Timp de 2 zile, la SEM Days, invitatii speciali din SUA si UK alaturi de specialistii locali din domeniu, le vor oferi participantilor la eveniment o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.
Discutiile despre ultimele noutati din Search Engine Marketing debuteaza pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizarii continutului online si modalitati de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentarile din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound si outbound marketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click, cum sa folosesti Facebook ca un profesionist.
Cum poti detine controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si schimbarile care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an sunt 2 subiecte ce vor fi intens dezbatute in cadrul celor 2 paneluri de discutii. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google.
A doua zi a evenimentului este dedicata workshop-urilor in care participantii vor aprofunda notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi in online:
- Big Data
-... mai mult
Luni, 08 Septembrie 2014, ora 16:33
Perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an va fi tema abordata la SEM Days de invitatii speciali din SUA si UK, alaturi de specialistii locali din domeniu, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.
Discutiile despre ultimele noutati din Search Engine Marketing debuteaza pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizarii continutului online si modalitati de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentarile din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound si outbound marketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click, cum sa folosesti Facebook ca un profesionist.
Cum pote fi detinut controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si schimbarile care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an sunt doua subiecte ce vor fi intens dezbatute in cadrul celor 2 paneluri de discutii. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google.
A doua zi a evenimentului este dedicata workshop-urilor in care participantii vor aprofunda notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi in online:
Big Data
managementul reputatiei online... mai mult
Miercuri, 03 Septembrie 2014, ora 15:50
Tim Resnik, coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, si Jim Sterne, un speaker recunoscut la nivel international pe teme legate de marketing electronic, vin pentru prima data in Romania, la SEM Days 2014.
Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si o pasiune puternica pentru tehnologia web de ultima generatie si pentru web marketing, Tim este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, lider mondial in industria de SEO.
In 2011 a lansat agentia interactiva AudienceWise, axata pe consultanta in strategie de marketing online, social media si SEO, preluata in 2012 de gigantul SEO Moz. Cel mai recent proiect al lui Tim este CampaignPop, o platforma de Analytics a temelor politice, propagate pe retelele sociale.
Autorul lucrarii Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment, Jim este un speaker recunoscut la nivel international, pe teme legate de marketing electronic si interactiune cu clientii.
Consultant al unor companii si antreprenori din top 500 Fortune, Jim isi foloseste experienta de peste 25 de ani in marketing si vanzari pentru a masura eficienta internetului in crearea si intarirea relatiei cu clientii. Premier, revista de marketing interactiv din UK, l-a declarat pe Jim Sterne unul dintre cele mai influente 50 de persoane in marketingul digital.
Alaturi de cei doi specialisti, alte nume recunoscute la nivel international din marketingul digital si-au anuntat prezenta la... mai mult
Miercuri, 16 Iulie 2014, ora 14:10
Cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se vor discuta la Bucuresti in cadrul SEM Days, cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, care va avea loc pe 24 si 25 septembrie.
Dupa succesul evenimentelor SEM Days 2012 si 2013, care au reunit peste 300 de participanti la fiecare editie, cei mai multi dintre ei detinatori de business-uri sau coordonatori ai unor segmente de business online si nu numai, anul acesta evenimentul isi extinde audienta la 500 de persoane, pentru a creste impactul informatiilor oferite in cadrul celor doua zile de prezentari si workshop-uri.
Asadar, pentru orice companie cu prezenta online, SEM Days reprezinta o oportunitate de a afla direct, de la unii dintre cei mai asteptati specialisti in Search Engine Marketing, pe plan international si local, care sunt cele mai noi si competitive solutii din domeniu, exemplificate prin studii de caz relevante si aprofundate prin workshop-uri specifice.
SEM Days isi pastreaza structura de 2 zile: in prima zi de conferinta, participantii vor afla de la generalitati despre marketingul in motoarele de cautare, pana la tehnici de management al reputatiei online, urmand ca in cea de-a doua zi sa aprofundeze functionalitatile instrumentelor specifice de SEM si modul in care acestea livreaza rezultate cuantificabile.
Tot mai multe persoane au tendinta sa realizeze research exclusiv prin deja obisnuita cautare in Google, inainte de a achizitiona un produs sau un serviciu.... mai mult
Marti, 17 Iunie 2014, ora 14:10
Recunoscut la nivel international ca o autoritate in SEO, PPC si publicitate online, Brad Geddes, fondatorul Certified Knowledge si autorul celei mai avansate carti despre Google AdWords, vine in Bucuresti la SEM Days, unde va sustine workshop dedicat managerilor.
SEM Days, singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, va reuni in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri.
Anul acesta sunt asteptati la eveniment 300 de manageri din companii medii si mari din Romania, alaturi de reprezentanti ai agentiilor de comunicare si publicitate. Evenimentul se va desfasura pe doua zile: prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor, iar cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri.
Agenda evenimentului a fost conceputa anul acesta astfel incat, lumea SEO si PPC sa devina mai accesibila managerilor si profesionistilor in marketing. De aceea, speakerii, prin temele abordate, vin cu know-how, solutii si studii de caz de actualitate. Printre titlurile din agenda se regasesc acum:
- Campanii integrate de digital marketing: SEO + Social Media + Content + PPC
- Viitorul PPC Marketingului
- Cum cresti radical rata de conversie prin SEO
- Cum planifici si masori campaniile de SEO si PPC
- Cum planifici bugetele pentru SEM si Social Media
La eveniment, alaturi de Brad Geddes, vor mai fi prezenti inca trei profesionisti de renume international:... mai mult
Miercuri, 21 August 2013, ora 11:45
Toate persoanele care se vor inscrie pana pe 31 iulie la SEM Days 2013, evenimentul de SEO si PPC dedicat managerilor, vor beneficia de o reducere de peste 30%, au anuntati organizatorii acestuia intr-un comunicat de presa.
Intre 18 si 19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri si c-level manageri se vor reuni pentru a lua parte la paneluri pe teme de SEO si PPC axate pe solutii, dar si pentru a participa la workshop-uri dedicate in special managerilor interesati de cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare.
Printre subiectele dezbatute de eveniment in acest an se numara:
- Cum eviti o criza de SEO la schimbarea website-ului?
- Online Reputation Management
- Cum sa cresti radical rata de conversie prin SEO?
- Cuvintele cheie care vand vs cuvintele cheie care influenteaza vanzarile
- Ce poti face in cazul in care ai fost penalizat de Google?
- Cum arata viitorul in Pay Per Click marketing?
- Cum estimam si masuram rezultatele campaniilor de SEO si PPC?
- Cum se integreaza SEM intr-o strategie de marketing?
La SEM Days, evenimentul dedicat interactiunii, vizibilitatii si vanzarilor online, sunt asteptati aproximativ 300 de participanti. Biletele sunt disponibile la http://www.semdays.ro, iar cei care le vor achizitional pana pe 31 iulie 2013 vor beneficia de reduceri de peste 30%. mai mult
Vineri, 19 Iulie 2013, ora 16:50
Daca ai un business online si vrei sa inveti cum poti obtine vizibilitate mai mare si trafic pe motoarele de cautare, 20 de profesionisti de top din online-ul mondial iti vor dezvalui la SEM Days, singura conferinta din Romania dedicata SEO, PPC si Social Media.
Norbert Simionescu (Google Romania), Radu Ionescu (Kinecto) si Lucian Despoiu (Kondiment) completeaza lista speakerilor care vor vorbi pe 5-6 iunie la SEM Days, la Bucuresti.
Pentru toti cei interesati sa afle cele mai eficiente tehnici pentru evidentierea unui brand pe motoarele de cautare, cresterea traficului unui site si imbunatatirea conversiilor pentru un business online, SEM Days pregateste doua zile de sesiuni interactive si studii de caz.
Conferinta debuteaza pe 5 iunie cu discutii axate pe tacticile de succes pentru cresterea vizibilitatii unui site atat la nivel local, cat si international folosind SEO, PPC, Social Media si continutul de calitate.
Participantii pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona si proteja reputatia online a unui brand sau ce tactici SEO sunt mai eficiente dupa noile schimbari de algoritm ale principalului motor de cautare. In plus, speakerii vin cu idei despre cum dezvolti o strategie de continut pentru a atrage trafic din motoarele de cautare si sugestii pentru a diminua efectele negative ale update-urilor Google Panda&Penguin.
Ziua dedicata workshop-urilor dezvaluie solutii, instrumente si strategii care pot fi puse imediat in aplicare pentru a... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 08:26