub de educare specializat pentru piata de comert online din Romania, Academia de eCommerce. Daca esti pasionat de marketing si vanzari si doresti acces la continut original, personalizat pentru piata auhotona, te poti inregistra gratuit.
Cauti informatii despre marketing, vanzari sau comert online? Te-ai saturat sa gasesti tot felul de idei care se bat cap in cap in toate colturile internetului?
Echipa SilkWeb ti-a pregatit cea mai convenabila solutie - Academia de eCommerce, primul hub de educare 100% online, dedicat pietei de comert online din Romania. Academia reprezinta un club larg deschis pentru antreprenorii romani si nu numai, in care gasesti resurse extrem de variate pe cele mai importante subiecte de discutie din eCommerce.
Acestea incep de la tutoriale video, ghiduri, sabloane personalizate, foi de lucru, webinarii, infografice, articole si pana la cursuri si certificari in diverse strategii de marketing si vanzare: eCommerce, SEO, SEM, Social Media, Email Marketing, Growth Hacking, optimizarea ratei de conversie, Data & Analytics.
Esti curios cum arata Academia de eCommerce? Vezi site-ul si inregistreaza-te gratuit!
Pentru cine este Academia de eCommerce?
In primul rand, site-ul imbina colectii de resurse educationale pentru antreprenorii si proprietarii de afaceri online din Romania. Majoritatea oamenilor de afaceri isi doresc sa fie bine informati asupra optiunilor de promovare si vanzare pentru business-urile... mai mult
Miercuri, 20 Decembrie 2017, ora 11:29
In era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.
Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.
"Sales & Marketing Conference" va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.
Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:
Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea "customer touchpoints". Justificarea investitiilor in... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2016, ora 17:10
Sunt multe metode prin care se poate imbunatati randamentul oamenilor de vanzari.
"Un scenariu posibil este acela in care sunt indeplinite urmatoarele conditii: exista un sistem care functioneaza perfect atat in zona comerciala a organizatiei (marketing si vanzari), cat si in zona operationala a organizatiei (servisarea clientilor, sisteme IT, call center, financiar), sunt asigurate un sistem de management al performantei transparent si corect, un cadru de dezvoltare al oamenilor din echipa de vanzari si, nu in ultimul rand, un sistem de remunerare financiara si non-financiara competitiv" a declarat Stefan Stavrositu, Director National de Vanzari la NN Asigurari de Viata pentru segmentul de vanzare directa prin Consultanti Financiaris.
Din aceasta pozitie, principalele sale responsabilitati sunt conceperea, implementarea si ajustarea strategiei de vanzari aferenta canalului de distributie reprezentat de consultantii financiari, precum si coordonarea si dezvoltarea directorilor regionali de vanzari si a departamentului Sales Development.
Pentru ca in vanzari echipa si oamenii sunt elementele care pot inclina balanta inspre succes, Stefan considera ca atragerea de oameni buni de vanzari in companie este un proces dificil, iar companiile ar trebui sa depuna efort in acest sens.
"Atragerea oamenilor buni de vanzari este una din prioritatile noastre, iar procesul de recrutare nu este deloc unul simplu. Pornind de la mediul pe care il folosim pentru a promova... mai mult
Marti, 21 Aprilie 2015, ora 11:48
Trendurile din industria de marketing si comunicare, social media si branding, precum si metodele de cresterea vanzarilor si transformarea fanilor in clienti si strategiile eficiente de marketing vor fi discutate la a treia editiei a evenimentului Best Marketing.
In cadrul evenimentului va avea loc si lansarea primei editii a Anuarului directorilor de marketing din Romania. O premiera pe piata din Romania, acest supliment editorial Biz contine directorii de marketing din top 300 companii si din topul investitorilor in publicitate in 2013.
Ce speakeri participa la Best Marketing
Printre invitatii la eveniment vor fi speakerii internationali Claire Culshaw, Director Consumer Practice WEBER SHANDWICK, Elena Speer President, IPSOS ASI CEE, Dominik Fassl Managing Partner JUNG VON MATT, Tom J. Hidvegi, Creative Strategy Officer DDB BUDAPEST, Thilo Konzok, CEO & Co-Founder, ASUUM.
Acestora li se adauga si specialistii locali Dan Oprescu Director Marketing UNILEVER SCE, Anca Nuta, Identity & Communication Director UniCredit Tiriac Bank, Radu Moldovan Marketing Director HEIDI CHOCOLAT, Raluca Kisescu Senior Manager Commercial Marketing AVON ROMANIA, Catalin Nastasoiu Creative Producer/Designer, Iulian Padurariu, Managing Partner, MARKS.
Unlock Marketing Research si Career Advisor vor prezenta, in premiera la Best Marketing premiera doua studii: "Cum vad consumatorii campaniile de marketing", un studiu realizat de Unlock Market Research care analizeaza perceptia... mai mult
Miercuri, 07 Mai 2014, ora 16:14
E-mail marketingul si promovarea tip Pay Per Click pot contribui substantial la cresterea vanzarilor si loializarea clientilor oricarui business care doreste sa profite de avantajele internetului. Editia a IV-a a Evolution Marketing Academy, eveniment organizat de White Image in parteneriat cu 2Parale, va aduce o serie de idei, strategii avansate si studii de caz despre cum pot fi utilizate aceste canale cat mai avantajos pentru o companie.
Potrivit mai multor studii actuale, persoanele care acceseaza un link dintr-un e-mail manifesta o probabilitate de 3 ori mai mare de a face o achizitie fata de clientii care dau click din social media. Mai mult, acesti consumatori tind sa cheltuiasca mai multi bani decat cei din a doua categorie. Strategiile de Pay Per Click completeaza setul de instrumente de marketing online eficiente, contribuind atat la generarea de noi leaduri, cat si la cresterea efectiva a vanzarilor.
Programata pentru perioada 6-7 mai, la Bucuresti, Evolution Marketing Academy si-a stabilit ca obiectiv tratarea celor mai avansate subiecte din e-mail marketing si Pay Per Click, precum si strategiile de gestiune a big data, pentru obtinerea de segmentari avansate, bazate pe comportamente. Cele doua zile de eveniment vor prezenta studii de caz axate pe ceea ce presupune acuratetea si calitatea datelor ca principala provocare pentru majoritatea oameilor de marketing, in generarea de conversii.
Participantii vor avea ocazia de a invata mai multe despre... mai mult
Miercuri, 19 Martie 2014, ora 17:45
Pe 17- 18 septembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel din Capitala, va avea loc cea de-a treia editie Marketing B2B, cel mai mare eveniment dedicat marketingului business-to-business.
Editia din acest an se desfasoara pe parcursul a doua zile, ce vor cuprinde sesiuni de conferinte intensive si un training avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence, se arata intr-un comunicat de presa al organizatorilor.
Marketing B2B va aduce in prim plan strategii de integrare eficienta in mixul de marketing, strategii de generare a leadurilor de vanzari, realizarea unui plan de marketing strategic si tactici de dezvoltare a brandurilor.
Sesiunile de conferinte (17 septembrie) vor prezenta cele mai bune strategii de marketing integrat pentru jucatorii B2B, implementarea cu succes a campaniilor folosind resurse limitate si solutii utile pentru derularea campaniilor in mediul digital.
Cea de-a doua zi a evenimentului, (18 septembrie), este dedicata trainingului avansat de marketing B2B, sustinut de Alfons Ameel, Managing Director, Biznessence ce are o experienta de peste 24 de ani in industrii variate, precum: domeniul farmaceutic, Food & Drinks, Bunuri de larg consum, Servicii Financiare, Advertising, Servicii Business. Trainingul de o zi isi propune sa ofere jucatorilor B2B, idei si solutii aplicabile pentru cresterea vanzarilor, pasii necesari pentru succesul promovarii unui brand si tactici pentru strategia de marketing B2B.
Mai multe... mai mult
Vineri, 02 August 2013, ora 16:17
Boeing a pornit intr-un tur global de marketing, cu plecare din China, pentru a-si promova modelul Dreamliner 787 care nu a facut pana acum decat sa-si dezamageasca clientii, din cauza ritmului lent de productie care genereaza intarzieri de pana la trei ani.
Compania spera astfel sa mai castige din entuziasmul clientilor, dupa ce o companie din China a renuntat la intentiile de a achizitiona nava, potrivit The Wall Street Journal.
Deschiderea turului global pentru modelul 787 a avut loc intr-un hangar al Beijing Capital International Airport. Dupa evenimentul de la Beijing, aeronava folosita pentru zboruri de testare se va indrepta catre Guangzhou si Haikou, orasele din sudul Chinei. Mai apoi, Boeing 787 Dreamliner va opri in Africa si in Orientul Mijlociu, zone in care compania are alti clienti nemultumiti de intarzieri, precum Qatar Airilines si Ethiopian Airlines.
Oficialii Boeing sustin ca decizia China Eastern Airlines Corp din octombrie de a anula o comanda pentru 24 de avioane Dreamliner a fost, de fapt, o schimbare de comanda, prin care compania a decis sa cumpere 45 de avioane mai mici, modelul 737.
Totusi, aceiasi directori au recunoscut ca desfasurarea lenta a productiei pentru avionul 787 Dreamliner ingreuneaza vanzarea de aeronave comerciale 787 in intreaga lume, inclusiv in China.
"Daca as putea face un miracol si sa creez dintr-o data o capacitate mult mai mare in sistemul de productie, in mod sigur am vinde aceste avioane cat ai clipi", a... mai mult
Luni, 05 Decembrie 2011, ora 13:14