Au inceput inscrierile la Gomag Virtual Summit 2021. Evenimentul organizat de catre echipa din spatele platformei Gomag este 100% online si are loc in perioada 8-12 februarie, sub forma unor sesiuni video live accesibile pentru cei inregistrati.
Ajuns la cea de-a cincea editie, in acest an evenimentul este organizat pe parcursul a 5 zile, cu un concept captivant la ora actuala: antreprenoriatul in 2021 si cum e recomandat sa se adapteze oamenii de afaceri la conditiile de piata si comportamentul cumparatorilor in acest an.
Inscrierile si participarea la sesiunile video live sunt gratuite. In schimb, inregistrarile si materiale suplimentare create pe baza summit-ului vor fi disponibile doar sub forma unui curs video premium, in Academia de eCommerce.
Cine vorbeste la Gomag Virtual Summit 2021
Pe scena virtuala a summit-ului vom vedea peste 20 de speakeri, oameni talentati si specialisti in domeniile lor de activitate, care sunt pregatiti sa impartaseasca din experienta lor cu cei peste 2000 de participanti asteptati live la eveniment (numar aproximat de catre echipa Gomag, dupa datele din anii anteriori).
Lista speakerilor este in curs de actualizare, insa dintre numele anuntate pana acum se numara Marian Esanu (Marketing Strategist & Consultant), Mircea Bravo (Entertainer & Content Creator), Paul Melinte (Antreprenor & Autor), George Raschitor (CEO & Founder Sinaps.ro), Rares Banescu (CEO & Founder Retargeting.BIZ), Marius Morra (CEO & Co-Founder LDV Crypto... mai mult
Miercuri, 13 Ianuarie 2021, ora 18:20
ING Bank Romania se alatura ca partener principal celei mai mari conferinte virtuale - DevTalks Reimagined.
Evenimentul este dedicat profesionistilor IT din Romania, dar si din afara granitelor, iar pe 10 - 12 iunie va aduce mai aproape de comunitatea IT cele mai dorite tehnologii si inovatii din industria IT&C.
Cu o traditie de 6 ani in participarea la DevTalks, ING Bank detine un portofoliu format din peste 2.300 de angajati, dintre care 600 activeaza in domeniul IT&C si peste 1.4 milioane de clienti la nivel national.
"Parcurgem o perioada intensa, una in care solutiile IT&C s-au dovedit a fi mai importante ca oricand, una in care distantarea sociala a generat nevoia accelerata de proximitate digitala.
Astfel ne putem continua munca, desfasura business-ul, dar si mentine legatura intre noi prin solutii care vor avea si pe termen lung un loc foarte important in viata noastra.
Ne bucuram sa participam pentru a 6-a oara la DevTalks, anul acesta in calitate de Main Partner, si sa povestim despre experienta noastra.
Vorbim despre o echipa care a sustinut trecerea rapida de la 14% la peste 95% angajati ING Bank care au lucrat de acasa, despre cum construiesti si operezi aplicatii si servicii digitale care devin critice pentru milioane de utilizatori." - Razvan Sighinas, CIO ING Bank Romania
In cele trei zile de eveniment, ING Bank Romania va aduce pe Main Stage continut tehnic de la speakeri internationali precum: Martin Woolley, Senior Developer... mai mult
Miercuri, 20 Mai 2020, ora 13:43
In cele trei saptamani de la lansare, Kind Market, spatiul creat de NO.MAD Talks, unde profesionistii isi pun la bataie timpul si expertiza iar micile afaceri locale ofera produse in schimbul serviciilor care le sunt necesare, a adunat peste 250 de inscrieri si peste 500 de match-uri, unele dintre ele materializate in parteneriate care poate in alt context nu ar fi avut loc.
Astfel, Macelaria Ghita a oferit cosuri cu preparate din carne pentru 5 bloggeri relevanti care sa le deguste si sa scrie despre ele.
Madalina, trainer de time management, a primit o sesiune de fotografie de portret pe care si-o dorea in schimbul consultantei in organizare pe care o ofera.
Codrut, webdesigner, lucreaza la website-ul de prezentare al micului butic de creatie care ii pregateste strategia de comunicare ce ii va face business-ul mai vizibil online.
Ioana, care are un mic atelier de cosmetice homemade in Cluj, despre beneficiile carora face o serie de video-uri, a oferit produse pentru consultanta in Youtube oferita de Alexandra, Digital Specialist.
Cristina, psihoterapeut si coach, a primit consultanta pentru promovarea in online de la doi profesionisti, in schimbul sesiunilor de coaching.
Pornit din nevoie si dezvoltat cu pasiune, Kind Market a creat o cale de legatura intre freelanceri si antreprenori intr-un moment de blocaj al pietei, in care nu se mai punea problema ca business-urile mici sa investeasca in promovarea care le-ar fi adus prezenta si vizibilitatea in... mai mult
Marti, 12 Mai 2020, ora 16:38
Pe masura ce starea de urgenta se prelungeste iar perspectiva de a iesi din izolare si de a ne relua viata asa cum o stiam se indeparteaza, devine tot mai clar ca e nevoie sa ne gestionam cu atentie resursele si ca e posibil sa renuntam la unele lucruri care ne mai tineau ancorati in normalitatea de dinainte de pandemie.
In contextul in care, desi banii sunt mai putini, nevoile se mentin iar pastrarea obiceiurilor ramane obligatorie, pentru buna noastra stare mintala, poate e necesar sa ne indepartam cu doi pasi de situatia curenta si sa schimbam putin paradigma.
Daca ne-am imagina ca am ajuns intr-un viitor paralel, in care nici pandemia, dar nici banii nu mai exista, oare cum am face sa ne asiguram si cele necesare, si cele dorite? Simplu - prin troc sau, in limbaj de zilele noastre, barter. Practica de a face schimb de produse si / sau de servicii s-ar impamanteni iar putinii bani ramasi ar fi tratati ca obiecte de colectie.
Ideea de schimb de produse si servicii a aparut pe la finalul lunii martie, dupa ce NO.MAD Talks organizase deja Online Meetups, intalnirile online pentru sustinerea comunitatii de freelanceri vreme de vreo doua saptamani.
La exact o luna dupa lansarea sesiunilor, dupa 13 intalniri la care au spus prezent peste 350 de participanti, noul concept s-a copt si a devenit NO.MAD Kind Market, o platforma de schimb de produse si servicii intre freelanceri si antreprenorii locali.
In urma intalnirilor la care o serie de profesionisti au vorbit... mai mult
Miercuri, 22 Aprilie 2020, ora 14:51
Echipa Gomag organizeaza cea de-a patra editie a Gomag Virtual Summit, intr 7 si 9 aprilie. Sunt asteptati peste 2.500 de participanti la cel mai mare eveniment online pentru eCommerce din Romania.
Inscrierile sunt gratuite, iar evenimentul se va desfasura sub forma a +16 sesiuni video live, cu peste 16 specialisti in marketing si comert online.
Se va discuta despre piata de eCommerce la momentul actual, strategii de marketing si business, precum si idei aplicabile pentru cei care isi doresc sa vanda online.
Agenda Gomag Virtual Summit 2020
Tematica acestei editii se invarte in jurul a celor 2 componente esentiale din viata oricarei afaceri: strategia de business si strategia de marketing.
O strategie de business realista sta la baza oricarui business durabil. Cuvantul cheie tine de adaptare sau flexibilitate - participantii la eveniment vor primi detaliile de care au nevoie in webinariile live.
Strategia de marketing, de asemenea, dicteaza succesul sau esecul afacerilor, si se afla intr-o stransa legatura cu strategia de business.
Prin urmare, fiecare zi de eveniment va include cate 4 sesiuni video live, plus sesiuni inregistrate, in care speakerii invitati vor dezbate subiecte precum piata de eCommerce, SEO, PPC, strategii integrate de marketing si promovare digitala etc.
Subiectele sesiunilor live si lista integrala a speakerilor se afla in curs de completare.
Cine vorbeste la Gomag Virtual Summit 2020
Evenimentul reuneste 16 oameni de... mai mult
Luni, 23 Martie 2020, ora 16:55
S-a dat startul la nominalizarile online in cadrul Business Review Awards, competitia in care companiile se pot inscrie pana pe 15 februarie.
Din 2006, publicatia Business Review premiaza povestile de success si rezultatele exceptionale ale oamenilor de afaceri activi pe plan local.
Traditia continua si in 2015 si incepem cu etapa de nominalizari online. Astfel, orice companie/persoana care indeplineste conditiile de eligibilitate, poate fi inscrisa ca nominalizat in una sau mai multe categorii, prin completarea formularului online aferent categoriei pentru care se face nominalizarea. Formularele pentru fiecare categorie in parte sunt accesibile din pagina web a evenimentului.
Termenul limita pentru inscrierea formularelor este 15 februarie, 2015.
Criterii de eligibilitate
Companiile trebuie sa demonstreze ca au un istoric operational de cel putin un an la 31 Decembrie 2014 si obiective investitionale consecvente si pozitive in anul anterior nominalizarii, in concordanta cu criteriile de jurizare specifice categoriei la care aplicati
Categorii BR Awards 2015:
1. SUSTAINABLE BUSINESS PRACTICES
2. ONLINE STRATEGY FOR BUSINESS DEVELOPMENT
3. INNOVATION IN TECHNOLOGY
4. BEST START UP SUPPORTER
5. BEST SMEs FINANCING LINE PROGRAM
6. NEW!BEST MICRO-FINANCING PROGRAM
7. BEST TURNAROUND PERFORMANCE
8. BEST EMPLOYMENT INITIATIVE
9. ENTREPRENEUR OF THE YEAR
10. DEAL OF THE YEAR
11. BUSINESS LEADER OF THE YEAR
12. EXCELLENCE IN... mai mult
Marti, 03 Februarie 2015, ora 13:32
ICEE Fest, cel mai mare eveniment de business din Romania, dedicat industriei online, asteapta anul acesta peste 2.500 de specialisti, din domenii precum marketing, comunicare, IT&C si social media.
Vizitatori. Dragos Stanca, directorul companiei Think Digital, care organizeaza acest eveniment, estimeaza ca anul acesta ICEE Fest va aduna, pe toata perioada desfasurarii lui, in jur de 10.000 de vizitatori.
ICEEfest, care va avea loc in perioada 6-9 iunie la Grand Cinema Digiplex, castiga astfel pozitia de unul dintre cele mai mari evenimente online din Europa de Sud Est.
"Anul acesta ne vom orienta mai mult pe calitatea si mai putin pe cantitatea speakerilor", a declarat Dragos Stanca pentru Business24.
Anul trecut, ICEEfest a avut peste 90 de speakeri si traineri, iar editia din 2013 va avea cel mult 60, spune Dragos Stanca.
"Sondajele de anul trecut ne arata ca publicul a considerat ca 100 de speakeri in 3 zile e un "maraton" informational care nu e neaparat apreciat. Ne gandisem ca lumea va veni si va pleca insa se pare ca destul de multi dintre cei care vin doresc sa acopere tot. Anul acesta, prin urmare, vom avea speakeri mai putini, probabil in jur de 50-60 insa mult mai "verificati". Punem accent si pe abilitatile prezentatorilor, si pe partea de spectacol, motivi pentru care numim acest eveniment si festival. Lista e in continua actualizare", afirma directorul ThinkDigital Romania.
Costuri. Organizarea ICEEfest presupune o investitie de aproximativ... mai mult
Vineri, 12 Aprilie 2013, ora 17:44
Internet&Mobile World, cel mai amplu eveniment de business dedicat industriei de online & mobility, va avea loc in Bucuresti in perioada 19-21 Septembrie. 75 de expozanti care propun solutiile de business smart ale momentului, 30 de speakeri internationali de elita, peste 70 de sesiuni cu experti de top ai industriei de internet&mobile, 10 seminarii-industry focus, gazduite pe trei scene, sunt elementele care se reunesc timp de trei zile intr-un concept unic pe piata locala.
Contextul creionat astfel devine sursa necesara pentru companiile si managerii care vor sa creasca profitabilitatea business-ului pe care-l conduc prin prezenta in online, indiferent de industria de care apartin.
Conceput pentru a facilita interactiunea dintre dezvoltatorii de solutii cu aplicabilitate in online si managerii structurilor care le pot necesita, Internet&Mobile World are o puternica dimensiune aplicata. 75 de companii expozante ofera dimensiunea concreta si contextul necesar generarii de noi proiecte de business. Acestea propun solutii care pot ajuta un business sa creasca prin solutii de digital marketing, social media, web 2.0, content management, connectivity, hosting & infrastructure, online security, eCommerce, mobile apps, web design & development.
Expo-conferinta va reuni pe parcusul celor trei zile peste 30 de speakeri internationali si locali de top, profesionisti care prezinta cele mai actuale tendinte, cu aplicabilitate in business, din domenii precum digital... mai mult
Luni, 06 August 2012, ora 12:32
Marius Ghenea, antreprenor si membru fondator al organizatiei VentureConnect, vorbeste despre perceptia sa asupra ideii de business angel, despre succesul afacerilor online, dar si despre planurile sale de a ajuta mediul antreprenorial din Romania, in 2012.
VentureConnect, fundatia in care se implica intr-o mare parte din timpul sau, incepe in acest sens o serie de proiecte ce au ca scop dezvoltarea afacerilor din mediul IT, online si, in general, de tehnologie.
Astfel, inca o data, Marius Ghenea este un adevarat business-angel pentru romani. A ales sa fie business-angel in varianta pe termen lung, care impune atentie si extrem de multa implicare, pastrand, insa, si timp pentru familie sau prieteni, sustine acesta intr-un interviu acordat Business24.
In ce stadiu se afla afacerile online din Romania, raportat cu situatia celor de afara? Merita sa investesti in online?
Orice investitie merita atat timp cat afacerea vine cu cifre si estimari concrete si plauzibile care sa demonstreze continua sa crestere si dezvoltare. Domeniul online este ofertant pentru ca, de regula, acesta se imparte in trei zone mari: e-commerce, web content si segmentul de tehnologie propriu-zisa.
Pentru Romania, in fiecare dintre cele trei segmente mentionate exista nise inca neexploatate la adevarata lor valoare. Iar privind din experienta unui investitor, mediul online este cel care poate fi masurat cel mai usor, deoarece ofera rezultate concrete, de regula intr-un timp relativ... mai mult
Sambata, 21 Aprilie 2012, ora 00:00