Ornamentele de Paste aparute din abundenta in unele zone ale Capitalei au stranit numeroase comentarii in ultimle zile.
Cele negative au deranjat-o pe Gabriela Firea, primarul general. Potrivit unui comunicat al Primariei Capitalei, comentariile negative la adresa Targului de Paste organizat in Piata Constitutiei fac parte din corul declaratiilor politicianiste exprimate de catre opozitie.
"PMB si-a propus sa promoveze cultura si valorile autentice romanesti in inima Capitalei, in preajma Sarbatorilor Pascale, iar tendinta unora de a specula politic un astfel de eveniment, criticand doar de dragul de a critica, este pur si simplu o incercare de a prejudicia imaginea primarului general si, implicit, a institutiei pe care Gabriela Firea o conduce", precizeaza sursa citata.
Doamna Firea, Bucurestiul e plin de oua colorate, dar mai dam mult in gropi? (Galerie foto)
Potrivit Primariei Capitalei, in organizarea acestui eveniment sunt angrenati sute de oameni cu experienta, printre ei si "colaboratori cu realizari recunoscute in marile capitale ale lumii".
Reprezentantii PMB precizeaza ca decorul din Piata Constitutiei, "care a facut obiectul unor comentarii rautacioase", este realizat de Dragos Buhagiar, "scenograf de renume international", membru al Uniunii Artistilor Plastici si al UNITER.
"Conform viziunii scenografice, decorul aduce in atentia publicului valorile estetice nationale autentice, prin reinterpretarea motivelor traditionale, dar si prin elemente... mai mult
Duminica, 09 Aprilie 2017, ora 22:50
Cea de a 14-a editie a evenimentului Zilele Biz se va desfasura in perioada 9-13 noiembrie, la Hotel Novotel, Bucuresti.
Organizatorii au pregatit un maraton de cinci zile, ce va reuni cinci domenii de business - Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR, Media & Marketing.
Conferinta reuneste nume puternice din domeniul de business din Romania, antreprenori si manageri cu vizune, specialisti si consultanti.
Audienta conferintei este specializata pe fiecare zi, pe temele conferintei, reunind manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, consultanti, investitori, ONG-uri si reprezentanti media.
Participantii sunt invitati sa ia parte si la sesiuni si workshop-uri dedicate segmentelor de Antreprenoriat, Inovatie, Management, CSR, Media & Marketing. Zeci de speakeri vor prezenta idei si studii de caz prin prisma experientei lor.
Detalii despre speakerii prezenti la editia de anul acesta si programul evenimentului gasiti pe www.zilelebiz.ro. mai mult
Vineri, 23 Octombrie 2015, ora 18:10
Peste 30 de antreprenori si profesionisti cunoscuti in industria de tehnologie la nivel global vor urca pe scena How to Web Conference 2015 pe 26 & 27 noiembrie pentru a impartasi bune practici, studii de caz concrete si lectii din propria experienta.
Acestia vor aborda teme precum dezvoltarea de produse tech cu potential si lansarea lor la scara globala, product marketing, content marketing, growth hacking sau formarea si gestiunea echipelor.
Anul acesta How to Web Conference 2015 aduce impreuna invitati cunoscuti la nivel international si peste 1000 de reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in tehnologie din regiune. Pe 26 & 27 noiembrie, la Bucuresti, acestia vor discuta despre inovatie in tehnologie, dezvoltarea de produse cu potential la nivel global, antreprenoriat si investitii, vor descoperi tendintele actuale si vor beneficia de oportunitati de networking cu actori relevanti din industria de tech.
Scena principala a conferintei este adresata fondatorilor de startup-uri si profesionistilor in tehnologie care lucreaza la produse cu crestere rapida si se confrunta cu provocari legate de produs si functionalitatile acestuia, scalare, cresterea bazei de date de utilizatori, marketing, vanzari sau managementul echipelor.
Startup-urile early stage vor putea afla mai multe despre obtinerea de investitii, relatia cu investitorii sau experienta intr-un program de accelerare participand la prezentarile si panelurile care vor avea loc pe cea de a doua scena... mai mult
Marti, 20 Octombrie 2015, ora 14:43
HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015, primul eveniment dedicat exclusiv specialistilor de resurse umane din domeniul serviciilor profesionale de externalizare din Romania, se va desfasura pe 28 octombrie, 2015, la Hotel InterContinental Bucuresti, sala Ronda.
Serviciile externalizate in Romania se confrunta cu o mare provocare in zilele noastre: identificarea resurselor umane adecvate.
In ultima perioada, acest segment a cunoscut o crestere anuala de 2 cifre iar resursele umane sunt un factor cheie in operatiunile de mentinere a costurilor in aceasta industrie.
Astfel, cu atat mai mult, liderii din industrie se preocupa sa gaseasca noi modalitati de capitalizare a resurselor care sa demonstreze un ROI asumat si adecvat si care sa genereze beneficii suplimentare, cum ar fi cresterea organizationala, eficienta, performanta si satisfactia clientului.
HR in Shared Services & Outsourcing Forum 2015 reuneste investitori in serviciile pentru afaceri, precum SSC, ITO, BPO, personalitati academice si reprezentanti ai autoritatilor, intr-un prim demers de a discuta si a descoperi noi instrumente, strategii si solutii pentru dezvoltarea, implementarea si optimizarea resurselor umane in domeniul externalizarii serviciilor.
Printre subiectele care vor fi abordate in cadrul
Dezvoltarea de parteneriate intre companii si institutii academice, cu accent pe colaborari in activitatile de afaceriPrioritizarea bugetelor si a obiectivelor de afaceri in resursele... mai mult
Miercuri, 14 Octombrie 2015, ora 10:37
Evenimentului Smart Marketing se va desfasura in zilele de 30 septembrie si 1 octombrie 2015 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.
Programul primei zile a evenimentului va anticipa asteptarile specialistilor in marketing si comunicare din mediul de business oferind informatii si discutii utile in ceea ce priveste tendintele din acest sector.
Printre temele discutate se vor afla:
Cum ne conturam o strategie de content marketing adaptata obiectivelor companiei?Content by storytellingSocial media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, InstagramCum cream strategia de content marketing in social mediaCum analizam si masuram eficienta campaniilor de social mediaCum crestem in mod eficient traficul pe site-ul de companie?SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greseli?Solutii SEO la indemana ta, budget freeCampaniile de search si importanta lor pentru cresterea business-uluiCampaniile de remarketingNewsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia?Display advertising - costuri vs. eficienta. Care sunt optiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?
Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discutii despre trendurile in marketing contemporan, eficienta creativa si Branding, dublate de predictii si analize legate de evolutia industriilor de PR, design, packaging si comunicare digitala ce vor fi illustrate cu studii de caz de la cea mai recenta editie a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment... mai mult
Marti, 22 Septembrie 2015, ora 13:53
Cea de-a saptea editie a conferintelor Marketing in Direct se va desfasura pe 24 septembrie, la Stejarii Country Club din Bucuresti.
In cadrul evenimentului participantii au ocazia sa afle know-how valoros despre cele mai bune tehnici pe care ar trebui sa le aplice in business-ul lor pentru a ajunge cat mai aproape de consumator.
Este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.
Cei 13 speakeri vor aborda tema generala de interes a conferintei de anul acesta - "Marketing digital sau promotii offline?" si totodata vor oferi sfaturi si informatii utile pentru managerii din diverse sectoare de business sau antreprenorii care vor sa isi dezvolte business-ul in directia corecta.
Chris Arnold, unul dintre speakers prezenti este fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra.
Inainte de a infiinta propria agentie de publicitate, Chris Arnold a condus departamentele de creatie ale unor agentii de renume precum Saatchi & Saatchi si in acelasi timp a reusit sa isi extinda contributia, aducand industriei de marketing o sursa de inspiratie - cartea Ethical Marketing & The New Consumer, contribuind totodata la redactarea materialelor pe unul dintre cele mai cunoscute bloguri de marketing - Brand Republic.
Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys va vorbi despre... mai mult
Vineri, 11 Septembrie 2015, ora 16:35
"Summitul Bancar: Banking 365 - Banca Viitorului" se va desfasura joi, 18 iunie 2015, incepand cu orele 9.00 am, la Marshal Garden Hotel din Calea Dorobantilor.
Evenimentul se adreseaza profesionistilor, care doresc sa fie la curent cu tot ce este nou in comunitatea bancara, cu tot ceea ce inseamna provocarile si oportunitatile din mediul de afaceri aduse de noile tehnologii de informare si comunicare, de tendintele de dezvoltare care ne vor guverna viitorul.
Aportul informational al unor invitati straini, speakeri cu expertiza de marca din lumea bancara care vor aborda teme de actualitate ale comunitatii bancare internationale, schimbul de experienta relevant pentru toti profesionistii interesati de o Romanie in care creditarea este oportun sa functioneze cu business-uri serioase, care sa isi indeplineasca rolul de intermediere finaciara sau crearea unui mediu comunicational adecvat in contextul in care vocea clientului se impune in continuare sa fie ascultata, iar bancherii au nevoie sa fie pregatiti de azi pentru ziua de maine, sunt doar cateva dintre punctele forte ale evenimentului.
"Intr-un mediu de afaceri in continua schimbare, ramanem fideli strategiei noastre de a ne sprijini clientii in a deveni mai competitivi, mai inovativi, mai eficienti. Piata serviciilor financiar-bancare se transforma radical: serviciile se comoditizeaza, digitalizarea castiga teren, profilul clientilor se schimba radical. Astfel, este critic ca furnizorii de servicii... mai mult
Miercuri, 10 Iunie 2015, ora 11:13
Crisispedia aduce in Romania, pentru prima data, doi comunicatori de talie internationala, specializati in situatii de criza.
Neil Chapman din Marea Britanie si Dimitri Schildmeijer din Olanda vin la Bucuresti pe 29 si 30 septembrie, la World Trade Center, ca speakeri in cadrul evenimentului dedicat comunicarii de criza.
Explozia Deepwater Horizon din Golful Mexic, reactiile autoritatilor americane dupa uraganul Katrina, gestionarea comunicarii dupa atacurile din 11 septembrie sunt doar cateva exemple de cazuri in care cei doi experti au fost implicati de-a lungul timpului.
In cadrul conferintei din 29 septembrie, vor fi analizate studii de caz din intreaga lume, punand accent pe strategiile de comunicare folosite si pe rezultatele obtinute. Prezentarea celor doi invitati va dezvalui mecanisme de analiza si de raspuns ale companiilor, in diferite situatii de criza din mediul de afaceri.
In cea de-a doua zi a evenimentului vor avea loc doua workshop-uri aplicate, in care se vor dezbate rolul managementului in cadrul celulei de criza, aspecte de media training si reguli de urmat in conceperea unei strategii de comunicare eficiente.
Evenimentul se adreseaza profesionistilor care ocupa pozitii de middle & top management, precum si specialistilor in PR din toate domeniile.
Cu peste 25 de ani dedicati gestionarii situatiilor de criza care au captat titlurile marilor cotidiane, Neil Chapman a lucrat indeaproape cu managementul de top al unora dintre cele mai... mai mult
Marti, 09 Iunie 2015, ora 13:45