eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, si-a ratat tinta de afaceri pentru anul 2012, perioada in care estimase vanzari de 180 de milioane de euro. Retailerul a inregistrat anul trecut vanzari de 165 de milioane de euro, dar vrea sa recupereze in urmatorii cinci ani si sa ajunga la afaceri de un miliard de euro.
Pentru anul 2013, oficialii eMAG au estimat vanzari de 200 de milioane de euro, cifra la care se va ajunge, au spus acestia, prin expansiunea retailerului pe noi segmente de piata, precum fashion, alimente sau auto.
"Cresterea accelerata va veni din intrarea pe noi categorii. Daca intram pe fashion - o piata cu o cifra de patru miliarde de euro pe an - si ajungem la o cota de 10%, am avea un rulaj de 400 de milioane de euro. Piata de anvelope si accesorii auto este mai mare de 500 de milioane de euro. Piata de alimente - FMCG - este de 15 miliarde de euro pe an", a declarat Iulian Stanciu, seful eMAG, in cadrul unei intalniri cu cativa reprezentanti ai media.
Directorul eMAG nu a explicat, insa, care au fost motivele pentru care retailerul nu si-a atins tinta de vanzari pentru anul 2012.
Concurenta "loveste" cu preturi mai mici"
"Piata nu s-a dus in jos, dar s-a diversificat oferta si s-au inmultit numarul de magazine online", explica specialistii din zona e-commerce.
Cu alte cuvinte, concurenta a devenit tot mai acerba. Si acest aspect se reflecta si in preturi. Spre exemplu, iPhone 5, varianta cu spatiu de stocare de 16GB, are un pret... mai mult
Joi, 23 Mai 2013, ora 17:00