Peste 30 de antreprenori si profesionisti cunoscuti in industria de tehnologie la nivel global vor urca pe scena How to Web Conference 2015 pe 26 & 27 noiembrie pentru a impartasi bune practici, studii de caz concrete si lectii din propria experienta.
Acestia vor aborda teme precum dezvoltarea de produse tech cu potential si lansarea lor la scara globala, product marketing, content marketing, growth hacking sau formarea si gestiunea echipelor.
Anul acesta How to Web Conference 2015 aduce impreuna invitati cunoscuti la nivel international si peste 1000 de reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in tehnologie din regiune. Pe 26 & 27 noiembrie, la Bucuresti, acestia vor discuta despre inovatie in tehnologie, dezvoltarea de produse cu potential la nivel global, antreprenoriat si investitii, vor descoperi tendintele actuale si vor beneficia de oportunitati de networking cu actori relevanti din industria de tech.
Scena principala a conferintei este adresata fondatorilor de startup-uri si profesionistilor in tehnologie care lucreaza la produse cu crestere rapida si se confrunta cu provocari legate de produs si functionalitatile acestuia, scalare, cresterea bazei de date de utilizatori, marketing, vanzari sau managementul echipelor.
Startup-urile early stage vor putea afla mai multe despre obtinerea de investitii, relatia cu investitorii sau experienta intr-un program de accelerare participand la prezentarile si panelurile care vor avea loc pe cea de a doua scena... mai mult
Marti, 20 Octombrie 2015, ora 14:43
"IMM ReStart - Descopera-ti potentialul" ajunge la Targu Mures. Conferinta se desfasoara la Hotel Privo, Sala Connect, incepand cu ora 8:30, si ofera participantilor ocazia de a dezbate subiecte de actualitate cu specialisti din cele mai importante companii din tara, precum si de a descoperi oportunitati de dezvoltare personala si a afacerii.
Evenimentul este un concept unic, la nivel national, care se adreseaza reprezentantilor IMM: antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor financiar, resurse umane, vanzari, IT sau achizitii, aducand consultanta fiscala, financiara si legislativa mai aproape de mediul de afaceri local.
In plus, pe langa instrumentele de investitie si optimizare inteligenta, participantii la eveniment pot cunoaste si asimila beneficiile aduse de tehnologie in dezvoltarea propriei companii in noua era a hiperconectivitiatii si sa amplifice potentialul de dezvoltare personala al managerilor pentru consolidarea si dezvoltarea afacerilor.
Conferinta include in plen sesiuni de prezentare si un workshop interactiv si este urmata de intalniri private in trei domenii diferite.
Astfel, participantii care doresc sa abordeze subiecte individuale si sa primeasca sfaturi si consultanta personalizate gratuite pot programa o intalnire privata cu unul dintre reprezentantii companiilor prezente la eveniment prin completarea formularului, pe care il gasesc pe site-ul organizatorilor.
Ca element de unicitate, Doingbusiness.ro si EY Romania aduc... mai mult
Vineri, 09 Octombrie 2015, ora 17:51
Cum poate fi optimizata activitatea firmei? Care sunt cele mai noi reglementari fiscale si legislative? Ce riscuri afecteaza afacerea? Cum se aleg partenerii de afaceri potriviti?
Care sunt fondurile europene disponibile si cum pot fi accesate? Cum functioneaza psihologia vanzarilor, pentru a genera schimbari in comportamentul consumatorului?
Acestea sunt doar cateva intrebari la care invitatii la evenimentul "IMM ReStart - Descopera-ti potentialul", specialisti din cele mai renumite companii din tara vor oferi participantilor raspunsuri.
Evenimentul "IMM ReStart - Descopera-ti potentialul", se desfasoara marti, 9 iunie la Hotel International din Iasi, incepand cu ora 8:30.
In cadrul conferintei se vor dezbate subiecte de actualitate cu specialisti din cele mai importante companii din tara si se vor descoperi oportunitati de dezvoltare personala si a afacerii.
Evenimentul se adreseaza reprezentantilor IMM: antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor financiar, resurse umane, vanzari, IT sau achizitii. La editiile precedente*, circa un sfert din public a fost reprezentat de CEO, directorul general, proprietarul, adminstratorul sau directorul financiar al companiei, 40% din directori si manageri iar 35% din sefi servicii, responsabili, contabili, consultanti, specialisti etc.
In ceea ce priveste dimensiunea companiilor reprezentate in sala, cele mai multe (circa o treime) au cifra de afaceri intre 1 milion si 10 milioane de euro, 17% intre 500... mai mult
Vineri, 05 Iunie 2015, ora 11:35
Primele luni ale anului 2015 ne vor spune incotro ne vom indrepta insa antreprenorii joaca un rol major in relansarea sustenabila a economiei, spun specialistii.
"Daca proprietarii de afaceri si antreprenorii vor reusi prin leadership si propriul exemplu sa insufle curajul necesar managerilor sa-si asume progresul mai acelerat, anul 2015 va fi probabil cel mai bun an dupa 2008 incoace si va reprezenta punctul de inflexiune catre relansarea sustenabila a economiei din Romania. Premizele cresterii exista", explica antreprenorul Laszlo Pacso, Presedintele Asociatiei Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online (ADESCO), dar si Fondator si Coordonator Business Days Business Days.
Scaderea somajului si cresterea usoara, dar constanta a economiei, sunt premise pentru dezvoltarea multor afaceri care se bazeaza pe cresterea consumului, mai spune antreprenorul si organizatorul evenimentului care incepe pe 10 decembrie la Bucuresti.
"In acelasi timp, sesizam un grad mare de oboseala in randul afacerilor care au suferit de pe urma crizei si o nevoie din ce in ce mai mare a celor care conduc astfel de afaceri pentru relaxare si echilibru. Afacerile care se bazeaza pe explorarea acestor nevoi vor avea de asemenea succes", mai spune Laszlo Pacso, intr-un interviu acordat Business24.
Pregatiti o noua editie Business Days la Bucuresti. Ce surprize ne asteapta acolo?
Intr-adevar pregatim editia numarul 17 Business Days. O editie speciala, pentru ca aduce cateva lucruri... mai mult
Miercuri, 10 Decembrie 2014, ora 09:40