Cea mai importanta competitie europeana de PPC, SEO si Content Marketing va avea gala de premiere la Palatul Parlamentului din Bucuresti, pe 14 mai. Agentiile si echipele in-house mai pot inscrie campanii in competitia European Search Awards pana pe 28 februarie.
Evenimentul este deja o traditie pentru cele mai bune agentii, campanii si profesionisti din industrie, si valideaza, an de an, excelenta, inovatia si profesionalismul din segmentul de search din Europa.
Organizatori: We Are Search, Don't Panic si SEOmonitor
We are Search este semneaza integral premiile The Search Awards, competitii printre care se numara UK Search Awards, MENA Search Awards, APAC Search Awards, US Search Awards si Global Search Awards.
Don't Panic este unul dintre cei mai importanti organizatori de evenimente din Marea Britanie si totodata cel care este cunoscut in randul publicului datorita reputatiei, a eticii si a credibilitatii.
SEOmonitor este sponsorul principal al European Search Awards. Aplicatia cu acelasi nume dezvoltata in Romania si folosita de specialisti din intreaga lume se autodefineste drept creator de solutii SEO care ajuta agentiile sa isi concentreze proactiv eforturile pe lucrurile care conteaza.
Inscriere si desfasurare
European Search Awards deschide mai multe categorii si subcategorii de premii:
- Campaign Awards (Best Use of Search - Retail / Ecommerce SEO & PPC, Best Use of Search B2B SEO & PPC, Best Local SEO Campaign, Best Low Budget PPC Campaign,... mai mult
Miercuri, 19 Februarie 2020, ora 13:22
Spinoff al celebrei gale European Search Awards, Content Awards este un eveniment dedicat industriei de content din Europa. Conform descrierii din comunicarile oficiale, in cadrul festivitatii este celebrata excelenta in content marketing si sunt rasplatite agentiile si echipele interne ale companiilor europene generatoare de continut de calitate care atrage, informeaza, implica si retine audientele pentru a obtine trafic si, in definitiv, profit.
Pe 17 ianuarie, organizatorii European Search Awards 2020 au anuntat lista proiectelor finaliste ale competitiei, printre care se numara si Visibility Report, un instrument autohton de analiza digitala dezvoltat de Upswing.
Desfasurarea competitiei European Content Awards
Evenimentul deschide 23 de categorii pentru campaniile inregistrate. Inscrierea proiectelor a avut termenul limita pe 12 decembrie, iar pe 17 ianuarie au fost anuntati finalistii.
Visibility Report, toolul de analiza digitala care ilustreaza dimensiunea reala din online pentru branduri din 25 de industrii se afla pe lista finalistilor European Content Awards la doua categorii:
- B2B Content Campaign of the Year
- Content Strategy of the Year
Acestei nominalizari i se alatura campanii dezvoltate de agentii din numeroase tari europene pentru clienti de renume international, precum:
- Peak Ace Agency & Sephora
- Visibility Agency & Raiffeisen Bank
- 72Point Agency & Volkswagen
Decernarea premiilor European Content Awards
Pe 27... mai mult
Vineri, 31 Ianuarie 2020, ora 12:51