Retailerul online eMag anunta vanzari de peste 115 milioane de lei, la doar 30 de minute dupa inceperea evenimentului de shopping Black Friday, care a debutat la ora 6:55.
La momentul inceperii evenimentului de reduceri, pe platforma online erau peste 220.000 de oameni, care au plasat mai mult de 100.000 de comenzi, in primele 10 minute.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din: Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi si Slatina. Pe lista produselor tranzactionate s-a aflat si un Volvo XC 90 de 59.000 de euro, comandat in primele minute.
De asemenea, 25.000 de produse au fost comandate cu livrare in puncte de ridicare easybox. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.
Potrivit datelor publicate vineri de retailer, pentru aceasta zi sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul intregii zile.
Reprezentantii eMag estimau, recent, vanzari de peste 500 de milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2019.
Printre ofertele pregatite de eMag de Black Friday 2019 se afla: 70.000 de televizoare (inclusiv la diagonale mari), 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 masini de spalat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion (ceasuri, genti, incaltaminte, geci de iarna etc.), 150.000 de parfumuri si cosmetice, 400.000 de jocuri si jucarii, 200.000 de anvelope (in special de iarna), 400.000 de produse de casa si gradina, respectiv... mai mult
Vineri, 15 Noiembrie 2019, ora 10:38
Consiliul Concurentei (CPC) din Bulgaria a sanctionat compania Dante International, proprietarul retailerului online eMAG, cu o amenda totala de 758.380 leva (387.750 euro) pentru incalcarea practicilor concurentiale in timpul a doua campanii promotionale, relateaza Sofia Globe.
In replica, directorul general eMAG sustine ca decizia autoritatilor bulgare de control (care face referire la campania Black Friday din 2013) este "abuziva si injusta" si ca vor actiona in consecinta, mentionand ca nu vor plati nimic.
"Decizia autoritatilor bulgare de control este abuziva si injusta. Vom contesta si conform opiniei avocatilor vom avea castig de cauza fara discutie, nu vom plati nimic.
Nu este o coincidenta faptul ca aceasta comunicare a fost facuta in aceasta dimineata, pe data de 28 noiembrie, data la care noi derulam in Bulgaria campania de Black Friday, eMAG fiind singura companie care deruleaza acest eveniment in online.
Noi interpretam acest fapt ca raspuns la ofertele si preturile bune pentru cumparatorii din Bulgaria si care a pus mare presiune pe competitorii locali.
Spre exemplificare a interpretarii abuzive, in campania in care am luat o amenda de 105.000 euro am vandut 6 espressoare cu o valoare toatala de 1.000 de euro", a declarat Iulian Stanciu, director general, eMAG, intr-un drept la replica transmis publicatiei Business24.
Care sunt argumentele autoritatilor bulgare
Potrivit autoritatii de reglementare bulgare, campania de Black Friday... mai mult
Vineri, 28 Noiembrie 2014, ora 16:25
Retailerul eMAG.ro estimeaza ca va inregistra in acest an o crestere a afacerilor de peste 50%, mai mare decat cea anticipata in aprilie, cand compania prognoza un avans al vanzarilor de 40%, la 260 milioane de euro.
"A fost un an foarte bun pentru eMag. Reusim sa generam o crestere a vanzarilor de peste 50% in Romania si sa lansam noi produse (...). Dupa rezultatele din trimestrul trei, ne uitam la mai mult", a declarat vicepresedintele si directorul executiv al retailerului, Violeta Luca, potrivit Mediafax.
In luna aprilie a acestui an, directorul general al eMAG.ro, Iulian Stanciu, a estimat ca vanzarile retailerului vor depasi 260 milioane de euro in 2014, in crestere cu mai mult de 40% fata de anul precedent, in urma investitiilor de anul trecut si al celor programate in acest an, in suma de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internationala.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piata romaneasca. Retailerul este detinut de Dante International, al carei actionar principal este grupul Naspers. mai mult
Marti, 28 Octombrie 2014, ora 16:24
Veniturile obtinute de eMag, cel mai mare magazin online din Romania, au atins 187 milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an are ca obiectiv majorarea acestora cu mai mult de 40%, la peste 260 milioane de euro.
Compania a anuntat ca investitile de anul trecut, impreuna cu cele din acest an, se ridica la 11,5 milioane de euro, din care o treime este destinata dezvoltarii pe plan international, conform Mediafax.
"Cresterea mare a vanzarilor in acest an este rezultatul transformarii prin care trece eMAG prin investitii din ce in ce mai mari. Folosim din ce in ce mai multa tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional si adresam un numar in crestere de categorii", a declarat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.
eMAG a alocat un buget de investitii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internationala si trei milioane de euro pentru dezvoltarea si implementarea de tehnologii noi. Diferenta este alocata dezvoltarii angajatilor, logistica si marketing de brand.
eMag este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria
Retailerul este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria si a ajuns la o baza de 36 de milioane de potentiali cumparatori.
Pentru acest an, eMAG are ca principal obiectiv marirea bazei de clienti, prin continuarea dezvoltarii regionale.
"Am invatat mult si am construit un brand puternic in ultimii ani. Prin extinderea internationala scalam aceste cunostinte,... mai mult
Luni, 28 Aprilie 2014, ora 13:31
eMag, cel mai mare retailer online din Romania, cu o cifra de afaceri de 165 milioane de euro anul trecut, continua politica de extindere anuntata de conducerea companiei si lanseaza un magazin online in Ungaria, dupa inaugurarea unei unitati similare in Bulgaria, anul trecut.
Magazinul online eMag va fi inaugurat, cel mai probabil, luna viitoare si va avea, in momentul lansarii mai mult de 20.000 de produse in stoc. Acesta este cel de-al doilea magazin virtual deschis de eMag, dupa ce in 2012 au intrat pe piata din Bulgaria. Compania va face si in tara vecina livrari in 24 de ore.
Site-ul este gestionat tot de Dante International, companie condusa de Iulian Stanciu, cel care este si actionar minoritar la eMag, alaturi de Radu Apostolescu. Cei doi antreprenori romani detin, impreuna, aproximativ 30% din actiunile eMag, restul fiind preluat de fondul de investitii Naspers, intr-o tranzactie care nu a fost facuta public.
Intrarea grupului Naspers in actionariat a fost determinata de pozitia eMag in retail-ul regional, intentia grupului fiind capitalizarea know how-ul companiei locale pentru expansiunea grupului in regiune.
Dupa ce eMag a fost preluat de grupul sud-african Naspers, care mai detine in Romania compania PayU, retailerul online a facut prima extindere in regiune, prin deschiderea eMag.BG.
Tombola pentru popularizare
Asa cum s-a intamplat si in momentul intrarii pe piata online din Bulgaria, eMag desfasoara o tombola pentru a populariza brandul... mai mult
Miercuri, 14 August 2013, ora 13:45
eMag, cel mai mare retailer online din Romania, a avut, in 2012, un profit de sase ori mai mic decat in 2011.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 153,7 milioane euro, venituri de 154,3 milioane euro si un profit de numai 181.000 de euro, potrivit Capital.
In 2011, compania a inregistrat afaceri de 146,6 milioane de euro, venituri de 147,5 milioane de euro si un profit de 1,2 milioane de euro.
Cititi mai multe despre eMag a avut un profit mai mic cu peste un milion de euro, in 2012 pe Ziare.com mai mult
Duminica, 14 Iulie 2013, ora 12:32
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Afiliatii vor putea promova peste 200.000 de produse inscrise in program la lansare.
Okazii.ro intra pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG pregateste o lovitura de piata prin strategii de marketing
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
"Platforma de marketing afiliat Okazii.ro va oferi o modalitate simpla si eficienta de monetizare pentru site-urile si blogurile romanesti.", declara Emilia Corban, senior marketing project manager Okazii.ro.
Din cele 2,4 milioane de produse listate pe Okazii.ro, afiliatii vor putea sa promoveze peste 200.000 de produse, noi si second-hand, numarul acestora fiind in crestere permanenta.
Produsele provin de la utilizatorii platformei Okazii.ro, persoane fizice, dar si din partea persoanelor juridice si a magazinelor online.
Produsele fac parte din noua categorii, si anume: Fashion&Beauty, Computere si Electronice, Telefoane Mobile, Universul copiilor, Librarie, Arta si... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 12:56
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin vocea managerului Dorin Boerescu:"eMAG are un business online absolut remarcabil.(...) Acelasi business cred insa ca il va incurca in construirea unei retele".
Piata de marketing afiliat din Romania va creste anul acesta cu aproximativ 70%, impinsa de catre cei doi mari jucatori din domeniu: eMAG si 2Parale.
eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, si 2Parale, platforma de marketing afiliat cu cele mai multe magazine inscrise in reteaua sa, isi disputa suprematia pe segmentul vanzarilor online generate prin intermediul afilierii.
Lupta dintre cele doua companii se da in contextul in care piata de publicitate online este estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
Recent, sistemul de marketing afiliat al eMAG, ProfitShare, a fost preluat de catre Conversion Marketing, care-l va pune la dispozitia si altor retaileri, iar aceasta mutare va ascuti competitia pe piata de marketing online,... mai mult
Joi, 04 Aprilie 2013, ora 11:44
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in 2013, la 400 de magazine online.
Lupta se va da pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
Marketingul afiliat este un instrument online prin care afiliatul (asociat/partener) obtine un comision de la furnizor pentru vanzarile catre clientii pe care i-a directionat.
Sistemul eMAG Profitshare, solutie de marketing afiliat dezvoltata intern de catre eMAG, a fost inspirat de sistemul de marketing afiliat oferit de catre Amazon.com, cel mai mare retailer online din lume, care a creat acest model de business in iulie 1996.
In ultimii patru ani, eMAG a platit afiliatilor sai comisioane in valoare de un milion de euro.
Compania Conversion Marketing, detinuta in proportie de 90% de catre eMAG, gestioneaza sistemul de marketing afiliat pentru eMAG si se va ocupa si de noul Profitshare 2.0, platforma de afiliere multi-advertiser.
Marius Pahomi, directorul general al Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care vor fi conditiile in care o companie va fi acceptata in sistemul de marketing afiliat Profitshare 2.0, dar si care va fi modelul de... mai mult
Joi, 21 Martie 2013, ora 08:27