Inscrierile in cea mai mare competitie a magazinelor online din Romania se apropie de final. Tu ai reusit sa-ti inscrii magazinul online?
Agentia de SEO DWF organizeaza un webinar cu fondatorul GPeC si cu castigatorul galei de anul trecut pentru a-ti clarifica procesul prin care sa-ti pregatesti magazinul online pentru competitia GPeC.
Sorin Draghici, managing partner la DWF va fi gazda webinarului de marti, 26 mai, ora 12:00, iar invitatii sunt:
● Andrei Radu, Fondator GPEC;
● Daniel Craciun, CEO Lensa, castigator al premiului magazinul Anului in E-Commerce 2019 GPEC;
● Mihai Vinatoru, Managing Partner DWF si membru in juriul GPEC de 5 ani.
Afla din acest webinar ce trebuie sa faci pentru a te inscrie in competitia GPEC si cum poti beneficia la maximum de aceasta experienta.
Invitatii vor raspunde intrebarilor tale prin vocea organizatorului, a juratului si a participantului.
Inscrie-te aici si vei primi pe mail linkul de Zoom pentru webinar. Daca nu il poti vedea live, nu-ti face griji. Il vei primi pe mail ulterior daca te inscrii.
Despre competitia GPeC
Peste 1.000 de magazine online unice au fost inscrise in Competitia GPeC in cele 14 editii de pana acum, iar 93% dintre ele au considerat participarea extrem de utila pentru dezvoltarea afacerii lor.
Iata de ce:
● Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experti in E-Commerce si Digital Marketing prin peste 200 de criterii esentiale care vizeaza: User... mai mult
Vineri, 22 Mai 2020, ora 14:27
Intr-o perioada in care schimbarea nu ne-a dat nici cel mai mic ragaz, modificand peste noapte felul in care eram obisnuiti sa traim, mii de businessuri afectate se vad obligate sa gaseasca rapid noi modalitati de repozitionare in piata.
Pentru a veni in sprijinul acestora, DWF lanseaza o campanie de Local SEO prin care isi propune sa ajute companiile cu locatii fizice inchise, oferind gratuit diagnoza pentru 10.000 de conturi Google My Business.
Ideea a venit din dorinta de a fi solidari nu doar cu clientii nostri, ci si cu alte businessuri afectate de aceasta pandemie care a schimbat total regulile jocului, considerand ca este momentul in care trebuie sa actionam rapid pentru a-i ajuta pe cei asupra carora modificarile impuse de starea de urgenta si deciziile autoritatilor au avut un impact direct.
73% dintre businessurile cu locatii fizice nu au programul actualizat in GMB
Pentru a masura nevoile pietei, DWF a realizat un studiu ale carui rezultate ne arata ca 73% dintre businessurile cu locatii fizice inchise ca urmare a masurilor impuse prin ordonantele militare nu au programul actualizat in Google My Business.
Aceasta informatie este bazata pe prospectarea a 1.673 de locatii ce apartin unor businessuri care fac parte din toate domeniile de activitate afectate.
"Traim vremuri in care este mai clar ca niciodata ca avem nevoie unii de altii si ca fiecare gest de solidaritate conteaza. Astfel, credem ca este un moment oportun pentru lansarea acestei... mai mult
Vineri, 24 Aprilie 2020, ora 14:05
Mihai Vinatoru a creat un business numit Digital Workforce sau, pe romaneste, forta de munca digitala. Numele pe care l-a ales spune multe despre modul in care a anticipat cum va evolua mediul de business si viata noastra de zi cu zi.
Dupa ce a creat o platforma, un fel de marketplace simplificat, si a luat contact cu zeci de mii de companii, si-a dat seama de o necesitate care urma sa fie tot mai mare pentru companiile romanesti: promovarea in mediul online.
Din 2013, de la infiintarea DWF, afacerile sale au crescut liniar, ajungand in 2017 la 850.000 euro. Si estimeaza o crestere de pana la 50% in 2018.
Si totusi, nu prea multe s-au schimbat in online, din 2013 si pana acum, recunoaste Mihai Vinatoru, intr-un interviu acordat Business24.
"In 2008, am fondat o companie in cadrul careia am dezvoltat o platforma deschisa, accesibila companiilor din Romania. Cu ajutorul ei, acestea isi puteau lista cataloagele de produse si aveau un profil", isi incepe acesta povestea.
Practic, putem vedea asta ca o versiune extrem de simplificata a unui marketplace actual, "de tipul eMag".
"Prin aceasta platforma, am interactionat cu peste 40.000 de companii din Romania si am avut sansa de a accesa volume mari de date, care m-au ajutat sa inteleg modurile in care acestea se promovau online", mai spune el.
Cel mai mult l-a atras zona de SEO, unde a simtit ca exista un potential extrem de mare.
In 2013 ati fondat agentia DWF, specializata in optimizarea site-urilor... mai mult
Joi, 03 Mai 2018, ora 16:20
Evolutia tot mai incurajatoare a comertului online din Romania atrage o multime de investitori in aceasta piata. Daca vrei sa investesti si tu, ai grija ca tehnicile prin care incerci sa-ti faci vizibila prezenta sa fie adaptate cerintelor momentului si pune-ti la punct o strategie pe termen mediu si lung.
Internetul poate fi un teritoriu plin cu zone de "nisip miscator" pentru antreprenori, iar ajutorul specialistilor in promovarea produselor si serviciilor sau in gestionarea continutului dintr-un site devine esential, explica Sorin Draghici, Managing Partner & New Business Development la Digital Workforce, intr-un interviu acordat Business24.
Piata e-commerce din Romania este in continua crestere, dar, cu toate acestea, multi antreprenori neglijeaza importanta continutului introdus pe blog. Cat de important este acest aspect in pozitionarea unui magazin in acest mediu concurential?
Intr-adevar, un studiu DWF realizat pe un esantion de 3.000 magazine online arata ca doar 1 din 12 magazine online a implementat un blog in cadrul platformei de e-commerce.
Prin intermediul blogului, magazinele online pot oferi informatii suplimentare despre produsele pe care le comercializeaza, dar se pot pozitiona si ca experti prin continutul creat pe nisa pe care ei activeaza.
Cu ajutorul blogului, magazinele pot targeta intentiile de informare ale potentialilor clienti, astfel ajutand la cresterea increderii pe care acestia o au in brandul lor.
Continutul de pe blog este... mai mult
Joi, 21 Iulie 2016, ora 00:00