Noua eticheta pentru anvelope va fi introdusa in Uniunea Europeana de la 1 noiembrie 2012, urmand sa aiba un rol important in reducerea severitatii accidentelor si salvarea vietilor omenesti, sustine Sean Haight, "un manechin uman pentru crash test" de la Collision Safety Institute.
Sean Haight este fiul lui Rusty Haight, cel care detine recordul mondial pentru omul cu cele mai multe teste de impact, si este un experimentat crash tester in cadrul Collision Safety Institute.
Intr-un schimb de experienta cu Goodyear Dunlop, Haight a afirmat ca dezvoltarea si cresterea continua a nivelului de informare si constientizare in randul consumatorilor cu privire la gradele si criteriile de performanta ale unei anvelope, cum ar fi performanta la franare, ar putea juca un rol major in a face mai sigure drumurile din Europa.
Pe baza experientei sale in calitate de inginer expert auto si de profesionist in teste de impact la Collision Safety Institute din San Diego, USA, el a explicat cum se comporta diferite anvelope in timpul unui accident.
"Uneori, coliziunile nu pot fi evitate, insa, cand se intampla, sa ai viteza cea mai mica la impact este un factor esential pentru reducerea pagubelor produse atat asupra vehiculului cat si in interiorul acestuia. De exemplu, cand o masina este echipata cu anvelope care au o aderenta mare pe carosabil umed, ea va frana mai eficient, ceea ce va duce la distante de oprire mai scurte, evitand pe cat se poate coliziunile sau diminuand... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 18:58