Liviu Taloi, Data Managing Director la DWF și specialist cu o experiență de peste 15 ani în Data Insights & Analytics vă prezintă parcursul de migrare a datelor de la GA3 la GA4, ca să
Industria de fashion a crescut la nivel mondial cu 5.5% anual fiind estimata la $2.4 trilioane, conform studiului realizat McKinsey Global Fashion Index in 2016, hainele si acessoriile aflandu-se in
Promovarea companiilor este in plin proces de reinventare. Conform EY Romania, 91% dintre companiile locale considera social media un avantaj competitiv, iar 74% folosesc aceste platforme pentru
Social Media Summit Bucuresti este conferinta care iti prezinta la fiecare inceput de an principalii jucatori din social media. In premiera, la editia din 19 februarie, de la Hotel Crowne Plaza
Patru nume grele in marketing online si optimizarea conversiilor vin, pentru prima data in Romania, la GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015: Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Larry Kim (Fondator
eTravel Conference, cel mai mare eveniment din Romania dedicat industriei turismului si modalitatilor de promovare a acesteia in mediul online, reuneste la cea de-a IV-a editie un numar record de
Peste 30 de antreprenori si profesionisti cunoscuti in industria de tehnologie la nivel global vor urca pe scena How to Web Conference 2015 pe 26 & 27 noiembrie pentru a impartasi bune practici,
Biz Analytics este un eveniment ce analizeaza modul in care companiile pot folosi cat mai eficient in businessul lor avalansa de date generate in era digitala si va avea loc la Cluj-Napoca, in data
Biz Analytics este un eveniment ce analizeaza modul in care companiile pot folosi cat mai eficient in businessul lor avalansa de date generate in era digitala si va avea loc la Cluj-Napoca, in data
Cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare,
Digitalul este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai importante canale de dezvoltare a comunitatilor de brand, iar despre asta veti afla mai multe pe 21 si 22 mai in cadrul Brands & Communities
Startup-urile care dezvolta produse inovatoare in domeniul tehnologiei mai au la dispozitie cateva zile pentru a aplica la programul de pre-accelerare MVP Academy.
Orice brand isi doreste ca utilizatorii sa fie fericiti datorita "relatiei" lor. Realitatea este insa ca putine firme reusesc sa faca asta, spune Ana-Maria Bogdan, General Manager R/GA Romania.