eMag, cel mai mare retailer online din Romania, a avut, in 2012, un profit de sase ori mai mic decat in 2011.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 153,7 milioane euro, venituri de 154,3 milioane euro si un profit de numai 181.000 de euro, potrivit Capital.
In 2011, compania a inregistrat afaceri de 146,6 milioane de euro, venituri de 147,5 milioane de euro si un profit de 1,2 milioane de euro.
Cititi mai multe despre eMag a avut un profit mai mic cu peste un milion de euro, in 2012 pe Ziare.com mai mult
Duminica, 14 Iulie 2013, ora 12:32
eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, si-a ratat tinta de afaceri pentru anul 2012, perioada in care estimase vanzari de 180 de milioane de euro. Retailerul a inregistrat anul trecut vanzari de 165 de milioane de euro, dar vrea sa recupereze in urmatorii cinci ani si sa ajunga la afaceri de un miliard de euro.
Pentru anul 2013, oficialii eMAG au estimat vanzari de 200 de milioane de euro, cifra la care se va ajunge, au spus acestia, prin expansiunea retailerului pe noi segmente de piata, precum fashion, alimente sau auto.
"Cresterea accelerata va veni din intrarea pe noi categorii. Daca intram pe fashion - o piata cu o cifra de patru miliarde de euro pe an - si ajungem la o cota de 10%, am avea un rulaj de 400 de milioane de euro. Piata de anvelope si accesorii auto este mai mare de 500 de milioane de euro. Piata de alimente - FMCG - este de 15 miliarde de euro pe an", a declarat Iulian Stanciu, seful eMAG, in cadrul unei intalniri cu cativa reprezentanti ai media.
Directorul eMAG nu a explicat, insa, care au fost motivele pentru care retailerul nu si-a atins tinta de vanzari pentru anul 2012.
Concurenta "loveste" cu preturi mai mici"
"Piata nu s-a dus in jos, dar s-a diversificat oferta si s-au inmultit numarul de magazine online", explica specialistii din zona e-commerce.
Cu alte cuvinte, concurenta a devenit tot mai acerba. Si acest aspect se reflecta si in preturi. Spre exemplu, iPhone 5, varianta cu spatiu de stocare de 16GB, are un pret... mai mult
Joi, 23 Mai 2013, ora 17:00
Magazinul online eMAG.ro a avut anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane euro, in crestere cu 13,8% fata de 2011, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al Dante International, compania care gestioneaza site-ul.
"2012 a fost cel mai bun pentru Dante International, am acumulat experienta si am atras un partener puternic, grupul sud-african Naspers. De asemenea, am extins gama de produse disponibile pe emag.ro si ne-am extins in Bulgaria, experienta pe care o vom replica si in alte tari din zona", a afirmat Stanciu intr-o conferinta.
La nivelul anului 2011, afacerile eMAG.ro au crescut cu 42%, la 145 milioane de euro.
El a adaugat ca intrarea Nasper in actionariatul Dante International va aduce stabilitate si va permite companiei sa isi faca planuri si sa investeasca pe termen lung.
"In 2012, investititiile noastre au totalizat 5,5 milioane de euro, respectiv 3,3% din cifra de afaceri. Din totalul investititiilor, 3 milioane de euro am alocat pentru infrastructura IT&C a companiei, iar doua milioane de euro in logistica", a spus Stanciu.
La finele lunii iulie 2012, Naspers a anuntat ca a preluat 70% din actiunile Dante International. Valoarea tranzactiei nu a fost data publicitatii.
Anul trecut, piata locala electroIT a crescut cu 4,5%, la 1,25 miliarde de euro.
"Piata de profil va continua sa creasca si in anii urmatori, dar nu intr-un ritm alert", a afirmat Stanciu.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 11:29
Black Friday 2012 a generat vanzari peste asteptari pentru unii retaileri, in timp ce pentru altii a insemnat blocarea site-urilor. Principalele site-uri de profil de pe piata, altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, au inregistrat reale probleme in acest interval si nu au putut fi accesate.
Pana la 09.30, eMAG.ro epuizase 40% din stocul de produse desktop si monitor si 69% din stocul de produse electrocasnice. Cele mai mari procente au fost inregistrate de laptopuri (83%), imprimante (84%) si produsele de ingrijire personala (77%).
La ora 12:00, eMAG a anuntat noile cifre record pentru Black Friday: peste 100.000 de produse comandate. Pana la acea ora, peste 1,2 milioane de vizitatori intrasera pe site-ul eMAG.ro, care s-a blocat in cateva momente, cumuland 20 de minute de inactivitate.
Un alt site IT, evoMAG a anuntat pe Twitter in jurul orei 13:30 ca magazinul a vandut pana 60% din stocul de produse aflate in promotia Black Friday 2012.
Flanco si-a indemnat clientii sa viziteze magazinele, iar la doua ore de la lansarea campaniei Black Friday inregistrase vanzari de peste 30 de ori mai mari decat intr-o zi obisnuita, dupa cum au anuntat reprezentantii companiei.
Cele mai vandute produse, in primele doua ore, fusesera televizoarele cu ecran plat, notebook-urile si masinile de spalat.
Ulterior, la ora 13:25, oficialii Flanco au anuntat noi cifre de vanzari. Mai precis, dupa cinci ore de la inceperea Black Friday, Flanco vanduse peste... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2012, ora 18:36
eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, isi lanseaza miercuri fundatia, care va avea acelasi nume, au anuntat reprezentantii companiei.
In cadrul evenimentului de lansare, din partea eMAG.ro vor participa Iulian Stanciu, directorul general al magazinului online, Radu Apostolescu, vicepresedinte.
Presedintele fundatiei eMAG va fi Tudor Vlad.
Oficialii companiei nu au oferit detalii despre bugetul pe care il va avea fundatia.
"Vom avea langa noi 15 oameni care reprezinta Romania in lume prin performantele lor", au spus reprezentantii retailerului online.
eMAG.ro a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 145 de milioane de euro, sub estimarile companiei de 150 de milioane de euro. Pentru 2012, oficialii companiei estimeaza o crestere a veniturilor, pana la 180 de milioane de euro.
Cu o cota de piata de 70% in comertul online din Romania, eMAG este cel mai mare magazin din Sud Estul Europei dupa cifra de afaceri: in 2010, vanzarile eMAG au fost de 12 ori mai mari decat toate vanzarile online din Bulgaria.
1,3 milioane de comenzi a inregistrat eMAG in anul 2011, de peste 300 de ori mai mult decat in urma cu 10 ani. Daca in 2002, catre magazinul online eMAG au fost plasate 4.300 de comenzi, numarul acestora a crescut exponential, inregistrandu-se 42.000 in 2005, pentru ca numarul acestora sa se ridice la 370.000 in 2008 si la 1,3 milioane anul acesta.
eMAG este detinuta de grupul Naspers, unul dintre cei mai mari jucatori globali din... mai mult
Marti, 23 Octombrie 2012, ora 13:23
Magazinul online eMAG a inregistrat in 2011 afaceri mai mari cu 42%, la 145 milioane euro, estimand pentru acest an o cifra de afaceri de 180 de milioane euro, a anuntat miercuri compania.
"Anul 2011 a fost anul revenirii pe crestere a vanzarilor, iar jumatate din crestere a fost adusa proactiv de noi. Un alt lucru interesant in 2011 este schimbarea comportamentului de cumparare: nu te mai poti lauda la televizor cu cele mai mici preturi sau cele mai bune servicii, clientii au invatat sa compare, sa verifice si sa aleaga. Si aici noi stam bine, livram ceea ce promitem", a declarat directorul general eMAG, Iulian Stanciu.
eMAG are o cota de piata de 70% in piata online de electronice si IT, potrivit companiei.
Cele mai bine vandute produse au fost tabletele, smartphone-urile, laptopurile si Smart TV, pe aceste segmente estimandu-se o crestere accelerata si in 2012.
eMAG, lansat in 2001 ca un magazin online de calculatoare si birotica, are un portofoliu in care se regasesc produse electronice, IT electrocasnice si telecomunicatii.
eMAG integreaza si Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri, include si categorii precum: jucarii, carti, muzica si asigurari, ofertate si livrate de alti retaileri sau parteneri.
eMAG face parte, alaturi de Network One Distribution si Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu. mai mult
Miercuri, 29 Februarie 2012, ora 15:04
Suma cheltuita la nivel global pe produse IT va depasi 1 trilion de dolari in 2012, chiar daca rata de crestere a domeniului va fi mai mica decat anul trecut, a anuntat Asociatia Consumatorilor de Electronice.
Piata de Smartphone, a doua cea mai mare piata de electronice din lume in 2011 va ajuta si anul acesta la cresterea vanzarilor, sustine aceeasi sursa in cadrul unui eveniment ce a premers lansarii Consumer Electronic Show (CES) de anul acesta, scrie Mercurynews.
Tabletele PC, piata cu cea mai rapida crestere va avea si ea o cota mare in vanzarile globale, pe masura ce consumatorii din tari emergente precum China, India si Brazilia vor investi in astfel de gadget-uri.
Cresterea inregistrata de aceste doua piete ar urma sa incetineasca in 2012, comparativ cu anul 2011, dar acest lucru va fi un rezultat al cifrelor inregistrate anul trecut, si nu din cauza unei incetiniri a cererii, a declarat Steve Bambridge, director de cercetare al GfK Boutique Research, partner al Asociatiei Consumatorilor de Electronice.
"Rata de crestere va fi mai mica pentru ca asa trebuie sa fie. A fost o adevarata explozie," considera Bambridge.
Cifra inregistrata din vanzarile de IT ar trebui sa atinga, totusi, 1,04 trilioane de dolari, cu 5 procente peste suma cheltuita in 2011. Cele 993 miliarde de dolari cheltuite in 201a au reprezentat o crestere de 8% fata de 2010.
Piata IT, infloritoare si in Romania
Pentru RHS, unul dintre principalii distribuitori de componente... mai mult
Luni, 09 Ianuarie 2012, ora 08:37