Reprezentantii eMAG sustin ca au ajuns la o intelegere cu Consiliul Concurentei in cadrul investigatiei care s-a soldat cu amendarea societatii care administreaza platforma de cumparaturi online cu 6,7 milioane de euro.
"eMAG a colaborat cu autoritatea de concurenta pe tot parcursul investigatiei si a pus la dispozitie, in mod transparent, dincolo de obligatia legala de a coopera, toate datele si informatiile privind modul de functionare a platformei Marketplace pentru o intelegere completa a acestui nou model de comert electronic", se precizeaza intr-un comunicat de presa.
Se sustine, in condinuare, ca platforma eMAG a functionat in primii 12 ani de activitate doar cu vanzare directa, apoi, treptat, prin eMAG Marketplace, partenerii au avut posibilitatea sa isi vanda produsele, in baza unor reguli care au fost adaptate din mers.
"Concomitent cu plata amenzii, compania si-a asumat voluntar o serie de masuri in fata autoritatii de concurenta, prin care regulile si algoritmii vor fi mult mai transparenti. Astfel, perspectivele de dezvoltare ale partenerilor vor creste prin predictibilitate, acces la date si o solutionare rapida a problemelor", se mai afirma in comunicat.
"Procesul de dezvoltare a platformei a presupus de multe ori solutii rapide in interesul clientilor, dar unele dintre ele au fost impredictibile pentru alte parti implicate in platforma. Desi izolate, aceste situatii au generat ingrijorari ale autoritatii de concurenta, impreuna cu care am depus... mai mult
Marti, 29 Decembrie 2020, ora 20:13
Peste sapte milioane de masti de protectie vor fi disponibile incepand de astazi pe eMAG, clientii pot comanda produsul fara adaos comercial.
Mastile sunt disponibile in seturi de 50 de bucati, iar pentru ca interesul este extrem de mare, dar si in scopul prevenirii revanzarii la pret crescut, comenzile sunt limitate la o cutie pentru fiecare client.
Avand in vedere stocurile actuale, pretul fara adaos este de 146,83 de lei si va fi actualizat saptamanal, lunea si joia, pe baza costului mediu ponderat de la fiecare aprovizionare, afisat transparent in pagina produsului.
"Incepand de azi, setul de masti simple cu trei pliuri este disponibil la eMAG si poate fi livrat rapid, in orice localitate. Ne dorim ca fiecare roman sa aiba acces la masuri de protectie de baza, astfel ca am decis sa vindem fara profit acest produs.
Fara a fi specializati in aceasta categorie de produse, am invatat si ne-am adaptat, din mers, astfel incat sa putem veni in intampinarea unei nevoi pe care oamenii o au in aceste zile si care vizeaza sanatatea publica", a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Primul transport de masti destinat vanzarii a sosit ieri pe aeroportul Henri Coanda cu un avion Boeing 787, iar urmatorul transport va fi disponibil la vanzare incepand de duminica.
Necesarul pentru cei care se lupta cu pandemia COVID-19 - medici, jandarmi sau militari- a fost prioritizat, primele cantitati au fost distribuite prin programul Doneaza pentru linia intai, organizat de Banca... mai mult
Joi, 09 Aprilie 2020, ora 12:41
Retailerul online eMag anunta vanzari de peste 115 milioane de lei, la doar 30 de minute dupa inceperea evenimentului de shopping Black Friday, care a debutat la ora 6:55.
La momentul inceperii evenimentului de reduceri, pe platforma online erau peste 220.000 de oameni, care au plasat mai mult de 100.000 de comenzi, in primele 10 minute.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din: Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi si Slatina. Pe lista produselor tranzactionate s-a aflat si un Volvo XC 90 de 59.000 de euro, comandat in primele minute.
De asemenea, 25.000 de produse au fost comandate cu livrare in puncte de ridicare easybox. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.
Potrivit datelor publicate vineri de retailer, pentru aceasta zi sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul intregii zile.
Reprezentantii eMag estimau, recent, vanzari de peste 500 de milioane de lei, cu ocazia Black Friday 2019.
Printre ofertele pregatite de eMag de Black Friday 2019 se afla: 70.000 de televizoare (inclusiv la diagonale mari), 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 masini de spalat, 200.000 de electrocasnice mici, 300.000 de produse fashion (ceasuri, genti, incaltaminte, geci de iarna etc.), 150.000 de parfumuri si cosmetice, 400.000 de jocuri si jucarii, 200.000 de anvelope (in special de iarna), 400.000 de produse de casa si gradina, respectiv... mai mult
Vineri, 15 Noiembrie 2019, ora 10:38
CEL.ro a dat in judecata eMag acuzand compania de incalcarea Legii 84 din 1998, privind marcile si indicatiile geografice, lege ce reglementeaza, printre altele, drepturile asupra marcilor inregistrate.
Prin intermediul canalului sau de Youtube, seful CEL.ro Tiberiu Pop explica motivele pentru care a apelat la justitie. Tiberiu Pop afirma ca in perioada 02.12.2017 - 09.07.2019 eMag si-a promovat in Google magazinul sau online folosind marca inregistrata CEL.ro, practica ce incalca articolul 90 din Legea privind marcile si indicatiile geografice.
Conform dosarului inregistrat la instanta, Corsar Online, firma detinuta de Tiberiu Pop si care opereaza site-ul CEL.ro, reclama Dante International, firma care administreaza eMAG.
"Cauti www cel ro? Descopera Oferta-eMag.ro
https://www.emag.ro/search/www+cel+ro
Cumpara www cel ro online pe eMAG.ro. Profita acum de preturi avantajoase. Gasesti mai mult decat crezi! Comanda si ai livrare si retur simplu!", este reclama care i-a nemultumit pe cei de la Cel.ro.
Potrivit lui Pop, chiar daca publicitatea nu a fost platita, eMag nu a intreprins actiunile necesare pentru a stopa folosirea marcii, asa cum a facut in cazul marcilor detinute de Naspers, ba mai mult a folosit tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) pentru a impinge anuntul sau publicitar cat mai sus in rezultate si pentru a induce in eroare cat mai multi clienti aflati in cautarea marcii sale, modalitate de promovare pe care eMag nu a... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2019, ora 09:34
Platforma eMag a anuntat, joi, lansarea International Marketplace Network (IMN), o alianta prin care se va conecta cu alte trei marketplace-uri din Uniunea Europeana (UE) si care va avea acces la o piata de peste 230 de milioane de potentiali clienti.
IMN conecteaza patru platforme Marketplace: eMag, Cdiscount (Franta), ePrice (Italia) si Real.De (Germania), iar peste 30.000 de selleri vor putea folosi IMN pentru a vinde cross-border. Autoritatile de concurenta din toate cele patru tari au avizat infiintarea IMN, potrivit eMag.
"IMN ofera o interfata care conecteaza cele patru platforme Marketplace, pe care sellerii o pot folosi ca unic punct de lucru pentru a-si sincroniza ofertele, simplu si eficient, pe fiecare dintre cele patru platforme, in mod securizat si in timp real.
IMN reprezinta o modalitate rapida pentru selleri de a-si extinde afacerile in Europa, fara costuri suplimentare", se arata in comunicat.
Pentru clienti, IMN reprezinta o modalitate de a accesa o gama mult mai mare de produse si servicii localizate in tara de origine.
"Credem ca IMN reprezinta o oportunitate mare pentru oricare dintre sellerii nostri care doresc sa inceapa sa vanda cross-border. eMag Marketplace isi continua astfel demersul de a dezvolta proiecte care sa aduca valoare adaugata sellerilor romani, dar si de a consolida ecosistemul pentru comertul online pe care l-a construit.
In plus, datorita IMN, clientii din Romania vor avea acces la o gama de produse si mai variata... mai mult
Joi, 26 Septembrie 2019, ora 11:39
Retailerul Altex Romania a anuntat, luni, ca iese de pe platforma eMAG din cauza cresterii comisioanelor, dupa o prezenta de mai bine de un an si jumatate pe marketplace.
"Dupa o prezenta de mai bine de un an si jumatate pe Marketplace, Altex a decis sa paraseasca platforma, motivul acestei decizii fiind cresterea semnificativa a comisioanelor practicate de eMAG, aspect ce ar conduce la imposibilitatea Altex de a-si tine promisiunea catre clienti, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic pret din Romania la toate produsele", se arata in comunicat.
Retailerul a subliniat ca decizia a fost luata in contextul in care "si-a tinut mereu promisiunea de a contribui la imbunatatirea vietii clientilor, oferind acces la tehnologie relevanta prin varietatea produselor disponibile la cel mai mic pret din Romania, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferentei".
Avansul comisioanelor face imposibila respectarea promisiunii de cel mai mic pret din Romania.
"Am luat decizia de a parasi platforma marketplace eMag, deoarece, in acest moment, cresterea comisioanelor ne face imposibila respectarea promisiunii de cel mai mic pret din Romania, o promisiune pentru tinerea careia toti angajatii Altex depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelenta in operatiuni si prin investitii inteligente in proiecte care cresc eficienta.
Toate acestea fac ca Altex sa fie o afacere profitabila si sustenabila si ne dau instrumentele care ne ajuta sa ne adaptam modificarilor... mai mult
Luni, 19 August 2019, ora 12:37
Numarul cautarilor pe platforma online a eMag a crescut cu 67% in acest an fata de anul 2017, pana la 390 de milioane, in topul celor mai cautate produse fiind "ceas", "squishy" si "casti", potrivit informatiilor publicate, vineri, de retailer.
Conform statisticii companiei, in clasamentul celor mai amuzante cautari pe eMag se afla: "senvici meicar", "big de ras gilet", "haloin", dar si "cosciug", "rezultate examen" sau "adeverinte medicale cu stampile", acestea din urma aflandu-se la categoria "In curand pe eMAG".
La nivel general, clientii au cautat pe platforma online de la ceasuri pana la trollere sau de la iPhone la anvelope. Cel mai cautat produs a fost, de departe, "squishy', in timp ce "kendama", care a dominat cautarile in 2017, a inregistrat cea mai vizibila scadere.
In categoria cautarilor denumita de eMag "Viata satului", primele trei pozitii sunt ocupate de "acumulator de caruta", "cuibar de pui" si "cazan tuica stabil des".
De asemenea, "acurdeon", "spart watch" si "dozator bele halaba" sunt pe podiumul categoriei "Cel mai nefericit typo", in timp ce in categoria "Stiu exact ce caut" cele trei locuri superioare sunt: "telescop de bataie", "telefon pentru matusa mea Gabriela" si "biberoane care nu curg numai daca trage bebe".
Ierarhiile publicate de retailerul online mai cuprind categoria "Brandu mare" (cautari: "peparsi", "wuikas" si "guggi"), precum si categoria "Intreaba eMAGu", cu interes pentru "ce meci este astazi din campionat", "unde... mai mult
Duminica, 16 Decembrie 2018, ora 13:43
eMAG estimeaza pentru acest an, de Black Friday, vanzari de 400 milioane lei, printre ofertele din acest an regasindu-se lingouri din aur, un BMWi8, pachete de servicii medicale pentru nasteri etc, conform datelor prezentate joi de Iulian Stanciu, CEO al companiei.
"Black Friday este cel mai asteptat eveniment de cumparaturi al anului. Conform studiilor pe care noi le facem, studii reprezentative realizate la nivel national, 88% dintre romani stiu de Black Friday. In 2012 erau doar 27%. Fata de anul trecut este o crestere de 9 puncte procentuale, de la 79% la 88%. 51% au declarat ca intentioneaza sa cumpere ceva de Black Friday fata de 16% in 2012 si 44% anul trecut", a explicat Stanciu.
eMAG a pregatit reduceri de 220 de milioane de lei si cea mai mare oferta de produse pentru clienti de Black Friday (16 noiembrie) . eMAG si cei peste 6.000 de selleri din Marketplace participanti in promotie pun la dispozitia clientilor 3 milioane de produse pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an.
In acest an, in oferta eMAG vor fi incluse 50.000 de televizoare, 76.000 de smartphone-uri, 20.000 de laptopuri, 21.000 de frigidere, 15.000 de masini de spalat, 165.000 de electrocasnice mici, 235.000 de produse fashion, 100.000 de parfumuri si cosmetice, 300.000 de jocuri si jucarii, 190.000 de anvelope, 300.000 de produse pentru casa si gradina 30.000 de articole si echipament sportiv.
Printre produsele speciale din oferta se numara monede de aur de 22K si lingouri de aur... mai mult
Joi, 08 Noiembrie 2018, ora 17:40
Iulian Stanciu, CEO-ul eMag, a anuntat, joi, cand organizeaza compania anul acesta Black Friday si motivele pentru care a ales aceasta data.
eMag, cel mai mare retailer online din Romania in functie de cifra de afaceri, organizeaza anul acesta Black Friday la data de 16 noiembrie.
"Vrem sa avem timp ca pana la mini vacanta de 30 noiembrie - 1 decembrie - cand va fi, ca variaza in fiecare an - sa livram tot. Va fi o singura zi", a detaliat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.
Retailer-ul online a adus Black Friday in Romania incepand cu anul 2011. Black Friday este o traditie in Statele Unite ale Americii, de unde a fost preluata global, fiind folosit de retaileri, atat de cei online, cat si de cei traditionali, pentru a accelera vanzarile pentru Craciun.
eMag a avut, anul trecut, promotii pentru 543.000 de produse dintre cele peste 2 milioane pe care le avea in oferta. Anul acesta, la finele lunii septembrie, retailerul avea listate peste 3,15 milioane de produse.
Citeste si Black Friday: care sunt categoriile de produse care au cel mai mare succes? ...citeste mai departe despre "eMag a decis cand organizeaza Black Friday anul acesta" pe Ziare.com mai mult
Joi, 18 Octombrie 2018, ora 20:18