In ultimul deceniu, Clean Beauty a devenit un concept la moda cu ajutorul termenilor "fara parabeni", "fara sulfati", "organic" si altor termeni asemanatori. Nestiind CE si DE CE cumparam aceste produse, multe etichete au aparut fara sa aiba un mesaj clar in spate. Cat este marketing si ce este real?
Despre sulfati, parabeni, arome si coloranti sintetici, dar si despre diferenta dintre bio, organic si natural, am stat de vorba cu Haircare.ro, magazin de produse de ingrijire pentru par si piele.
Impreuna am analizat cele mai in voga logouri si ingrediente Clean Beauty si ce substante se ascund pe etichetele unor produse din trusele noastre de ingrijire!
CLEAN BEAUTY: Ce etichete sunt doar marketing si care sunt cele importante de urmarit?
Clean inseamna atunci cand un produs cosmetic sau de igiena este compus din ingrediente non-toxice, bazate pe plante, pentru a produce rezultatele dorite.
Definitiile conceptului Clean Beauty sunt subiective si adesea se schimba de la companie la companie. Prin ambalajul folosit sau modul in care listeaza ingredientele folosite, gasim o serie de logouri si simboluri care doresc incadrarea produselor in acest categorie.
Putem avea incredere in toate etichetele aparute? Pe scurt, nu. Pentru a ne familiariza cu acestea, trecem in revista cele mai des intalnite etichete din categoria Clean Beauty si selectam care sunt cele care au logouri certificate:
B I O ✔
Certificarea BIO atesta faptul ca produsele sau... mai mult
Joi, 13 Februarie 2020, ora 11:21