Vrei sa stii care sunt cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul online, trecand "in revista" practicile de e-mailing, e-commerce si social media? Editia a treia a conferintei Internationale "Marketing in Direct" iti va prezenta modalitatile prin care compania ta poate obtine cele mai bune rezultate in mediul online.Prezentarile speakerilor straini, cu accent pe aplicabilitate si exemple concrete, vor fi contrabalansate de o serie de abordari indraznete asupra mediului online romanesc, in viziunea celor mai cunoscuti antreprenori locali.
Conferinta Internationala Marketing in Direct (MID) la a 3-a editie sta sub semnul comunicarii directe digitale si va dezbate 3 E-uri: e-mail, e-commerce, e-marketing!
Specialistii internationali in Marketing Direct vor prezenta cele mai noi tactici de promovare directa, analize, studii de caz si exemple relevante.
Cei mai cunoscuti antreprenori romani vor aborda indraznet mediul de afaceri local, oferind sfaturi si inspiratie bazate pe o experienta solida.
Iar la cele trei workshop-uri desfasurate in paralel, teme precum E-mail Marketing, Online & Social Media si E-commerce/Marketing Afiliat vor fi dezbatute de specialisti romani cu o vasta experienta in domeniu.
Printre speakerii prezenti se vor numara Dela Quist, Email Marketing Leader si CEO Alchemy Work London, Michael Straathof, presedintele Asociatiei olandeze de E-mail, Silviu Hotaran, fost director Microsoft Romania, Dragos Stanca, general manager... mai mult
Joi, 19 Mai 2011, ora 15:11
Sunt multi clienti mari care au inceput sa integreze e-mail marketing-ul cu diverse alte canale de comunicare sau alte aplicatii de CRM sau chiar cu Google Analytics .Astfel, acestia pot trimite mesaje relative la istoricul de navigare a unei persoane in site, a declarat pentru 3idei.ro Andrei Georgescu, Managing Partner White Image.In cazul in care o persoana s-a logat pe un magazine online de produse electronice si a fost interesata de laptopuri, conform sistemului de monitorizare a traficului, marketerii pot trimite doar acelei persoane un mesaj cu oferta de laptopuri, precizeaza consultantul.
Companiile mari incearca sa transmita prin e-mail si alte mesaje pe langa cele de marketing.
De exemplu, scrisori de notificare, in cazul bancilor, scrisori de modificari de contract, facturi sau mesaje relationale dupa achizitie, sublinieaza Georgescu pentru 3idei.ro.
Vezi video pe 3idei.ro mai mult
Marti, 14 Septembrie 2010, ora 14:09
Cele mai multe persoane iau decizii de cumparare online, de aceea marketingul se adapteaza la epoca 2.0. Cele mai importante vehicule sunt retelele sociale, blogurile si e-mailul, a declarat pentru 3idei Oana Scarlat, director marketing Exec-Edu.Vezi video pe 3idei. mai mult
Miercuri, 30 Iunie 2010, ora 20:12
Vlad Dutescu, Managing Partner Sandler Training
Vlad Dutescu are peste 15 ani de experienta in marketing si vanzari pe piata medicala si farmaceutica pentru companii precum Jouvenal/Pfizer, Richter Gedeon, SCA Hygiene Products si Universitar Farma. Detine diploma Universitatii de Medicina si Farmacie
•Cum atragem clientii prin e-mail
•Vanzarea agresiva vs Vanzarea delicata
•Cele mai eficiente tehnici de negociere
Un agent de vanzari trebuie sa stie cand sa spuna "nu" partenerului sai de negociere si sa aiba o gandire pe termen lung pentru a intelege daca isi doreste un parteneriat sau doar o tranzactie punctuala, a declarat Vlad Dutescu, Managing Partner Sandler Training.
mai mult
Duminica, 27 Iunie 2010, ora 01:27
Fie ca scriu mesaje scurte pe Twitter, posteaza informatii pe Facebook, trimit mai departe video-uri pe YouTube sau comenteaza pe bloguri, clientii unei afaceri se angajeaza zilnic in conversatii si impartasesc informatii, care se pot dovedi esentiale pentru succesul afacerii. Daca nu faci parte din aceasta conversatie, vei rata o ocazie de a-ti extinde baza de clienti, simplu si fara costuri.
Diferenta dintre marketing pe retelele sociale si e-mail marketing
Retelele sociale functioneaza ca un forum: oricine are o parere, o informatie sau un link de impartasit poate sa se alature conversatiei.
Partea mai putin buna este ca informatiile sunt perisabile iar aici apare diferenta intre retelele sociale si comunicarea prin e-mail.
Post-urile de pe retelele sociale dispar treptat, fiind mereu inlocuite de alte post-uri, mai recente iar tweet-ul de dimineata ar putea fi ratat de clientii care se logheaza dupa amiaza.
Folosind e-mailul, contactul cu utilizatorii devine mai apropiat.
Sfaturi pentru un mix de marketing online de succes
Fii acolo unde se afla clientii tai. Fiecare persoana are preferinta ei in ceea ce priveste obtinerea si schimbul de informatii.
Unii utilizatori prefera platforma de microblogging Twitter, altii stau cel mai mult timp pe Facebook, iar altii isi construiesc reteaua profesionala pe LinkedIn.
Scopul tau trebuie sa fie prezenta pe toate cele mai importante retele sociale, pentru a intra in contact cu cat mai multi potentiali clienti.
Foloseste-te... mai mult
Joi, 27 Mai 2010, ora 13:57