Criza i-a facut sa treaca rapid de la servicii complexe de marketing in turism la vanzarea de produse de creativitate. Ceea ce a inceput initial ca o joaca s-a transformat rapid intr-un business pentru Dan Dumitru si Elvis Floroiu.
Este vorba de magazinul online dego.ro - the hobby society, o investitie realizata in perioada starii de urgenta, care aduce alternative placute pentru petrecerea timpului in casa, indiferent de varsta si aptitudini.
Platforma contine zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn si hartie care se realizeaza manual, dupa instructiuni.
"Suntem marketeri cu experienta de peste 15 ani in diverse domenii de activitate, de la marketingul in politica la e-commerce si la turism, domeniu in care am activat cu precadere in ultimii 7-8 ani", spune Dan Dumitru pentru Business24.
"Lucram in aceasta formula ca o echipa care se completeaza reciproc, atat in online cat si in offline, si suntem mereu in cautarea unor noi formule de comunicare, atipice, pentru produsele sau serviciiilor pe care le gestionam. Ne place sa spargem sabloane, sa reinventam in fiecare zi".
Pandemia, impuls de reinventare
Cei doi marketeri nu s-au lasat intimidati de efectele negative ale pandemiei in industrie, ci au vazut-o ca pe o oportunitate de reinventare.
"Noi facem parte din categoria fericita a acelor antreprenori care nu s-au lasat dominati de impactul negativ al Covid 19. Am incercat si am gasit metode de... mai mult
Vineri, 05 Iunie 2020, ora 19:24