Daca la inceputul saptamanii, jurnalistii francezi au analizat Dacia Duster, acum a venit randul celor din India sa faca acelasi lucru.
Intocmai ca francezii, jurnalistii din India au "disecat" Dusterul comparandu-l cu un model despre care cred ei ca ii va fi concurent direct pe piata auto.
Portalul cardekho.com a publicat recent o analiza comparativa intre Renault Duster si Hyundai Creta, concluziile fiind asemanatoare cu cele ale francezilor.
Indienii acuza si ei designul invechit al Dusterului, precum si finisajele de slaba ...citeste mai departe despre "Indienii au disecat Dusterul: Puncte slabe si puncte forte" pe Ziare.com mai mult
Marti, 14 Iulie 2015, ora 14:56
Alianta Renault-Nissan isi extinde anul acesta cu o treime capacitatea de productie la societatea sa mixta din India, ca parte a strategiei de a utiliza statul asiatic ca centrul global de productie si de a beneficia de cresterea cererii de vehicule pe piata indiana.
Capacitatea fabricii din apropierea portului Chennai (in Sudul Indiei) va fi majorata in doua faze, la 480.000 de vehicule pe an, de la 360.000 de vehicule in prezent, a declarat Toshihiko Sano, seful Renault Nissan Automotive India Pvt. Ltd, transmite Dow Jones Newswires.
Daca in 2011, cand Renault era practic necunoscut pe piata din India, grupul francez a vandut 1.500 de vehicule, in 2012 vanzarile Renault au crescut la 35.000 de unitati iar pentru acest an spera sa treaca de 80.000 de unitati.
Intre mijlocul lui 2011, cand a intrat pe piata indiana, si sfarsitul lui 2012 Renault a lansat cinci modele (Fluence, Koleos, Pulse, Scala si Duster) care se bucura de aprecierea clasei mijlocii. Nissan vinde in India sase modele.
Pe langa Brazilia si Rusia, India este al treilea pilon al strategiei internationale a grupului Renault, care in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere a vanzarilor de 11,8% din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana.
Renault vizeaza in acest an o cota de 3% din aceasta tara cu o populatie de 1,2 miliarde de locuitori si in care doar 12 din 1.000 de locuitori poseda o masina, fata de 500 de persoane la 1.000 de locuitori in SUA. Pe o piata dominata... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 10:16
La doi ani dupa intrarea pe piata din India si profitand de lectiile invatate de pe urma esecului Logan, grupul auto francez Renault inregistreaza in prezent o crestere spectaculoasa pe piata din India, gratie adaptarii vehiculelor sale la criteriile locale.
Daca in 2011, cand Renault era practic necunoscut pe piata din India, grupul francez a vandut 1.500 de vehicule, in 2012 vanzarile Renault au crescut la 35.000 de unitati iar pentru acest an spera sa treaca de 80.000 de unitati. Intre mijlocul lui 2011, cand a intrat pe piata indiana, si sfarsitul lui 2012 Renault a lansat cinci modele (Fluence, Koleos, Pulse, Scala si Duster) care se bucura de aprecierea clasei mijlocii, transmite AFP.
Cu toate acestea, directorul general de la Renault India, Marc Nassif, crede ca cresterea prezentei grupului auto francez pe piata indiana se datoreaza prezentei echipei de Formula 1 Renault la primul mare premiu al Indiei, care a avut loc in luna octombrie 2011 pe un circuit din apropiere de New Delhi. "Prezenta Renault in Formula 1 a avut un impact in randul clientilor nostrii", a apreciat Marc Nassif.
Pe langa Brazilia si Rusia, India este al treilea pilon al strategiei internationale a grupului Renault, care in primul trimestru al acestui an a inregistrat o scadere a vanzarilor de 11,8% din cauza conditiilor dificile de pe piata europeana.
Pentru ai cuceri pe clientii din India, grupul Renault a decis sa angajeze un consilier tehnic la fiecare concesionar, dintre care... mai mult
Miercuri, 08 Mai 2013, ora 13:58
Producatorul auto Renault pregateste un nou model Duster, adaptat pentru piata din India, care va fi produs la Chennai si va fi lansat anul viitor, anunta reprezentantii companiei auto, citati de Mediafax.La fel ca in America Latina, Dusterul indian va fi comercializat sub marca Renault Duster.
Renault va lansa in India cinci modele pana la sfarsitul anului viitor si dezvolta in acelasi timp o retea nationala de servicii pentru a-si asigura o felie cat mai consistenta dintr-o piata aflata in plina explozie.
Primul model introdus de Renault pe piata indiana este Fluence, lansat in luna mai, urmat de Koleos pe segmentul SUV premium si de Duster.
Gama va fi completata de un model compact construit pe o platforma a aliantei cu Nissan si de un vehicol inca necunoscut.
Piata indiana creste cu circa 20% pe an, de la 1,2 milioane de automobile noi vandute in 2005 la 3 milioane estimate pentru 2011. Pana in 2015, Renault estimeaza ca India va fi a patra piata la nivel mondial.
Renault a prezentat vineri, la salonul auto de la Buenos Aires, un model Duster adaptat pietei sud-americane, care va fi produs in Brazilia si lansat in Brazilia si Argentina in acest an, respectiv in Columbia anul viitor. mai mult
Marti, 21 Iunie 2011, ora 13:03