Au inceput inscrierile la Gomag Virtual Summit 2021. Evenimentul organizat de catre echipa din spatele platformei Gomag este 100% online si are loc in perioada 8-12 februarie, sub forma unor sesiuni video live accesibile pentru cei inregistrati.
Ajuns la cea de-a cincea editie, in acest an evenimentul este organizat pe parcursul a 5 zile, cu un concept captivant la ora actuala: antreprenoriatul in 2021 si cum e recomandat sa se adapteze oamenii de afaceri la conditiile de piata si comportamentul cumparatorilor in acest an.
Inscrierile si participarea la sesiunile video live sunt gratuite. In schimb, inregistrarile si materiale suplimentare create pe baza summit-ului vor fi disponibile doar sub forma unui curs video premium, in Academia de eCommerce.
Cine vorbeste la Gomag Virtual Summit 2021
Pe scena virtuala a summit-ului vom vedea peste 20 de speakeri, oameni talentati si specialisti in domeniile lor de activitate, care sunt pregatiti sa impartaseasca din experienta lor cu cei peste 2000 de participanti asteptati live la eveniment (numar aproximat de catre echipa Gomag, dupa datele din anii anteriori).
Lista speakerilor este in curs de actualizare, insa dintre numele anuntate pana acum se numara Marian Esanu (Marketing Strategist & Consultant), Mircea Bravo (Entertainer & Content Creator), Paul Melinte (Antreprenor & Autor), George Raschitor (CEO & Founder Sinaps.ro), Rares Banescu (CEO & Founder Retargeting.BIZ), Marius Morra (CEO & Co-Founder LDV Crypto... mai mult
Miercuri, 13 Ianuarie 2021, ora 18:20
Traficul este un factor care antreneaza succesul afacerilor online. Exista doua importante modalitati prin care se poate obtine promovarea unui business, insa intrebarea este cum o alegem pe cea potrivita pentru specificul afacerii. In timp ce SEO reprezinta optimizarea in motorul de cautare, Adwords inseamna plasarea de anunturi. Desi scopul lor final este acelasi, acestea sunt concepte distincte care necesita diferite tehnici si metodologii.
Optimizarea SEO versus AdWords - de partea careia se afla profitul?
Ambele sunt metode eficiente de a conduce vizitatorii pe un site, dar o metoda poate functiona foarte bine pentru anumite business-uri, in timp ce prin intermediul celeilalte puteti intampina dificultati de a genera trafic in aceeasi situatie. Pentru a reusi cu oricare dintre metode sau cu amandoua, trebuie sa stiti ca fiecare impune propriile puncte forte si limitari.
Cand este cel mai bine sa mizati pe serviciile de optimizare SEO?
SEO este un proces de lunga durata care vizeaza propulsarea unui site web in prima pagina a motoarelor de cautare. SEO este foarte important pentru afacerile online, deoarece statisticile arata ca 80% din traficul lunar adiacent unui cuvant cheie este redirectionat spre rezultatele organice, nu spre anunturi. Deci, cand ar trebui sa utilizati optimizarea SEO?
Cand se doresc rezultate consecvente. Atat indexarea optima a magazinelor complexe, cat si urcarea in pozitiile din SERP au nevoie de mult timp. Cu toate acestea,... mai mult
Vineri, 09 Noiembrie 2018, ora 16:15
Am ajuns sa traim in perioada in care totul se petrece in mediul online: aici se cauta si se acceseaza cele mai importante informatii, se creeaza opinii si se iau deciziile de achizitii.
Pentru a putea fi gasit de catre clienti, pentru a pune in evidenta produsele sau serviciile oferite de afacerea ta, optimizarea SEO este prima strategie ce trebuie luata in considerare pentru orice afacere prospera.
Optimizarea este considerata primul si cel mai important pas catre succes pentru orice afacere care opereaza in mediul online.
SEO - Publicitatea organica
Search Engine Optimization se traduce prin optimizarea continutului pentru motoarele de cautare cu scopul de a mari traficul organic al unui site.
Aceasta stiinta, relativ noua, implica un set de operatiuni efectuate de echipa de promovare in sensul cresterii pozitiilor unui site web in lista de rezultate ale cautarilor, pentru anumite cuvinte sau expresii cheie, interesante si relevante din punct de vedere al afacerii respective.
Datorita optimizarilor SEO, site-ul tau se poate situa in topul rezultatelor de pe prima pagina in motorul de cautare Google, ceea ce inseamna ca investitiile pe care le vei face in acest serviciu pot aduce venituri inzecite.
Motoarele de cautare se actualizeaza foarte des. Multe schimbari apar, deoarece oamenii cauta mai mult de pe mobil iar cu fiecare eveniment important din contextul tau, statusul planului SEO trebuie verificat.
Ajusteaza planul SEO cand ceva nu functioneaza.... mai mult
Joi, 15 Iunie 2017, ora 00:15
Conferinta "Online, offline, e-mail marketing, SEO, retele sociale" se va desfasura marti, 26 mai, la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti.
In cadrul evenimentului, specialisti in domeniu vor discuta despre cele mai eficiente strategii de marketing, despre bune practici in online, avantajele canalelor de comunicare online, cercetarea si analiza SEO, ce insemana un newsletter eficient si care sunt rezultatele dezirabile ale unei campanii online.
In cadrul conferintei vor participa ca speakeri Doru Panaitescu (Marketeer.ro), Bogdan Lupu (Digital Marketing Responsible Carrefour), Radu Timofte (Creative designer la Creative News), Iulian Nitulescu (director general Dezvoltatorimobiliar.ro), Mihaela Grafu (Fermanoastra.ro), Adrian Enache (The MasterPlan Agency) si Ovidiu Neagu (Seomaxim).
Participarea la eveniment este gratuita. Mai multe detalii despre program si inscriere, in pagina conferintei. mai mult
Vineri, 22 Mai 2015, ora 08:35
Cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se vor discuta la Bucuresti in cadrul SEM Days, cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, care va avea loc pe 24 si 25 septembrie.
Dupa succesul evenimentelor SEM Days 2012 si 2013, care au reunit peste 300 de participanti la fiecare editie, cei mai multi dintre ei detinatori de business-uri sau coordonatori ai unor segmente de business online si nu numai, anul acesta evenimentul isi extinde audienta la 500 de persoane, pentru a creste impactul informatiilor oferite in cadrul celor doua zile de prezentari si workshop-uri.
Asadar, pentru orice companie cu prezenta online, SEM Days reprezinta o oportunitate de a afla direct, de la unii dintre cei mai asteptati specialisti in Search Engine Marketing, pe plan international si local, care sunt cele mai noi si competitive solutii din domeniu, exemplificate prin studii de caz relevante si aprofundate prin workshop-uri specifice.
SEM Days isi pastreaza structura de 2 zile: in prima zi de conferinta, participantii vor afla de la generalitati despre marketingul in motoarele de cautare, pana la tehnici de management al reputatiei online, urmand ca in cea de-a doua zi sa aprofundeze functionalitatile instrumentelor specifice de SEM si modul in care acestea livreaza rezultate cuantificabile.
Tot mai multe persoane au tendinta sa realizeze research exclusiv prin deja obisnuita cautare in Google, inainte de a achizitiona un produs sau un serviciu.... mai mult
Marti, 17 Iunie 2014, ora 14:10
Recunoscut la nivel international ca o autoritate in SEO, PPC si publicitate online, Brad Geddes, fondatorul Certified Knowledge si autorul celei mai avansate carti despre Google AdWords, vine in Bucuresti la SEM Days, unde va sustine workshop dedicat managerilor.
SEM Days, singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, va reuni in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri.
Anul acesta sunt asteptati la eveniment 300 de manageri din companii medii si mari din Romania, alaturi de reprezentanti ai agentiilor de comunicare si publicitate. Evenimentul se va desfasura pe doua zile: prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor, iar cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri.
Agenda evenimentului a fost conceputa anul acesta astfel incat, lumea SEO si PPC sa devina mai accesibila managerilor si profesionistilor in marketing. De aceea, speakerii, prin temele abordate, vin cu know-how, solutii si studii de caz de actualitate. Printre titlurile din agenda se regasesc acum:
- Campanii integrate de digital marketing: SEO + Social Media + Content + PPC
- Viitorul PPC Marketingului
- Cum cresti radical rata de conversie prin SEO
- Cum planifici si masori campaniile de SEO si PPC
- Cum planifici bugetele pentru SEM si Social Media
La eveniment, alaturi de Brad Geddes, vor mai fi prezenti inca trei profesionisti de renume international:... mai mult
Miercuri, 21 August 2013, ora 11:45
Toate persoanele care se vor inscrie pana pe 31 iulie la SEM Days 2013, evenimentul de SEO si PPC dedicat managerilor, vor beneficia de o reducere de peste 30%, au anuntati organizatorii acestuia intr-un comunicat de presa.
Intre 18 si 19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri si c-level manageri se vor reuni pentru a lua parte la paneluri pe teme de SEO si PPC axate pe solutii, dar si pentru a participa la workshop-uri dedicate in special managerilor interesati de cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare.
Printre subiectele dezbatute de eveniment in acest an se numara:
- Cum eviti o criza de SEO la schimbarea website-ului?
- Online Reputation Management
- Cum sa cresti radical rata de conversie prin SEO?
- Cuvintele cheie care vand vs cuvintele cheie care influenteaza vanzarile
- Ce poti face in cazul in care ai fost penalizat de Google?
- Cum arata viitorul in Pay Per Click marketing?
- Cum estimam si masuram rezultatele campaniilor de SEO si PPC?
- Cum se integreaza SEM intr-o strategie de marketing?
La SEM Days, evenimentul dedicat interactiunii, vizibilitatii si vanzarilor online, sunt asteptati aproximativ 300 de participanti. Biletele sunt disponibile la http://www.semdays.ro, iar cei care le vor achizitional pana pe 31 iulie 2013 vor beneficia de reduceri de peste 30%. mai mult
Vineri, 19 Iulie 2013, ora 16:50
Internet&Mobile World, cel mai amplu eveniment de business dedicat industriei de online & mobility, va avea loc in Bucuresti in perioada 19-21 Septembrie. 75 de expozanti care propun solutiile de business smart ale momentului, 30 de speakeri internationali de elita, peste 70 de sesiuni cu experti de top ai industriei de internet&mobile, 10 seminarii-industry focus, gazduite pe trei scene, sunt elementele care se reunesc timp de trei zile intr-un concept unic pe piata locala.
Contextul creionat astfel devine sursa necesara pentru companiile si managerii care vor sa creasca profitabilitatea business-ului pe care-l conduc prin prezenta in online, indiferent de industria de care apartin.
Conceput pentru a facilita interactiunea dintre dezvoltatorii de solutii cu aplicabilitate in online si managerii structurilor care le pot necesita, Internet&Mobile World are o puternica dimensiune aplicata. 75 de companii expozante ofera dimensiunea concreta si contextul necesar generarii de noi proiecte de business. Acestea propun solutii care pot ajuta un business sa creasca prin solutii de digital marketing, social media, web 2.0, content management, connectivity, hosting & infrastructure, online security, eCommerce, mobile apps, web design & development.
Expo-conferinta va reuni pe parcusul celor trei zile peste 30 de speakeri internationali si locali de top, profesionisti care prezinta cele mai actuale tendinte, cu aplicabilitate in business, din domenii precum digital... mai mult
Luni, 06 August 2012, ora 12:32
In business-ul online, SEO poate reprezenta o "arma" perfecta pentru tintirea clientilor tai. Ionut Radu Munteanu, SEM Specialist la Webdigital.ro, explica intr-un interviu Business24 care sunt cele multe tehnici de marketing online si cum iti poti crestere afacerea in mediul virtual.
Ce trebuie sa stii atunci cand angajezi un specialist in SEO si care sunt rezultatele pe care trebuie sa le astepti?
Cred ca raspunsul la aceasta intrebare este acelasi indiferent de domeniu. Pentru a angaja un specialist in echipa ta trebuie sa detii metodele de testare si control asupra performantei specialistului. Daca acestea lipsesc, se pot naste frustrari si de o parte si de cealalta a baricadei si rezultatele nu vor aparea.
Daca prin "angajezi un specialist" te referi la "angajezi o companie", criteriile nu sunt diferite de alte domenii. Analizezi performanta anterioara, felul in care se prezinta, costurile implicate in colaborare si resursele pe care agentia ti le pune la dispozitie. Daca angajarea se face doar dupa rezultatele pe care le astepti, aceasta alegere nu este niciodata una castigatoare.
Totdeauna vor exista factori care pot influenta negativ sau pozitiv atingerea obiectivelor, factori care, de cele mai multe ori, nu sunt controlabili.
Dati-ne cateva motive pentru care orice om de afaceri ar trebui sa investeasca in SEO pentru business-ul sau?
Daca cineva are motive sau nu sa investeasca intr-o arma de marketing, de orice fel, reprezinta subiectul unei... mai mult
Luni, 21 Mai 2012, ora 09:05