Prima editie a conferintei Marketing for Men isi propune sa ajute specialistii din industria marcomm sainteleaga mai bine relatia barbatilor din Romania cu shopping-ul.
Tema conferintei este una care nu a mai fost abordata pana acum in tara noastra, majoritatea clientilor indreptandu-si eforturile de marketing catre femei. Dincolo de puterea de decizie a acestora, rolul si influenta barbatului in decizia de cumparare este la fel de importanta, mai ales in contextul unui climat social in schimbare si al cresterii cumparaturilor online.
Dezbaterile se vor purta in jurul consumatorului masculin, analizand barbatul roman din perspectiva psiho-sociologica si la nivel de trend-uri. Laszlo Nagy (Stilmasculin.ro) si Cezar Ionascu (Domni de Romania) vor analiza noua preocupare pentru imagine si stil in randul barbatilor, iar Ionut Codreanu (Active Watch) va prezenta o analiza a imaginii masculine propagate de media.
Virgil Ricu aduce informatii din cabinetul de psihoterapie despre schimbarile la nivel de mentalitate a barbatilor si despre prietenia speciala dintre ei.
Vom afla despre barbati si din rezultatele unor studii de piata realizate pentru acest target la nivel de regiune si tara. Astfel, Ada Roseti(Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport "Species", ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA.
Laura Jimbu (Lighthouse Group) vaprezenta in exclusivitate primele rezultate... mai mult
Luni, 02 Septembrie 2013, ora 12:16