Stresul si oboseala sunt doua dintre cele mai comune probleme ale angajatilor romani, dar si ale managerilor si antreprenorilor din Romania.
Simona Nicolaescu, coach si antreprenor in HR, a simtit aceste probleme pe propria-i piele si, dupa o serie de experiente-revelatie care i-au rezolvat dilemele intr-un mod spectaculos, a gasit si piesa care lipsea in puzzle-ul antreprenorial romanesc: un program concret care sa aduca un echilibru intre minte, corp si emotii.
Printre experientele care au determinat-o sa vada viata altfel se numara calatoriile cu motocicleta, o vacanta de o luna petrecuta in tarile nordice, zece zile de "silent retreat" in Anglia sau terapia craniosacrala alaturi de delfini. Toate acestea au generat schimbari uriase pe plan personal, care s-au reflectat si in business.
Momentul in care a decis ca trebuie sa faca o schimbare a coincis cu nasterea fiului sau, iar primul lucru pe care l-a ajustat in viata sa a fost programul de lucru.
"Am hotarat pentru mine ca vreau sa lucrez maxim 6 ore pe zi si sa schitez pe hartie, asemeni arhitectului, cum sa arate viata mea", povesteste Simona Nicolaescu, intr-un interviu acordat Business24.
De aici pana la a-i ajuta si pe altii sa-si gaseasca echilibrul intre munca si propriile nevoi a mai fost doar un pas, pe care ea l-a numit simplu: LifeFit.
Si pentru ca 200 de manageri i-au cerut ajutorul in cautarea echilibrului, tanara antreprenoare nu se opreste aici. Pentru 2018 are planuri mari, vrea sa... mai mult
Sambata, 02 Decembrie 2017, ora 19:15
1Succesul profesional este sustinut de un echilibru personal solid, iar cartile "Cele 10 reguli ale carierei de succes" si "Fii genial! Viata!" sunt doua carti care te invata ce inseamna sa actionezi cu un pas inaintea altora dar si sa-ti investesti timpul si energia, astfel incat sa ai o viata echilibrata.
Regulile prezentate de autorul Richard Templar sunt simple si eficiente, si vin ca o harta catre succesul in cariera, in timp ce cartea "Fii genial! Viata!" vine ca un ghid pentru implinirea in viata, spun specialistii de la BookLand.
"Cele 10 reguli ale carierei de succes", de Richard Templar
Editura Rentrop & Straton
In cartea intitulata "Cele 10 reguli ale carierei de succes", autorul, Richard Templar, iti arata ce inseamna sa actionezi cu un pas inaintea altora. Pe masura ce o citesti, vei vedea ca fiecare amanunt conteaza si sa actionezi dupa un plan este ceva firesc pentru un adevarat practicant al Regulilor.
Vei invata sa castigi reputatia celui care stie ce si cum sa spuna la momentul potrivit si persoanei potrivite.
Cele 10 reguli sunt pe atat de simple, pe cat de eficiente, sigure si practice. Vei descoperi importanta eficientei si a eficacitatii prin prisma acestora. Sa fii cu un pas inainte, da! Dar sa demonstrezi nu numai ca-ti faci meseria, ci si sa reusesti sa marchezi diferenta dintre normalitate si promovare.
Sir Anthony Jay spunea despre cartea "Cele 10 reguli ale carierei de succes" ca deschide ochii tuturor celor care doresc... mai mult
Sambata, 28 Aprilie 2012, ora 00:00
Viata personala este extrem de importanta pentru strategia afacerii tale. Nu uita ca, fara un echilibru perfect, intregul castel pe care l-ai construit pentru afacerea ta se poate narui oricand, tocmai de aceea trebuie sa inveti sa impui bariere si sa te deconectezi de lumea business cand te intorci acasa, la familie.
Oricat ar fi de tentant sa cauti mereu raspunsurile pentru intrebarile care te macina, trebuie sa realizezi singur si sa gasesti chiar tu limitele, daca vrei ca, intr-un final, si viata personala si afacerea ta sa aiba succes.
Orice strategie buna are nevoie de o analiza profunda, si orice analiza profunda are nevoie de o gandire complexa si limpede. Iata cateva sfaturi care ti-ar putea fi de folos in acest sens:
Gaseste-ti un refugiu
Atunci cand esti CEO-ul unei companii sau chiar cel care a pus bazele ei, nu iti permiti sa te epuizezi sau sa nu mai faci fata situatiilor tensionate, ci trebuie sa fii calm si odihnit.
Oricare ar fi orientarea ta religioasa sau spirituala, poate chiar si materiala, trebuie neaparat sa iti gasesti un element care sa te linisteasca de cate ori ai nevoie.
Biserica, teatrul, filmele, chiar si animalele de casa si, nu in ultimul rand, familia te pot ajuta sa te reincarci cu energie. Tot ce trebuie sa faci este sa accepti ca ai nevoie de ajutor si sa apelezi la acesta ori de cate ori ai nevoie.
Nu uita ca munca in exces dauneaza sanatatii
Riscul de atac de cord sporeste cu 67% pentru angajatii care muncesc... mai mult
Sambata, 29 Octombrie 2011, ora 00:00