Echipa Gomag organizeaza cea de-a patra editie a Gomag Virtual Summit, intr 7 si 9 aprilie. Sunt asteptati peste 2.500 de participanti la cel mai mare eveniment online pentru eCommerce din Romania.
Inscrierile sunt gratuite, iar evenimentul se va desfasura sub forma a +16 sesiuni video live, cu peste 16 specialisti in marketing si comert online.
Se va discuta despre piata de eCommerce la momentul actual, strategii de marketing si business, precum si idei aplicabile pentru cei care isi doresc sa vanda online.
Agenda Gomag Virtual Summit 2020
Tematica acestei editii se invarte in jurul a celor 2 componente esentiale din viata oricarei afaceri: strategia de business si strategia de marketing.
O strategie de business realista sta la baza oricarui business durabil. Cuvantul cheie tine de adaptare sau flexibilitate - participantii la eveniment vor primi detaliile de care au nevoie in webinariile live.
Strategia de marketing, de asemenea, dicteaza succesul sau esecul afacerilor, si se afla intr-o stransa legatura cu strategia de business.
Prin urmare, fiecare zi de eveniment va include cate 4 sesiuni video live, plus sesiuni inregistrate, in care speakerii invitati vor dezbate subiecte precum piata de eCommerce, SEO, PPC, strategii integrate de marketing si promovare digitala etc.
Subiectele sesiunilor live si lista integrala a speakerilor se afla in curs de completare.
Cine vorbeste la Gomag Virtual Summit 2020
Evenimentul reuneste 16 oameni de... mai mult
Luni, 23 Martie 2020, ora 16:55
Cea mai importanta competitie europeana de PPC, SEO si Content Marketing va avea gala de premiere la Palatul Parlamentului din Bucuresti, pe 14 mai. Agentiile si echipele in-house mai pot inscrie campanii in competitia European Search Awards pana pe 28 februarie.
Evenimentul este deja o traditie pentru cele mai bune agentii, campanii si profesionisti din industrie, si valideaza, an de an, excelenta, inovatia si profesionalismul din segmentul de search din Europa.
Organizatori: We Are Search, Don't Panic si SEOmonitor
We are Search este semneaza integral premiile The Search Awards, competitii printre care se numara UK Search Awards, MENA Search Awards, APAC Search Awards, US Search Awards si Global Search Awards.
Don't Panic este unul dintre cei mai importanti organizatori de evenimente din Marea Britanie si totodata cel care este cunoscut in randul publicului datorita reputatiei, a eticii si a credibilitatii.
SEOmonitor este sponsorul principal al European Search Awards. Aplicatia cu acelasi nume dezvoltata in Romania si folosita de specialisti din intreaga lume se autodefineste drept creator de solutii SEO care ajuta agentiile sa isi concentreze proactiv eforturile pe lucrurile care conteaza.
Inscriere si desfasurare
European Search Awards deschide mai multe categorii si subcategorii de premii:
- Campaign Awards (Best Use of Search - Retail / Ecommerce SEO & PPC, Best Use of Search B2B SEO & PPC, Best Local SEO Campaign, Best Low Budget PPC Campaign,... mai mult
Miercuri, 19 Februarie 2020, ora 13:22
Pe 21 aprilie va avea loc editia a VIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucuresti, unul dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est.
Cei peste 20 de speakeri profesionisti vin din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania si vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.
"AdWords fuctioneaza intotdeauna. Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie", afirma David Rothwell (UK) autorul best-seller-ului The AdWords Bible for eCommerce, colaborator AdWords for Dummies de Howie Jacobson si Ultimate Guide to Google AdWords de Perry Marshall, si-a confirmat prezenta in cadrul TECOMM Bucuresti din 21 Aprilie (Hotel Athenee Palace Hilton).
David este Director la Rothwell Media Ltd si are o experienta de peste 10 ani in Adwords. Din 2005, el este responsabil de campanii la nivel mondial cu bugete de advertising de 38 milioane$ si cu vanzari de peste 1,8 milioane $. Acesta este specializat in consultanta AdWords si management pentru comerciantii de eCommerce care isi doresc mai multe vanzari si profit, iar in 2013 a creat sistemul de Profit-Share: Clicks, Cash Flow® PPC.
In cadrul workshopului pe care il va sustine la TeCOMM, pe tema Show Me the (PPC)... mai mult
Vineri, 18 Martie 2016, ora 13:45
Patru nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima data in Romania, la GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015: Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Larry Kim (Fondator WordStream), Brian Massey (Fondator Conversion Sciences) si Viljo Vabrit (CEO ConversionXL Agency)
Pe 24 noiembrie are loc, la Bucuresti, editia de toamna a GPeC Summit - cel mai important eveniment de comert electronic din Romania care marcheaza si primii 10 ani de existenta GPeC (Gala Premiilor eCommerce) in online-ul romanesc.
Invitatii speciali ai Summit-ului din noiembrie sunt adevarati guru in digital marketing si in cresterea vanzarilor magazinelor online, fiind recunoscuti ca autoritati in domeniu la nivel international si vorbind la cele mai importante evenimente de profil din intreaga lume. De data aceasta vor urca pe scena GPeC, pentru prima oara in Romania.
Oli Gardner este co-fondatorul Unbounce - unul dintre cele mai apreciate tool-uri de A/B Testing la nivel mondial - fiind cunoscut ca expert in optimizarea ratei de conversie. Oli crede ca reteta de succes pentru cresterea ratei de conversie sta in mixul perfect dintre date si design (user experience), impreuna cu serviciile calitative oferite de magazinele online clientilor.
Pasionat de optimizarea fiecarui element dintr-un landing page, Oli spune ca a vazut si a analizat mai multe landing page-uri decat oricine altcineva din lume. In timpul liber, Oli se gandeste serios sa isi schimbe oficial numele din... mai mult
Joi, 12 Noiembrie 2015, ora 15:32
1Internet & Mobile World 2015, care se va desfasura in Pavilionul Central al Romexpo, in perioada 7-8 octombrie, aduce pe cele patru scene cu tematici diferite peste 80 dintre cele mai sonore nume din industrie, care vor sustine sesiuni despre cele mai recente tendinte in dezvoltarea business-ului digital.
"Lumea, asa cum o stim, se schimba rapid si radical, odata cu intrarea in epoca digitala. Transformarea are o amploare pe care putini au anticipat-o, dar pe care o putem folosi in favoarea noastra. Speakerii invitati anul acesta la IMWorld, nume recunoscute la nivel mondial pentru expertiza pe care o are fiecare in domeniul sau de activitate, vor vorbi despre strategii de crestere a unui business digital, felul in care digitalul transforma marketingul, despre Internet of Things, inteligenta artificiala si multe alte subiecte de impact. La IMWorld, incepem slefuirea viitorului digital impreuna", a declarat Alexandra Dabu, Project Manager IMWorld 2015.
Astfel, participantii la IMWorld 2015 vor avea ocazia sa-l urmareasca, pe Main Stage, pe Andy Chen, omul din spatele Aspiro Group, companie achizitionata de rapperul american Jay Z pentru o suma record. Totodata, pe Digital Marketing Stage, vor fi prezenti, printre altii, Lukas Maixner si Anthony Quigley, nume sonore in social marketing, care vor vorbi despre dezvoltarea pe social media si Mobile Marketing.
Andy Chen, fost CEO Aspiro Group. Investitor in start-up-uri atat din Europa, cat si din Statele Unite si... mai mult
Luni, 07 Septembrie 2015, ora 13:50
Cea de-a V-a editiea a ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de eCommerce din Romania, se va desfasura anul acesta la Brasov, Hotel Kronwell, in perioada 1- 2 aprilie.
Pentru editia din 2015 se va pune accent pe workshop-uri de nivel avansat, sustinute de speakeri internationali renumiti, dar si pe conferinte dinamice, cu informatii la obiect.
Pe parcursul celor doua zile de eveniment, participantii vor putea interactiona atat in cadrul conferintei si workshop-urilor, cat si informal, in Business Lounge-ul pus la dispozitie de echipa ecomTEAM.
Mai mult, petrecerea din seara de 1 aprilie ofera ocazii excelente de consolidare a legaturilor intre proprietarii de magazine si intreg ecosistemul aferent.
Conferinta si workshop-uri
Conferinta ecomTEAM, din prima zi a evenimentului, reuneste speakeri de top din Romania si din Marea Britanie, care vor analiza, interactiv, evolutia si provocarile actuale ale magazinelor online, tendintele din piata si cum poate un business sa profite de avantaje competitionale.
Se va pune accent pe date concrete, usor de implementat in afacerea ta, permitand totodata interactivitate intre speakeri si participanti.
Majoritatea workshop-urilor vor fi sustinute de speakeri din Marea Britanie, cel mai dezvoltat stat din UE in materie de eCommerce, precum:
- Judith Lewis va sustine workshop-ul "Integrarea comunicarii online in multiplatforme". Lucreaza in eCommerce din 1996, fiind una dintre cele mai "vechi" din... mai mult
Miercuri, 18 Martie 2015, ora 16:13
Tim Resnik, coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, si Jim Sterne, un speaker recunoscut la nivel international pe teme legate de marketing electronic, vin pentru prima data in Romania, la SEM Days 2014.
Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si o pasiune puternica pentru tehnologia web de ultima generatie si pentru web marketing, Tim este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, lider mondial in industria de SEO.
In 2011 a lansat agentia interactiva AudienceWise, axata pe consultanta in strategie de marketing online, social media si SEO, preluata in 2012 de gigantul SEO Moz. Cel mai recent proiect al lui Tim este CampaignPop, o platforma de Analytics a temelor politice, propagate pe retelele sociale.
Autorul lucrarii Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment, Jim este un speaker recunoscut la nivel international, pe teme legate de marketing electronic si interactiune cu clientii.
Consultant al unor companii si antreprenori din top 500 Fortune, Jim isi foloseste experienta de peste 25 de ani in marketing si vanzari pentru a masura eficienta internetului in crearea si intarirea relatiei cu clientii. Premier, revista de marketing interactiv din UK, l-a declarat pe Jim Sterne unul dintre cele mai influente 50 de persoane in marketingul digital.
Alaturi de cei doi specialisti, alte nume recunoscute la nivel international din marketingul digital si-au anuntat prezenta la... mai mult
Miercuri, 16 Iulie 2014, ora 14:10
Cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se vor discuta la Bucuresti in cadrul SEM Days, cel mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est, care va avea loc pe 24 si 25 septembrie.
Dupa succesul evenimentelor SEM Days 2012 si 2013, care au reunit peste 300 de participanti la fiecare editie, cei mai multi dintre ei detinatori de business-uri sau coordonatori ai unor segmente de business online si nu numai, anul acesta evenimentul isi extinde audienta la 500 de persoane, pentru a creste impactul informatiilor oferite in cadrul celor doua zile de prezentari si workshop-uri.
Asadar, pentru orice companie cu prezenta online, SEM Days reprezinta o oportunitate de a afla direct, de la unii dintre cei mai asteptati specialisti in Search Engine Marketing, pe plan international si local, care sunt cele mai noi si competitive solutii din domeniu, exemplificate prin studii de caz relevante si aprofundate prin workshop-uri specifice.
SEM Days isi pastreaza structura de 2 zile: in prima zi de conferinta, participantii vor afla de la generalitati despre marketingul in motoarele de cautare, pana la tehnici de management al reputatiei online, urmand ca in cea de-a doua zi sa aprofundeze functionalitatile instrumentelor specifice de SEM si modul in care acestea livreaza rezultate cuantificabile.
Tot mai multe persoane au tendinta sa realizeze research exclusiv prin deja obisnuita cautare in Google, inainte de a achizitiona un produs sau un serviciu.... mai mult
Marti, 17 Iunie 2014, ora 14:10
Toate persoanele care se vor inscrie pana pe 31 iulie la SEM Days 2013, evenimentul de SEO si PPC dedicat managerilor, vor beneficia de o reducere de peste 30%, au anuntati organizatorii acestuia intr-un comunicat de presa.
Intre 18 si 19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri si c-level manageri se vor reuni pentru a lua parte la paneluri pe teme de SEO si PPC axate pe solutii, dar si pentru a participa la workshop-uri dedicate in special managerilor interesati de cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare.
Printre subiectele dezbatute de eveniment in acest an se numara:
- Cum eviti o criza de SEO la schimbarea website-ului?
- Online Reputation Management
- Cum sa cresti radical rata de conversie prin SEO?
- Cuvintele cheie care vand vs cuvintele cheie care influenteaza vanzarile
- Ce poti face in cazul in care ai fost penalizat de Google?
- Cum arata viitorul in Pay Per Click marketing?
- Cum estimam si masuram rezultatele campaniilor de SEO si PPC?
- Cum se integreaza SEM intr-o strategie de marketing?
La SEM Days, evenimentul dedicat interactiunii, vizibilitatii si vanzarilor online, sunt asteptati aproximativ 300 de participanti. Biletele sunt disponibile la http://www.semdays.ro, iar cei care le vor achizitional pana pe 31 iulie 2013 vor beneficia de reduceri de peste 30%. mai mult
Vineri, 19 Iulie 2013, ora 16:50