Evenimentele petrecute in compania cunoscutilor sunt momente despre care ne amintim cu placere, multa vreme dupa ce s-au incheiat. In functie de situatie, putem sarbatori aniversari, reusite profesionale, achizitia unei locuinte noi sau, pur si simplu, o persoana careia dorim sa-i facem o surpriza frumoasa.
Toate necesita atentie la detalii, alegerea celor mai potrivite elemente decorative, un meniu personalizat pentru eveniment si multe altele – deci o buna organizare. Aceasta va avea un impact pozitiv asupra fiecarui participant, ceea ce va asigura succesul intregii initiative. De cele mai multe ori, organizatorul alege un loc aparte pentru un astfel de proiect, insa cum s-ar putea realiza acesta intr-un spatiu profesional? Te invitam sa descoperi mai jos patru pasi esentiali pentru a pregati o petrecere reusita la birou.
Stabileste-ti din timp reperele: data, tema, lista de participanti.
In orice aspect al vietii te-ai implica, descoperi la un moment dat ca e mai bine sa te pregatesti din timp; cu atat mai mult atunci cand vrei sa demarezi un eveniment cu invitati. Indiferent cat de meticulos vrei sa actionezi, trebuie sa incepi cu primul pas, care presupune stabilirea reperelor esentiale:
data – importanta atat pentru organizator, cat si pentru invitati;tema – pe baza careia stabilesti componentele petrecerii;lista participantilor – necesara in dinamica organizarii, pentru a nu depasi capacitatea spatiului si a putea tine lucrurile sub control.... mai mult
Marti, 07 Decembrie 2021, ora 16:00
Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă propune noi măsuri de la 1 august referitoare la desfăşurarea activităţilor culturale, artistice şi de divertisment, în funcţie de incidenţa cazurilor de COVID-19. Restricţii legate de numărul participanţilor sunt impuse şi în cazul evenimentelor private - nunţi, botezuri, mese festive, parastase, dar şi al celor sportive. Tot în funcţie de incidența îmbolnăvirilor, pot fi organizate manifestaţii cu până la 100 de participanţi sau cu maximum 500 de participanţi.
Prezentăm lista propunerilor CNSU:
- Începând cu data de 01.08.2021 activităţile culturale, artistice şi de divertisment să poată fi organizate şi desfăşurate în spaţii deschise cu participarea a cel mult 2.500 de persoane, cu obligativitatea purtării măştii de protecţie, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din localitate este mai mare de 2 şi mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori şi toţi participanţii sunt persoane vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoane care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, respectiv persoane care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2.
-... mai mult
Marti, 27 Iulie 2021, ora 09:01
Sa organizezi o petrecere pentru copil, acasa sau, de ce nu, la munte, poate fi o adevarata provocare. In realitate insa, lucrurile sunt mult mai simple decat par. Trebuie doar sa-ti faci o lista cu toate cele necesare si sa te organizezi temeinic. Iata cateva lucruri de care trebuie sa tii cont cand organizezi o petrecere.
Stabileste locul in care va avea loc evenimentul
Primul pas este sa stabilesti locul in care va avea loc evenimentul. Poate fi propria sufragerie, sau puteti inchiria o vila la munte unde sa va reuniti cu intreaga familie sau cu prietenii apropiati.
Acum, in vreme de Covid cel mai sigur este sa organizezi o petrecere acasa pandemie si sa inviti doar cercul restrans de prieteni ai micutului. In plus, sa organizezi o petrecere acasa pentru copii poate fi mult mai simplu, deoarece nu va trebui sa cari cu tine multe bagaje.
Fa o lista de cumparaturi
Poate parea banal, insa o lista pentru cumparaturi este esentiala cand trebuie sa organizezi o petrecere. Cu atat mai mult, daca petrecerea este una tematica. Vei avea nevoie de farfurii decorative cu printese sau cu eroi, ori cu alte personaje preferate de copil. Baloanele sunt, de asemenea, de nelipsit de la o petrecere. La fel si confetiile, artificiile pentru tort si paharele speciale.
Nici muzica nu trebuie sa lipseasca, deoarece petrecere fara muzica nu se poate. Prin urmare realizeaza un playlist cu melodiile preferate ale copilului si conecteaza-ti telefonul al o boxa portabila care... mai mult
Sambata, 03 Iulie 2021, ora 14:17
Au inceput inscrierile la Gomag Virtual Summit 2021. Evenimentul organizat de catre echipa din spatele platformei Gomag este 100% online si are loc in perioada 8-12 februarie, sub forma unor sesiuni video live accesibile pentru cei inregistrati.
Ajuns la cea de-a cincea editie, in acest an evenimentul este organizat pe parcursul a 5 zile, cu un concept captivant la ora actuala: antreprenoriatul in 2021 si cum e recomandat sa se adapteze oamenii de afaceri la conditiile de piata si comportamentul cumparatorilor in acest an.
Inscrierile si participarea la sesiunile video live sunt gratuite. In schimb, inregistrarile si materiale suplimentare create pe baza summit-ului vor fi disponibile doar sub forma unui curs video premium, in Academia de eCommerce.
Cine vorbeste la Gomag Virtual Summit 2021
Pe scena virtuala a summit-ului vom vedea peste 20 de speakeri, oameni talentati si specialisti in domeniile lor de activitate, care sunt pregatiti sa impartaseasca din experienta lor cu cei peste 2000 de participanti asteptati live la eveniment (numar aproximat de catre echipa Gomag, dupa datele din anii anteriori).
Lista speakerilor este in curs de actualizare, insa dintre numele anuntate pana acum se numara Marian Esanu (Marketing Strategist & Consultant), Mircea Bravo (Entertainer & Content Creator), Paul Melinte (Antreprenor & Autor), George Raschitor (CEO & Founder Sinaps.ro), Rares Banescu (CEO & Founder Retargeting.BIZ), Marius Morra (CEO & Co-Founder LDV Crypto... mai mult
Miercuri, 13 Ianuarie 2021, ora 18:20
Chiar daca o nunta este prilej de fericire si momente deosebite, bugetul poate fi o corvoada pentru cei care sunt nevoiti sa se incadreze intr-o anumita suma pentru un astfel de eveniment. Pe FunPlan.ro, platforma de organizare de nunti online, tinerii au posibilitatea de a analiza costurile furnizorilor necesari pentru nunta si ofertele acestora, astfel incat sa-si optimizeze cheltuielile in cel mai avantajos mod cu putina.
Alegerea furnizorilor in functie de bugetul stabilit
Un eveniment important cum este nunta se realizeaza, de cele mai multe ori, pe baza bugetului deja stabilit de catre cei doi care urmeaza sa-si uneasca destinele. Nu este un secret faptul ca eficientizarea costurilor pentru un astfel de eveniment vine in atentia cuplurilor atunci cand acestea sunt in cautare de furnizori de catering, fotografii sau muzica.
Pentru a plati cat mai putin pentru nunta sau mai exact pentru a respecta bugetul, tinerii pot verifica fiecare furnizor in parte si pot alege serviciile care li se potrivesc cel mai bine din punct de vedere financiar.
Este bine de stiut ca ofertele de pret pentru anumite servicii nu inseamna neaparat ca acestea sunt slabe din punct de vedere calitativ, ci doar ca reflecta un mai bun raport calitate-pret.
Goana dupa ofertele de sezon
O alta metoda de eficientizare a costurilor pentru o nunta este cea legata de ofertele de moment propuse de diversi furnizori de servicii. De exemplu, cuplurile pot beneficia de reduceri consistente... mai mult
Luni, 12 Noiembrie 2018, ora 17:52
Google a demarat un program prin care organizatorii de evenimente vor obtine promovare si, in acelasi timp, vor ajuta utilizatorii sa gaseasca cea mai buna ruta ocolitoare.
Poate ca nu se intampla extrem de des, dar atunci cand se intampla ca traseul ales sa treaca printr-o zona in care are loc un anumit eveniment, timpul pierdut si nervii sunt inevitabili. Waze vrea sa-si scuteasca utilizatorii de acest calvar si motiveaza companiile implicate in organizarea evenimentelor sa contribuie cu informatii si rute ocolitoare.
Noul program initat de Google se numeste Waze Global Event Partner. Pentru inceput, pe lista partenerilor s-au inscris o serie de companii din SUA, precum Levy Restaurants sau cluburile sportive Atlanta Falcons si Washington Redskins.
Companiile care se vor inscrie in acest program vor putea adauga in cadrul hartilor Waze locul de desfasurare si alte informatii despre evenimentul organizat, indicand totodata utilizatorilor care urmeaza sa traverseze zona pe ...citeste mai departe despre "Waze te va atentiona daca sunt evenimente organizate pe traseul tau si pe unde sa ocolesti" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 12 August 2016, ora 19:55
Organizatorii de evenimente din marile companii si din agentiile din Romania au ocazia sa participe la prima conferinta in care pot afla noutati despre tot ce tine de managementul unui eveniment: concepte si abordari strategice, tehnologie, logistica, inspiratie si creativitate.
Pe 26 iunie, la prima editie a evenimentelor EVENTHEROES, vor avea loc prezentari si sesiuni interactive iar specialisti de renume international si experti locali din industria de organizare de evenimente se vor intalni pentru a dezbate cele mai noi tendinte, pentru a face schimb de experienta si pentru a gasi noi oportunitati de business.
Organizatorul Eurovizion despre ce inseamna sa organizezi un eveniment pentru toata Europa
Sietse Bakker, Event Supervisor al Concursului International Eurovision va vorbi despre provocarile organizarii unui eveniment de talie europeana, cu participare internationala, de la organizarea sa pana la cele mai creative metode de comunicare.
Participantii la EVENTHEROES interesati de organizarea de evenimente muzicale se vor putea inspira si din prezentarea lui Guido Janssens, Manging Partner EMAGIC, care va aborda maturizarea pietei de organizare de evenimente muzicale din Romania, o trecere in revista a realitatilor, provocarilor si viitorului acestei industrii.
Organizatorii de evenimente din Romania vorbesc despre specificul pietei locale
Sorin Blaga, Managing Director Wave Experience, una dintre cele mai mari agentii de Consumer Engagement din... mai mult
Vineri, 20 Iunie 2014, ora 16:12
Profesionistii din industria locala si regionala de organizare de evenimente vor avea parte de 3 premiere la prima editie EVENTHEROES - The story behind the scenes, eveniment ce va avea loc pe 26 iunie la The Ark, Bucuresti.
Tehnologia Google Glass integrata cu o aplicatie pentru evenimente, prezenta directorului TEDx Amsterdam si experienta unor profesionisti renumiti din Marea Britanie sunt prezentate pentru prima oara industriei locale de organizare de evenimente intr-un cadru in care vor fi aduse cele mai noi tendinte, tehnologii si surse de inspiratie din domeniu.
Organizatorii de evenimente adopta noile tehnologii
Juraj Holub, Content and Social Media Marketing Strategist, va prezenta pe 26 iunie, in premiera la Bucuresti, integrarea Google Glass cu aplicatia sli.do. El propune astfel o abordare noua pentru moderarea si interactiunea cu participantii la un eveniment. Rezultatul acestor integrari este o audienta mai implicata si mai conectata la eveniment si la mesaje.
Julius Solaris, fondatorul si editorul eventmanagerblog.com, vine la Bucuresti pentru a interactiona cu organizatorii de evenimente din Romania pe tema tendintelor din industrie in 2014. Intr-o prezentare si o sesiune interactiva, Julius va expune publicului cele mai interesante si utile tendinte in evenimente in 2014, cu accent pe inovatie, tehnologie si scalabilitate.
Beneficiul concret al utilizarii noilor tehnologii, aplicatiilor mobile si al adaptarii gadget-urilor purtabile pentru... mai mult
Marti, 10 Iunie 2014, ora 10:50
Institutul Cultural Roman din Berlin este partener in cadrul unui proiect pentru sarbatorirea lui Sergiu Celibidache (1912 - 1996), care anul acesta ar fi implinit 100 de ani. ICR Berlin sustine, in calitate de partener, concertele faimosului cor A-cappella Monteverdi din Munchen, sub conducerea lui Konrad von Abel, alaturi de Noua Filarmonica Internationala si avand in repertoriu "Misa nr. 3 in fa minor" a lui Anton Bruckner.
Concertele vor avea loc in data de 14 si 15 iulie, in Munchen si Landsberg am Lech. Peste 180 de muzicieni din peste 10 tari, printre care si Romania, participa la acest proiect, informeaza un comunicat al ICR Berlin.
In cadrul aniversarii are loc si expozitia unor portrete ale lui Celibidache, realizate de Konrad Rufus Muller, artistul devenit faimos ca "fotograf al cancelarilor". Portretele vor fi expuse in perioadele 5 - 20 iulie si 5 - 30 septembrie 2012 in foaierul filarmonicii. Vernisajul va avea loc miercuri, in data de 4 iulie 2012, la ora 18:30 in Filarmonica din Gasteig, Munchen. Pe tot parcursul anului 2012, muzicienii din Munchen readuc in memorie personalitatea marelui dirijor roman prin concerte, conferinte, work-shop-uri, expozitii.
Marele dirijor de origine romana Sergiu Celibidache (1912 - 1996) s-a nascut la Roman si a trait la Iasi, Bucuresti, Paris si Berlin. Talentul sau exceptional a fost remarcat de la varsta de patru ani, cand a inceput sa cante la pian. A studiat la Filarmonica din Berlin si a fost profesor de... mai mult
Miercuri, 04 Iulie 2012, ora 19:37