Emi Gal este unul din tinerii care fac cinste Romaniei peste hotare. Numit de unele publicatii Mark Zuckerberg al Romaniei, Emi Gal, fondatorul Brainient, priveste cu modestie aceasta comparatie.
"Nu sunt nici miliardar si nici nu am construit ceva utilizat de un miliard de oameni", spune acesta, punctand insa faptul ca timpul nu s-a scurs inca si multe se mai pot intampla in viitor.
Ce face Brainient? Transforma publicitatea TV in ceva interactiv si interesant pentru privitorul care foloseste gadgeturile moderne pentru a se uita la televizor.
Spiritul antreprenorial l-a insotit inca din copilarie, iar in facultate deja facea software pentru mari companii din Europa si SUA. Nu toate proiectele sale au avut succes, dar chiar si esecul l-a impins catre mai bine.
Ideea Brainient, compania care face videoclipuri interactive pentru marile televiziuni, s-a nascut din esecul Brain TV si astazi este un proiect desfasurat atat in Romania cat si in Marea Britanie si SUA.
In ceea ce priveste planurile, obiectivul e clar: "Dominatia mondiala". Sau macar pozitia de lider in spatiul european al videoclipurilor interactive, spune Emi Gal, intr-un interviu acordat Business24.
Aveti o poveste extrem de interesanta si unele publicatii chiar v-au comparat cu Mark Zuckerberg. Cum ati inceput sa faceti afaceri si ce parere aveti despre aceasta comparatie?
Am inceput totul in dormitorul propriu (echivalentul romanesc al unui "start-up garage"), in facultate. Nu voiam sa... mai mult
Sambata, 06 Iunie 2015, ora 00:00