Brandurile de lux creeaza produse destinate exclusiv pietei din China, iar acestea au in structura lor elemente ce tin de traditia si cultura regiunii.
Cartier s-a alaturat brandurilor de lux care realizeaza produse destinate exclusiv pietei chineze. Recent, compania a prezentat noua editie limitata de ceasuri Rotonde de Cartier, disponibila numai in Hong Kong, potrivit CPP-Luxury.
Fiecare ceas are ca tema numarul opt, considerat a fi cel mai norocos in culturile asiatice. Editia limitata include ceasuri din aur alb, fiecare piesa avand un pret de 24.700 de dolari, si ceasuri din aur roz, la pretul de 23.000 de dolari.
In luna martie, producatorul de ceasuri de lux Blancpain a prezentat o versiune exclusivita a primului ceas de mana care avea incorporat un calendar chinezesc traditional. Ceasul cu calendarul chinezesc produs de Blancpain are la baza o serie de principii fundamentale ale traditiei asiatice.
Brandul de lux Montblanc dezvolta produse exclusiv pentru piata chineza din anul 2000, realizand pana acum mai multe editii limitate: 2000 Year of the Golden Dragon, 2001 Sakura Limited Edition 333 sau 2002 Qing Dynasty. Editia limitata Qing Dinasty este un tribut adus marilor maestri care s-au ocupat de arta sculpturii in jad in a doua jumatate a ultimului mileniu. Aceasta arta a constituit o sursa de inspiratie pentru artizanii Montblanc.
Si producatorii de masini de lux Rolls-Royce dezvolta editii limitate de automobile pentru piata chineza.... mai mult
Joi, 04 Octombrie 2012, ora 12:05
Anul 2012, cunoscut si ca "Anul Dragonului" in astrologia chineza, reprezinta o buna oportunitate pentru piata de lux din vest.
Fie ca este vorba despre masini, bijuterii, ceasuri, articole de arta, bauturi alcoolice sofisticate sau chiar restaurante, toate par sa se afle sub patronajul unei fiinte mitice, cunoscuta ca simbol al prosperitatii in China, scrie Bornrich.
Conform ultimelor date, in China exista 146 miliardari, iar numarul lor creste exponential. Datorita acestui fenomen, piata de lux chineza cu inregistreaza cea mai rapida crestere din lume, devenind astfel taramul fagaduintei pentru branduri precum Rolls Royce, Piaget, Versace, Vertu, Aston Martin sau Dartz.
Iata asadar cele mai spectaculoase branduri de lux care si-au adaptat produsele pentru a fi pe placul miliardarilor chinezi:
Statueta de cristal Swarovski
Pret: 20.000 de dolari
Cu scopul de a reprezenta o piesa de arta pentru bogatasii chinezi, Swarovski a creat o editie limitata de 888 de statuete care intruchipeaza un dragon. Statueta este realizata din 66.219 de cristale.
L'Essence de Courvoisier du Dragon coniac
Pret: 5.000 dolari
Editia limitata a sticlei de coniac s-a lansat in 2009, cand aproximativ 100 dintre cele mai bune bauturi din regiunea Grand Champagne si Borderies au fost amestecate.
Geanta Versace "Anul Dragonului"
Pret: 5.017 dolari
Cand spui Versace, spui lux, iar editia speciala de genti "Anul Dragonului" nu face exceptie.
Doar 210... mai mult
Joi, 05 Aprilie 2012, ora 18:33